Waarom zou je je daar überhaupt voor schamen? Ratatouille is een pracht van een animatiefilm, nog los van de liefde voor koken die eruit spreekt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ik schaam me dood, maar ik vind ratatouille erg schattig
Oef, die vind ik zo heftig en naar! Fascinerend, maar niet bepaald eetlustopwekkend, mijns inziens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:17 schreef golfer het volgende:
La Grand Bouffe.
http://www.imdb.com/title/tt0070130/
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ik schaam me dood, maar ik vind ratatouille erg schattig
Ik snap dus ook niet dat ie zo onbekend is, hij is afaik nooit op DVD verschenen in NLquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:11 schreef golfer het volgende:
Tampopo is inderdaad prachtig en heerlijk eetlust opwekkend.
... en dan heb je het boek nog niet eens gelezen (quote:Op donderdag 19 november 2009 17:03 schreef Hik het volgende:
Heb Julie & Julia van de week gezien. Vond het geen briljante film. De stukjes met Julia waren wel leuk, maar ik vond Julie vooral een hysterische zeurkous (:P ).
Wat wil je opzoeken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:12 schreef Bloes het volgende:
*kijkt vanavond in de johannes v dam bijbel![]()
Alles uit van Dam koken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:12 schreef Bloes het volgende:
Best een uitdaging eigenlijk... *kijkt vanavond in de johannes v dam bijbel![]()
Ja, inderdaad, waarom zou je je daarvoor schamenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef minilot het volgende:
Waarom zou je je daar überhaupt voor schamen? Ratatouille is een pracht van een animatiefilm, nog los van de liefde voor koken die eruit spreekt!
Ik zag het boek hier pas liggen bij de lokale boekhandel met het boek Julie & Julia erbij. In folie, dus kon er alsnog niet in kijken. Maar ik ben ook erg benieuwd, zal vanmiddag eens kijken bij Donner of ze 'm hebben.quote:Op zaterdag 21 november 2009 05:01 schreef Hik het volgende:
Heeft/kent iemand trouwens dat kookboek van Julia Child? Het intrigeerde me wel, moet ik zeggen, door de film. Maar heb een beetje het vermoeden dat het van die hele nauw-luisterende recepten zijn met veel "gedoe". Ik denk dat ik inmiddels een aardige kok ben, maar ben wel meer van het "mik wat spullen bij elkaar"-koken..
Ook bij Donner verpakt in folie! Toch jammer, nu weet ik nog steeds niet of het een leuk boek is of niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zag het boek hier pas liggen bij de lokale boekhandel met het boek Julie & Julia erbij. In folie, dus kon er alsnog niet in kijken. Maar ik ben ook erg benieuwd, zal vanmiddag eens kijken bij Donner of ze 'm hebben.
ik heb hm laatst zien liggen zonder folie maar ik werd er niet hee blij van. Heel veel recepten die ik toch echt nooit ga maken (ingewikkelde ingrediënten bv.) en helemaal geen plaatjes, daar hou ik persoonlijk niet van. Ik kreeg de indruk dat je behoorlijk goed moet kunnen koken voor veel recepten maar heb het niet heel lang ingekeken.quote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ook bij Donner verpakt in folie! Toch jammer, nu weet ik nog steeds niet of het een leuk boek is of niet.
Vond jij die Julie niet heeeel vervelend dan?quote:Op zondag 22 november 2009 19:59 schreef Zo-is-dat het volgende:
(vond de film trwns wel heel leuk! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef freecell het volgende:Dat irriteerde mij ook zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ergerde mij vooral dat daar zo hysterisch op werd gereageerd...quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:31 schreef freecell het volgende:
Ik vond Julie en Julia wel een leuke film
Julie inderdaad soms wat irritant, maar dat hoorde erbij vond ikHet was toch Julia die dat vond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Ow, dat ook trouwens, al~kon ik me daar nog wel iéts bij voorstellenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:48 schreef Hik het volgende:
[..]
Het ergerde mij vooral dat daar zo hysterisch op werd gereageerd...
Jahquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was toch Julia die dat vond?
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef Hik het volgende:
Alles uit van Dam koken...
Leuke variant op die challenge!
Ga jij dan ook keihard janken als Van Dam dat niks vindt?quote:
Er staan wel plaatjes bij! Lijntekeningen!quote:Op zondag 22 november 2009 19:59 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
ik heb hm laatst zien liggen zonder folie maar ik werd er niet hee blij van. Heel veel recepten die ik toch echt nooit ga maken (ingewikkelde ingrediënten bv.) en helemaal geen plaatjes, daar hou ik persoonlijk niet van. Ik kreeg de indruk dat je behoorlijk goed moet kunnen koken voor veel recepten maar heb het niet heel lang ingekeken.
Bedoel je La Grande Bouffe misschien?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:16 schreef Fixers het volgende:
Julie & Julia moet ik nog zien. Al hoop ik stiekem dat de sponsor (creuset) iets leuks doet voor verkopers van hun spul zo met kerst ofzo.
Ik heb ooit eens horen vertellen over een film waarin een aantal koks wordt vermoord op de wijze van hun eigen specialiteiten. Eentje zou dus in een eendenpers eindigen bijvoorbeeld. Maar heb geen idee hoe die heet, iem,and een idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |