Nouh, ze is wel verzorgd hoorquote:Op maandag 12 april 2010 13:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ken niemand in mijn omgeving die botox gebruikt, maar ze ziet er in haar gezicht niet echt verzorgd uit, dat is het misschien. Ze oogt zo'n 10 jaar ouder namelijk, in haar geval zou botox wel helpen.
Jawel joh, liefst wit, zeehondjes graag! (grapje!)quote:Op maandag 12 april 2010 11:46 schreef female81 het volgende:
Verder: Als er bont gebruikt wordt, dient het uiteraard wel nepbont te zijn.
Dat was ook totaaaal niet duidelijk dat die foto geshopt wasquote:Op donderdag 15 april 2010 08:31 schreef Fratz het volgende:
Trouwens van het begin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geshopped dus. Wel een mooi outfitje
Nou, dat snapte ik ook wel, maar ik moet zeggen dat het wel ECHT heel goed gedaan is!!! Bravo!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:19 schreef rena het volgende:
[..]
Dat was ook totaaaal niet duidelijk dat die foto geshopt wasEmma Watson is écht het type voor sm fotoshoots.
quote:The American-born Lanphear has held posts at both Vogue Australia and Harper’s Bazaar; most recently, she’s been appointed Senior Style Director at US Elle.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:40 schreef rena het volgende:
Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
Alleen de schoenen zijn jammer.
Eindelijk weer een foto waar ze er leuk op uit ziet! Ik vind de schoenen zelf er heel leuk bij staan!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:40 schreef rena het volgende:
Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
Nepquote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef willempjewever het volgende:
Dit is zeeeeer naar mijn smaak, mooie outfitje![]()
[ afbeelding ]
Emma Watson, Harry Potter films
Lohan voor Inval-Spice.quote:Op zondag 2 mei 2010 09:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Eindelijk weer een foto waar ze er leuk op uit ziet! Ik vind de schoenen zelf er heel leuk bij staan!
die klossen kunnen echt nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:40 schreef rena het volgende:
Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
Gruwelijk!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Cate Blanchett
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht meer aan Hewlit Packet printpapier wat net door de versnipperaar is gegaan! Het logo spreekt (verscheurde) boekdelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:56 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Jennifer Lopez, misschien ook leuk voor Gaga als ze als classy Pino wil gaan
[ afbeelding ]
Past wat mij betreft beter in het topic lelijkste outfitjes.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Prachtige jurk van Jen!
Ashley Greene
[ afbeelding ]
Omg, walgelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Prachtige jurk van Jen!
Ashley Greene
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:20 schreef Phoenixbirdy het volgende:
De zoveelste SATC premiere
...met gezellig gegiebel.
[ afbeelding ]
Een echt(e) Carrie jurk(je)
[ afbeelding ]
quote:
ja dus...??? als je sport heb je dus kuiten als een rusische kogelstootsterquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die sport. Your eyes, your eyes!![]()
![]()
Doe normaal, srsly.
Dan heb je sportieve kuiten en ze komt nog niet eens in de buurt van een Russische kogelstootster maar whatever. Stom genuil ook eigenlijk. Succes verder ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dus...??? als je sport heb je dus kuiten als een rusische kogelstootster![]()
![]()
Die was mij ook al opgevallen, staat haar erg leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Scarlett Johansson looking pretty in Dolce & Gabbana
[ afbeelding ]
Dat zijn gewoon hele normale kuiten hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dus...??? als je sport heb je dus kuiten als een rusische kogelstootster![]()
![]()
Jezus wat een gelikte jurk op een prachtig lijfquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Gwyneth Paltrow in Michael Kors
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon hele normale kuiten hoor
Eens! Staat haar prachtig iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus wat een gelikte jurk op een prachtig lijflijkt wel een tweede huid. Prachtig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |