quote:
ik ben gewoon een aardig mens en neem graag de tijd om mijn medemens nieuwe woordjes te leren als, grafhamster, triangeljosti, pijpneger en zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef Salatrel het volgende:
dat je de moeite nog neemt zeg
ik hang gewoon op zonder iets te zeggen
En daar word jij blij van?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben gewoon een aardig mens en neem graag de tijd om mijn medemens nieuwe woordjes te leren als, grafhamster, triangeljosti, pijpneger en zo
nee, echt niet, padvinders erewoord, op het graf van mijn dooie opa´s en oma´s, geef me een bijbel, een koran of iets anders, ik zweer onder ede dat dit geen bullshit isquote:
Wellicht vond die beller het ook wel lekker om door jou te worden uitgescholdenquote:
waarschijnlijk zat de beller net zo hard te lachen als jijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:28 schreef Klonk het volgende:
Wat een prutsers
Bellen ze mij, ik zeg tussen mijn happen boterham door dat ze op moeten rotten en hang op, ik hang op bellen ze me weer om te vragen waarom ik zo gemeen tegen ze doe, ik zeg tussen mijn volgende hap boterham door dat ze op moeten rotten, ik heb geen intresse in hun zooi.
Bellen ze nog een keer op, met nog een keer de vraag waarom ik zo gemeen doe![]()
Mag ik een oud FOK! woord nieuw leven in blazen: huilie
http://lmgtfy.com/?q=RWEquote:
dan nog, oprotten met je kutzooi, een keer nee is duidelijk genoegquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
waarschijnlijk zat de beller net zo hard te lachen als jij
quote:
quote:
Ja, maar die josti's moeten een quotum halen hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan nog, oprotten met je kutzooi, een keer nee is duidelijk genoeg
normaal wel ja, maar deze bleef alleen maar vragen waarom ik zo gemeen deedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, maar die josti's moeten een quotum halen heDus blijven ze doorzeiken
quote:
''Maar meneer, we zijn juist heel goed met gas''quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:58 schreef Saphia het volgende:
RWE is een Duitse energieleverancier.
Gewoon zeggen"Duitsers en gas, lijkt me geen goed idee"
Kijken wat ze dan nog in te brengen hebben
Haha, gokje: Comtree?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:52 schreef Nikmans het volgende:
Zojuist ontslag genomen bij een outbound callcenter, na pak em beet anderhalve week ben ik nog nooit met zó veel tegenzin naar mijn werk gegaan.
Haha jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:09 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Haha, gokje: Comtree?![]()
Verdiende wel goed.. ook net 2 weken gewerkt, dik 400![]()
![]()
![]()
!!!
Ey met de baas... Wat lees ik dan nu?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik zou nu op mijn werk moeten zijn.Maar ik had geen zin om te bellen dus melde ik me ziek.
haha ik ken het hehehe.. met die italiaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Haha jaBen er vanmiddag weggelopen. Leuk personeel daar maar dat werk
Ik zat in de Pastoor Vonckenstraat in Geleen.
Die Italiaan Gino werd ik naast gezet omdat ik opeens voor Essent moest gaan bellen en hij blijkbaar goed scoorde, wat een gastquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:39 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
haha ik ken het hehehe.. met die italiaan![]()
??
leuke collega's ja (lekker simpel in omgang).. ook wel paar blonde![]()
..maarja het werk zelf
Haha jij bedoeld Georgino??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:50 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die Italiaan Gino werd ik naast gezet omdat ik opeens voor Essent moest gaan bellen en hij blijkbaar goed scoorde, wat een gastConstant aan het geilen op alles en iedereen.
Maar inderdaad het werk zelfIk vond het de eerste paar dagen leuk, lekker dingen aansmeren maar tja... je voelt je een hele dag lang ongewenst en daar ben ik helaas niet tegen opgewassen
Zolang nog?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:52 schreef Nikmans het volgende:
Zojuist ontslag genomen bij een outbound callcenter, na pak em beet anderhalve week ben ik nog nooit met zó veel tegenzin naar mijn werk gegaan.
Geen idee wie je bedoelt, ik had een Indisch vrouwtje, een jonge gast van rond de 20 met tattoo's op zijn armen en een wat dikkere kerel als teamleaders. Tim ken ik nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:57 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Haha jij bedoeld Georgino??![]()
werkt die daar nog steeds hehehe
die ging toen ook al als een trein,
kon ook niet in de buurt komen bij hem.. maar hij verteld het verhaal niet helemaal eerlijk haha hij naait ze.
en Tim dan?
maar ik bedoelde eigenlijk die Italiaan die het werk aanstuurt.. heeft toch ook een grote Italiaanse vlag hangen bij zijn computertje.
Puike actie! Vlerken wat het zijn. Link or don't happen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:16 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ben ook een x ontslagen bij een callcenter omdat ik te weinig klanten behandelde.
Heb ze toen mooi terug gepakt op mijn laatste werkdag.
Moest klanten bellen ivm groene stroom enzo. Iedereen die ik de laatste dag heb gebeld heb ik gewoon genoteerd als dat ze groene stroom wilden afnemen.
Achteraf hoorde ik dat er mega veel trammelant mee is geweest ( tros radar)
Oh nee ik zat Rijksweg Zuid zie ik netquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geen idee wie je bedoelt, ik had een Indisch vrouwtje, een jonge gast van rond de 20 met tattoo's op zijn armen en een wat dikkere kerel als teamleaders. Tim ken ik niet
Ach en toen dacht je, ''laat ik maar moderator schap gaan doen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:21 schreef Adelante het volgende:
Outbound callcenterwerk is toch wel het laagste van het laagste. Ga dan achter een vuilniswagen lopen
ik heb tegen die arme ziel gezegd dat ik nog niet in zijn bek zou willen poepen, zou ik zonde van de drol vindenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:21 schreef Adelante het volgende:
Outbound callcenterwerk is toch wel het laagste van het laagste. Ga dan achter een vuilniswagen lopen
Wheheheh priceless!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb tegen die arme ziel gezegd dat ik nog niet in zijn bek zou willen poepen, zou ik zonde van de drol vinden
Precies, betaalt stukken beter ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:22 schreef asperger het volgende:
[..]
Ach en toen dacht je, ''laat ik maar moderator schap gaan doen?
En jij bent rond de 40 jaar, als ik je ouder was zou ik spijt als haren op m'n hoofd hebben. Kansloos joch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb tegen die arme ziel gezegd dat ik nog niet in zijn bek zou willen poepen, zou ik zonde van de drol vinden
Sukkel. Leer toch eens Nederlandsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:27 schreef asperger het volgende:
[..]
En jij bent rondt de 40 jaar, als ik je ouder was zou ik spijt als haren op m'n hoofd hebben. Kansloos joch.
ik vraag me wel eens af, kun je nou niet gewoon eens ophouden met reageren, gewoon een dag lang niet op invoeren drukkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:27 schreef asperger het volgende:
[..]
En jij bent rondt de 40 jaar, als ik je ouder was zou ik spijt als haren op m'n hoofd hebben. Kansloos joch.
Is al aangepast. Taaljostiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sukkel. Leer toch eens Nederlands
Ben vandaag pas begonnenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af, kun je nou niet gewoon eens ophouden met reageren, gewoon een dag lang niet op invoeren drukken
gewoon gelijk stoppen, ergens in een hoekje gaan zitten, iedereen gelukkig, doeiquote:
Had je moeten doen voordat je op 'invoeren' klikte perverse schaamlipkabouterquote:
Ik had vorige week 120 euro en ik krijg als het goed is vandaag tegen de 180 euro en volgende week gok ik op zo'n 7 euroquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:19 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Oh nee ik zat Rijksweg Zuid zie ik net![]()
![]()
maar ach het is kut werk maar je verdiend wel goed.
hoeveel heb je nu na die anderhalve week? of moet je het nog krijgen?
ik heb het ook maar 12 dagen volgehouden![]()
terwijl ik al aan het uitrekenen was wat ik zou verdienen na 1 maand full-time
Notoire taalpurist.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Had je moeten doen voordat je op 'invoeren' klikte perverse schaamlipkabouter
Neequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon gelijk stoppen, ergens in een hoekje gaan zitten, iedereen gelukkig, doei
BOEHOE teringhuiliequote:
quote:
via een uitzendbureau werkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik had vorige week 120 euro en ik krijg als het goed is vandaag tegen de 180 euro en volgende week gok ik op zo'n 7 euro
En ja ik zat er via een uitzendbureau
Helemaal niet werkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |