"Voetbal International" is een product van het blad VI. Genee bijvoorbeeld ontvangt zijn salaris ook gewoon deels van VI.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:10 schreef dddour het volgende:
Zolang de sponsor betaalt, blijft het programma. RTL Transportwereld keken ook 12 mensen naar. Maar zwaar gesponsord, dus bestaansrecht.
Ik denk dat Jupiler zelf dit programma op de vrijdag rondom de eerste divisie wilde. van Derksen is bekend dat hij een grafhekel heeft aan de eerste divisie, dus aan hem zal het niet liggen.
Dat lijkt me echt heerlijk om maandelijks salaris gestort te krijgen, op A verschillende data, en B van verschillende werkgevers, Een radioprogramma bij BNR, 2x per week VI presenteren, columns etc. etc. Ja, die man casht denk ik meer dan een modale voetballer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:29 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
"Voetbal International" is een product van het blad VI. Genee bijvoorbeeld ontvangt zijn salaris ook gewoon deels van VI.
Daarnaast gewoon van RTL voor de presentatie van de Jupiler League enz. en vergeet vooral zijn bijna dagelijkse snabbels in de provincie niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heerlijk om maandelijks salaris gestort te krijgen, op A verschillende data, en B van verschillende werkgevers, Een radioprogramma bij BNR, 2x per week VI presenteren, columns etc. etc. Ja, die man casht denk ik meer dan een modale voetballer.
Ik gok dat hij zo'n 8 ton per jaar verdient.²
ik ook, maar krijg geen acht ton per jaarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef BertMaalderink het volgende:
Hij werkt zich dan ook wel de pleuris.
Misschien moet je ook je haar maar föhnen, dan kun je zo als anchorman aan de slag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:56 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
ik ook, maar krijg geen acht ton per jaar
ontleedt dat eens?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heerlijk om maandelijks salaris gestort te krijgen, op A verschillende data, en B van verschillende werkgevers, Een radioprogramma bij BNR, 2x per week VI presenteren, columns etc. etc. Ja, die man casht denk ik meer dan een modale voetballer.
Ik gok dat hij zo'n 8 ton per jaar verdient.²
Ik ook, maar zoveel krijg ik niet gestort. Nog niets in 10 jaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef BertMaalderink het volgende:
Hij werkt zich dan ook wel de pleuris.
Moet je apotheker worden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook, maar zoveel krijg ik niet gestort. Nog niets in 10 jaar.²
Het zijn geen dikke vrienden nee, maar hij zegt altijd wel heel prettig samen te werken met Genee. Als hij hem niet zou moeten zou hij dat niet zeggen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Moet je apotheker worden.
Genee is overigens wel een ontzettend dikke kneus. Echt een irritante kuttekop. Wsl. leest hij dit overigens, das nog het irritantste. Met zijn kut-lachje en rotte smoel. JD moet hem ook niet geloof ik. Al waardeert hij zijn kennis wel enorm.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:43 schreef Chain_Reaction het volgende:
Zijn documentaire "The Enemies of Reason" is ook wel interessant en vermakelijk. Ipv zich af te zetten tegen religie, zet hij zich in deze docu. af tegen bijgeloof, astrologie, alternatieve geneeswijzen enz.
part_1:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7218293233140975017&ei=jgGHSo2kF82g-Aa71bgB&q=The+Enemies+of+Reason&hl=nl
part_2:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4720837385783230047&ei=jgGHSo2kF82g-Aa71bgB&q=The+Enemies+of+Reason&hl=nl
quote:
Zak aardappelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:45 schreef Eppie_NL het volgende:
Johan gaat morgen Isaksson weer bashen.
Het lijkt me toch duidelijk dat VI nooit hetzelfde niveau zou halen met een Marcel Mayer, Barbara Barend (daar is bewijs van), Humberto Tan (zie Barbara), Jan Joost van Gangelen. Eward van Cuylenborg en al die andere nobody's?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ook, maar zoveel krijg ik niet gestort. Nog niets in 10 jaar.²
Ik vind Genée een goede presentator. Hij speelt het spelletje met Derksen perfect.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:01 schreef BeamofLight het volgende:
Genee is overigens wel een ontzettend dikke kneus. Echt een irritante kuttekop. Wsl. leest hij dit overigens, das nog het irritantste. Met zijn kut-lachje en rotte smoel. JD moet hem ook niet geloof ik. Al waardeert hij zijn kennis wel enorm.
Nee dat zou zijn met Genee, Johan, Rene en Louis. 4 sure.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:30 schreef Eppie_NL het volgende:
Co moet eens een keer bij VI zitten.
Heb je 4 toppers: Genee, Johan, René en Co.Heb je meteen de beste uitzending ooit.
Ik kan leuk tekenen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:36 schreef BertMaalderink het volgende:
En Basheeboy, wat is jouw unieke talent?
De basis voor dat spelletje heeft hij gelegd toen hij bij RTL samen werkte met Jacco en Jan. Ieder jaar wens ik dat RTL weer wat met Wimbledon gaat doen... Kwaliteit van de Wimbledon Today uitzendingen was uitzonderlijk hoog voor de Nederlandse televisie maatstaf. Toen had je niet alleen gespeelde vetes tussen Genee en Jacco, maar ook tussen Jacco en Jan zelf. En daarnaast leed de presentatie van de reguliere uitzending en de verslaggeving van Jacco en Jan er allerminst onder.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:47 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Genée een goede presentator. Hij speelt het spelletje met Derksen perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |