Ziet er eindelijk eens goed ingepakt/aangekleed uit. Wel nog een beetje vel over been maar de outfit is topquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef SEMTEX het volgende:
Lindsey Lohan voor de verandering eens in dit topic:
[ afbeelding ]
yepquote:
Outfit is niet mooi, het meisje wel. Als een lelijk meisje deze outfit zou aantrekken was het 10x niets geweest. Tas en schoenen van 1e foto zijn dan wel weer cool.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef Lauwheid het volgende:
Lauren Conrad, lekker zomerse outfit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:22 schreef Manono het volgende:
grappig even tussendoor:.. stewardessen in de sixties ..
[ afbeelding ]
Geen idee, sorry..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:59 schreef Luna3 het volgende:
Waar komt die For less-outfit vandaan? Ik vind het jurkje super de super, dus wie deze heeft gepost weet vast wel waar het rechter jurkje te verkrijgen is...please.
Ja dat kan, ik vind de outfit wel mooiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:55 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Outfit is niet mooi, het meisje wel. Als een lelijk meisje deze outfit zou aantrekken was het 10x niets geweest. Tas en schoenen van 1e foto zijn dan wel weer cool.
Jammer. Volgens mij kwam ik er wel mee wegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef Lauwheid het volgende:
Geen idee, sorry..
Prachtjurk.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:02 schreef Andromache het volgende:
Wat een jurk van Jennifer Lopez gisteravond; aan de andere kant was het een kokerrok, supergaaf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een jumpsuit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:59 schreef Luna3 het volgende:
Waar komt die For less-outfit vandaan? Ik vind het jurkje super de super, dus wie deze heeft gepost weet vast wel waar het rechter jurkje te verkrijgen is...please.
Ja die linker dacht ik al te zien ja, maar die rechter ook? Naja, nog leuker!! Maar van WAAAAAR komt ie vandaan??!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is een jumpsuit.
& laatste foto; mooie jurk, mooie kleur
(ja, nou zie ik het)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:54 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja die linker dacht ik al te zien ja, maar die rechter ook? Naja, nog leuker!! Maar van WAAAAAR komt ie vandaan??!!
De jumpsuit was hier te koop, maar volgens mij nu niet meer..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:54 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja die linker dacht ik al te zien ja, maar die rechter ook? Naja, nog leuker!! Maar van WAAAAAR komt ie vandaan??!!
Die muts, die lelijke bril, die broek in haar laarzen. Wat afschuwelijk en ordinair.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef SEMTEX het volgende:
Lindsey Lohan voor de verandering eens in dit topic:
[ afbeelding ]
Andere print zijn ook goed, maar je zegt 'hier' te koop....maar hellup; waaaaar is 'hier'. (Ik ben namelijk niet hier, maar daar)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:48 schreef Skittles het volgende:
De jumpsuit was hier te koop, maar volgens mij nu niet meer..
Ze hebben nog wel andere jumpsuits, alleen niet met die print.
De 'hier' is een linkjje naar Urban Outfitters.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Andere print zijn ook goed, maar je zegt 'hier' te koop....maar hellup; waaaaar is 'hier'. (Ik ben namelijk niet hier, maar daar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |