Dan ga ik hm toch nog een keertje goed inkijken!quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Er staan wel plaatjes bij! Lijntekeningen!
Hoewel de recepten inderdaad vaak nogal bewerkelijk zijn (want: Franse keuken), is het juist heel erg geschreven voor onervaren koks. Elke stap staat heel uitgebreid en heel duidelijk uitgelegd, op zo'n manier dat je niet alleen weet wát je moet doen, maar ook waaróm je het moet doen. Heel leerzaam.
Ik vind het boek wel degelijk een aanrader.
Nee, dat is niet die, dat lijkt me dan eerder Who Is Killing the Great Chef's of Europe te zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Bedoel je La Grande Bouffe misschien?
Inmiddels ook gezien, inderdaad erg leuk. Ook maar gelijk de dvd aangeschaftquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb Julie & Julia in het vliegtuig gezien. Is nog leuker dan dat ik dacht dat ie zou zijn. Meryl Streep is geweldig op dreef en weet haar karakter precies te treffen, met dat bekakte toontje. Erg leuke film die ik nog eens wil zien.
Ik heb 't boek ook inmiddels, want gratis bij De Kunst van Het Koken, maar dat vind ik maar matig. De film is leuker om te kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb Julie & Julia in het vliegtuig gezien. Is nog leuker dan dat ik dacht dat ie zou zijn. Meryl Streep is geweldig op dreef en weet haar karakter precies te treffen, met dat bekakte toontje. Erg leuke film die ik nog eens wil zien.
Iets spreekt elkaar toch tegen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:24 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb ook mayonaisse gemaakt volgens het recept in het boek, en dat ging in een keer goed. Had er alleen iets teveel azijn bij gedaan.
Ik heb het boek eerst gelezen, ik vond die Julie Powell maar een vervelende, labiele en navelstaarderige doos. Maar die schattige Amy Adams maakt dat in de film een stuk beter te behappenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:02 schreef Fixers het volgende:
Ik heb 't boek ook inmiddels, want gratis bij De Kunst van Het Koken, maar dat vind ik maar matig. De film is leuker om te kijken.
heb je the ramen girl gezien? Wat een heerlijke feelgood movie is datquote:Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef Fixers het volgende:
Gisteren Tampopo gezien. Een japanse eetfilm uit de jaren 80. Over het genieten van eten op verschillende manieren en het runnen van een Ramen zaakje. Beetje absurdistische humor, dat wel maar het japans he.
Niet gezien, maar lees her en der dat het een remake van Tampopo voor de amerikaanse markt is. Niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb je the ramen girl gezien? Wat een heerlijke feelgood movie is dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |