Dat denk ik ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 03:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat zal Gijp's moment zijn? Ik denk Isaksson
Ik denk het incidentje tussen Atteveld en Theo Janssen aan de zijlijn..quote:Op maandag 17 augustus 2009 03:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat zal Gijp's moment zijn? Ik denk Isaksson
Helaas.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:46 schreef groenen het volgende:
Aan de bar hoop ik, gasten aan tafel.
Idd, of je moet al interessante gasten als Co adriaanse ofsow inviten die nog wat toevoegen, maar aub zeg geen types zoals Lucius/vd Gunquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Liever geen gasten in VI. Ik heb liever het kroegsfeertje met alleen Johan, Rene, Hans en Wilfred aan tafel.
Alsof VI echt afhankelijk is van Hansie.. Wilfred, Rene en Johan zorgen altijd wel voor een prima uitzending.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:38 schreef MaxPower het volgende:
Oei, geen Hans vanavond? Zal dit voor het eerst sinds 5 jaar zijn dat Studio Voetbal interessanter was dan Voetbal Insite/national?
Hansie man, wat een moment...quote:
& Theodoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:59 schreef DrDentz het volgende:
Vrijdag was Van der Gun een beetje het Hansie
ook mooi, bij Alfons Groenendijk aan de telefoon: ging 'ie weer, die Gijp: "Nee maarreh Fonsie, Fonsie, luister nou Fonsie, weetje wat het is Fonsie..."quote:
Daar verwacht ik ook niet al te veel van. Heeft goed gespeeld afgelopen weekend maar zal weinig interessante uitspraken in huis hebben waarschijnlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |