Oh,quote:Op donderdag 12 november 2009 10:39 schreef rena het volgende:
Taylor Swift
[ afbeelding ]
Tikje aan de kitchy kant, maar wel erg gaaf.
quote:Op maandag 23 november 2009 17:20 schreef rena het volgende:
Rihanna draagt een hele bijzondere en originele jurk.
[ afbeelding ]
Als die bovenkant normaal was geweest had ik m tof gevonden, vind hem nu een beetje too much.quote:Op maandag 23 november 2009 17:20 schreef rena het volgende:
Rihanna draagt een hele bijzondere en originele jurk.
[ afbeelding ]
beetje maar hoorquote:Op maandag 23 november 2009 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als die bovenkant normaal was geweest had ik m tof gevonden, vind hem nu een beetje too much.
ja die schoenen inderdaad, lompe witte pumps die totaal niet bij de outfit passen, net als die kuif - zo amerikaansquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef hetismijrobbert het volgende:
en afgrijselijke schoenen.
Neequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef hetismijrobbert het volgende:
en afgrijselijke schoenen.
Inderdaad! Dan zou het net ff apart zijn maar niet overdonequote:Op maandag 23 november 2009 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als die bovenkant normaal was geweest had ik m tof gevonden, vind hem nu een beetje too much.
Die riem kan natuurlijk van manlief zijn, maar ik denk dat 'ie inderdaad 35 cm is en dat haar taille 15 is ofzo, haha, want dat strakke hemdje zit bij haar op haar buik ook helemaal niet strak. Vind de broekspijpen ook net iets te wijd onder, maar verder is de outfit erg laidback, en leuk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:30 schreef Dandilion het volgende:
kijk nou hoe ver die riem bij posh is aangesnoerd :S
Taylor Momsen heeft echt een leuke stijl vind ik!quote:
Vind die bovenbenen van Kate Moss ernstiger hoor. Brrr. Wel super jurkje en super hoed!!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:27 schreef xyara het volgende:
[..]
Taylor Momsen heeft echt een leuke stijl vind ik!
Hier ziet ze er ook echt gaaf uit!
Alleen ik vind wel dat zij echt te dun is, moet je haar bovenbeen zien
quote:[b][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |