quote:
ik ben gewoon een aardig mens en neem graag de tijd om mijn medemens nieuwe woordjes te leren als, grafhamster, triangeljosti, pijpneger en zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef Salatrel het volgende:
dat je de moeite nog neemt zeg
ik hang gewoon op zonder iets te zeggen
En daar word jij blij van?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben gewoon een aardig mens en neem graag de tijd om mijn medemens nieuwe woordjes te leren als, grafhamster, triangeljosti, pijpneger en zo
nee, echt niet, padvinders erewoord, op het graf van mijn dooie opa´s en oma´s, geef me een bijbel, een koran of iets anders, ik zweer onder ede dat dit geen bullshit isquote:
Wellicht vond die beller het ook wel lekker om door jou te worden uitgescholdenquote:
waarschijnlijk zat de beller net zo hard te lachen als jijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef Klonk het volgende:
Wat een prutsers
Bellen ze mij, ik zeg tussen mijn happen boterham door dat ze op moeten rotten en hang op, ik hang op bellen ze me weer om te vragen waarom ik zo gemeen tegen ze doe, ik zeg tussen mijn volgende hap boterham door dat ze op moeten rotten, ik heb geen intresse in hun zooi.
Bellen ze nog een keer op, met nog een keer de vraag waarom ik zo gemeen doe![]()
Mag ik een oud FOK! woord nieuw leven in blazen: huilie
http://lmgtfy.com/?q=RWEquote:
dan nog, oprotten met je kutzooi, een keer nee is duidelijk genoegquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
waarschijnlijk zat de beller net zo hard te lachen als jij
quote:
quote:
Ja, maar die josti's moeten een quotum halen hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan nog, oprotten met je kutzooi, een keer nee is duidelijk genoeg
normaal wel ja, maar deze bleef alleen maar vragen waarom ik zo gemeen deedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, maar die josti's moeten een quotum halen heDus blijven ze doorzeiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |