zo, dan pleur ik me gelijk even overal bijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:29 schreef DaviniaHR het volgende:
weekend van 22/23 augustus LovelyLady,kleurloos , 23 aug: Davinia (ovb)
weekend van 29/30 augustus LovelyLady,Stout,kleurloos
weekend van 5/6 september LovelyLady,Stout,kleurloos
weekend van 12/13 september 13e - LovelyLady,13 sep: Davinia, kleurloos
weekend van 19/20 september, 20 sep: Davinia, kleurloos
Leuk!![]()
Bij jullie zit ook zo'n grote ballendoos, weet jij of die leuk is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:15 schreef mijsje het volgende:Ballorig Den Helder, die site had ik net open in m'n andere scherm....
die zat ik ook al aan te denken...
Die grote van mij vermaakt zich overalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:19 schreef Ynske het volgende:
mocht t lukken wil ik ook langs komen
is ballorig nog wel iets voor de wat oudere kinderen? kan me voorstellen dat die zoiets als die Batavier leuker vinden
ik ben er zelf nog niet binnen geweest, maar ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen van mensen bij ons in de buurt... (*mompelt iets over zelf nog geen kinderen...)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij jullie zit ook zo'n grote ballendoos, weet jij of die leuk is?
waar zit die ballenbak ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:30 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik ben er zelf nog niet binnen geweest, maar ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen van mensen bij ons in de buurt... (*mompelt iets over zelf nog geen kinderen...)
er zitten ballen onder het schip en er was volgens mij ook een ballenbak op zich... (ik heb wel foto's gezien, op de site...)quote:
Oeh, dat zou wel heel erg leuk zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben alleen nieuwschierig als tijd en financien het toelaten dan kom ik ookik wil moussy zien
plugje in dr kontquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:47 schreef _evenstar_ het volgende:
ballenbak gelieve niet hier, maar ik pas me aan, dan maar een ruftend kindje
Mij ook wel, maar ik werk elk weekend om en om zaterdag óf zondag dus ligt aan de uiteindelijke datum.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk het even aan wanneer het is en waar. Mijn voorkeur gaat ook wel uit naar iets buiten. Senna is sowieso te klein voor ballenbakken of wat dan ook, en een beetje frisse lucht lijkt me dan fijner dan binnen zitten. En als het te ver is (DH vind ik voor Senna misschien nog wat ver nu) dan kom ik ook niet. Ik haak wel aan als het me uitkomt, want het lijkt me wel leuk
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:42 schreef geppie het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk op zo'n meet?Hoi, zijn jullie van fok!? Ik ben geppie...
Oh ja idd, klein maar best leuk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Misschien een leuke tip:
http://www.blanckendaellpark.nl/site/home.html
Das in tuitjenhorn en schijnt heel erg leuk te zijn.
En je weet waar je postquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:10 schreef Phoenix78 het volgende:
Ik wil ook wel komen, eindelijk een meet dichtbij huis.... vanavond even uitgebreid de info doornemen (verkapte tvp)
waar niet of waar wel dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef Rubey het volgende:
Ik kan in principe zowel de 13de als de 20ste, hangt het er alleen nog een beetje vanaf waar het is...
oktember!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja.. ik wil wel in oktober anders..
dan moet iedereen al zna ndere dingen maar afzeggen voor dit weekendquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:20 schreef innepin het volgende:
Ik ga over van "misschien" naar "waarschijnlijk niet". Ik zit dit weekend al bij m'n moeder in Noord Holland, en één weekend in een maand is meer dan genoeg tijd in 't durp![]()
maar wie weet, het idee is namelijk wél heel leuk en ik wil iedereen graag een keer zien!
en naar me toe te gooien zekerquote:Op zondag 6 september 2009 15:57 schreef _evenstar_ het volgende:
geneigd is om een zak taco's mee te nemen
quote:Op zondag 6 september 2009 16:18 schreef moussy het volgende:
Nou goed, ik kom (wie niet weg is is gezien!) maar ik hou rekening met iedereen en de taco's
ballorig is ook niet mijn voorkeur met 1 van 6 en 1 van 10quote:Op maandag 7 september 2009 12:36 schreef innepin het volgende:
Onder voorbehoud, ik heb de twintigste misschien toch ook al wat in de buurt te doen, wie weet.
Maar ik geloof niet dat ik heel veel zin heb om met een ieniemieniebabytje naar Ballorig te gaan...
ben ik met je eens, maar wat is dan ee goed alternatief? de grotere kindjes moeten wel iets kunnen doen, lijkt me. Als het mooi weer is, kunnen we misschien ergens naar een park?quote:Op maandag 7 september 2009 12:36 schreef innepin het volgende:
Onder voorbehoud, ik heb de twintigste misschien toch ook al wat in de buurt te doen, wie weet.
Maar ik geloof niet dat ik heel veel zin heb om met een ieniemieniebabytje naar Ballorig te gaan...
Ik wil ook wel eventueel mijn huis ter beschikking stellen, ik heb een redelijk grote woonkamer en een grote voortuin, zit vlakbij het station (5 a 10 min loopafstand) en er is een park op 3 minuten loopafstand.quote:Op maandag 7 september 2009 22:05 schreef innepin het volgende:
Lastig, een locatie vinden die leuk is voor kleine en grote kinderen én de ouders... Business opportunity, anyone?
Bij iemand thuis zou op zich wel leuk zijn... kindjes spelen, mama's high tea-en ofzo... Wij hebben ook heel veel ruimte in en om het huis... Maar ik weet niet of mijn moeder het wel zo leuk zou vinden
Alkmaar - DH is een half uurtje rijden, mij maakt het écht niet uit waar het is..quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:03 schreef Noli. het volgende:
De locatie is nu dus ergens rondom Alkmaar?
Als het helemaal in de kop van N-H zou zijn (Den Helder o.i.d.) was het voor ons ook wel leuk te doen namelijk.
Die van mij is er meestal wel bijquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:59 schreef moussy het volgende:
Komen er ook vaders, mannen, vechtgenoten mee?
ja hoor, lekker binnen en buiten, die van mij 10 en 6 zouden zich er prima vermaken, maar voor moeders met keine babietjes is er niets eigenlijk.quote:Op maandag 14 september 2009 00:14 schreef Oblivion het volgende:
Dames, is dit wat: http://www.attraktieparkdegoudvis.nl/
Ben er zelf wel eens geweest is erg leuk voor alle soorten kinderen.
Hmm...quote:Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef moussy het volgende:
[..]
ja hoor, lekker binnen en buiten, die van mij 10 en 6 zouden zich er prima vermaken, maar voor moeders met keine babietjes is er niets eigenlijk.
quote:Ook voor de kleintjes van 0 tot 4 jaar is er een speciale softplay-hoek ingericht met een trap-tunnel-glijbaan combinatie en diverse softplay-attributen.
Goed idee !quote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef lady-wrb het volgende:
nou daar doe je mij ook geen plezier mee hoor
kunnen we anders geen bowlingmeet doen als er toch geen groot animo is?
Kom je ook?quote:
Een bowlingbaan vind ik niks voor kleine kindjes, ik vraag me ook af als Lois wel zou willen inhaken en komen of het wel leuk is voor bijv. Eva. Iig de klere harde muziek bij bowlingbanen lijken mij nou niet écht leuk voor kleine kinderen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kom je ook?
bowlen? Dan ga ik iig niet komen met mijn kleintje.
Ik ga er niet vanuit dat er iets is waar Senna iets kan doen, en dat hoeft ook niet, maar het zou wel fijn zijn als de lokatie een beetje geschikt is om dan met een baby op schoot/in doek/in kinderwagen gezellig te zitten en te kletsen
Precies, daarom dus. Lijkt me idd voor Eva ook niet echt een prettige omgeving en ik ga mijn kleintje nog niet blootstellen aan dergelijk lawaar. Voelt ze zich ook helemaal niet prettig bij nogquote:Op maandag 14 september 2009 09:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Een bowlingbaan vind ik niks voor kleine kindjes, ik vraag me ook af als Lois wel zou willen inhaken en komen of het wel leuk is voor bijv. Eva. Iig de klere harde muziek bij bowlingbanen lijken mij nou niet écht leuk voor kleine kinderen.
het is toch niet verplicht om te komen?quote:Op maandag 14 september 2009 09:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Een bowlingbaan vind ik niks voor kleine kindjes, ik vraag me ook af als Lois wel zou willen inhaken en komen of het wel leuk is voor bijv. Eva. Iig de klere harde muziek bij bowlingbanen lijken mij nou niet écht leuk voor kleine kinderen.
Hoezo 'voelt men zich dan buitengesloten'? Ik zeg alleen dat ik dan niet kom. Of is dat al verkeerd?quote:Op maandag 14 september 2009 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het is toch niet verplicht om te komen?
er worden per jaar meer meets gehouden voor dat kleine grut dan voor de wat groteren.
dus ik dacht: gooi ik dr eens een bowlingbaan in. misschien dat mensen met wat grotere kinderen ook eens gemotiveerd zijn om te komen.
maar goed, als men dan zich ineens buitengesloten voelt, zal het wel weer zo'n ballentent worden.
never mind
hou toch op zeg!quote:Op maandag 14 september 2009 10:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo 'voelt men zich dan buitengesloten'? Ik zeg alleen dat ik dan niet kom. Of is dat al verkeerd?
ja leuk, dan krijg je dat er een rijtje grotere kinderen zit te ds-senquote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Een meet is voorla toch bedoeld als een samen komen met een groep mensen, dan kijk je toch naar wat mogelijk zodat iedereen zich er prettig bij voelt.
Ik zie een ballenbak gebeuren liever niet puur gezondsheid technisch,
En daarbij denk de oudere kindjes neem wat speelgoed mee ze vermaken zich wel , of een speeltuin oid. voor mijn part een lekkere boswandeling oid.
Bij een meeting kijk ej toch iig naar het algeheel, en als er meerdere komen waarbij bowlen bijv. geen optie is, dan moet der gekeken worden naar iets anders wat wel voor de meerderheid geschikt is toch ?
Persoonlijk vind ik het kwalijk als een kind nog zich alleen maar kan vermaken met een DS, ipv bijv. ik noem eem voorbeeld een boswandeling, mooie bladeren zoeken etc. of een speeltuintje of een voetbal veld voor mij part.quote:Op maandag 14 september 2009 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja leuk, dan krijg je dat er een rijtje grotere kinderen zit te ds-sen
maar goed, ik hou dr over op.
ik probeer eens origineel te zijn en eens met wat anders dan ballorig te komen.
de groep is gewoon te divers.
gezallich, kopje uitgeknepen zweetsokken thee/koffie en een kaasplankje van verschillende soorten tenenkaasquote:Op maandag 14 september 2009 12:06 schreef moussy het volgende:
Tis nu al gezallig
Ik probeer alleen maar hardop mee te denken voor alle partijen. Die van mij zijn zo makkelijk als wat en vermaken zich tóch wel, al gaan we naar een tenenkaasfabriek oud folklorisch teennagels knippen
Kaasmuseum Alkmaarquote:Op maandag 14 september 2009 12:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
gezallich, kopje uitgeknepen zweetsokken thee/koffie en een kaasplankje van verschillende soorten tenenkaas
Datis officieel wel Noord Holland maar als je iets te hard loopt ben je in Zuid Holland, is dus best een eind weg van 'rondom Alkmaar"quote:
ik ook!quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef _evenstar_ het volgende:
ik kan zoverre ik weet nog steeds
Of halte dierenasiel die zit er tegenoverquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:04 schreef Stout het volgende:
Zaterdag kan ik niet....jammer maar helaas !
Voor de welgaanders, veel plezier
Met het ov neem je lijn 360 naar Bergen vanaf het station is het dan ca 10 minuten, uitstappen bij halte hogeschool
uhm wat zit daar?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of halte dierenasiel die zit er tegenover
heb je een autostoeltje?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef _evenstar_ het volgende:
ja ik moest toch naar Alkmaar komen?
Alleen vandaaruit nog iets zoeken met bus, maar dat gaat hopenlijk nooit zo idioot lang duren
mag dat al vanaf arwens leeftijd? anders zou je eventueel vanaf utrecht met mij mee kunnenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel zo;n zit verhoging regelen,
ik las vanaf 15 kg dat idd met een zittingverhoger kan.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag dat al vanaf arwens leeftijd? anders zou je eventueel vanaf utrecht met mij mee kunnen
dan zou ik je op Utrecht Centraal kunnen oppikken, en kan Arwen achterin meequote:Op donderdag 17 september 2009 19:14 schreef _evenstar_ het volgende:
jeey ze mag hahaha
ze is net 15.2
![]()
hoelaat weet ik niet, maar aan de hand van de bushalte waar stout t over heeft denk ik dat dit de locatie is De Batavierquote:Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Fruppel het volgende:
Leuk Miss! Zoals het er nu naar uitziet zijn er geen andere plannen dus het is 90% zeker dat ik kan, die andere 10% ligt even aan Danique!
Ze kan in de maxicosi dus stoeltje geen probleem!
Hoe laat is er afgespoken en waar want dat kan ik niet helemaal vinden!?
Klopt, kom ik er ook eindelijk eens. Ik heb op de hogeschool Alkmaar(zoals het toen heette) gezeten, maar ben er nooit geweest...quote:Op donderdag 17 september 2009 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoelaat weet ik niet, maar aan de hand van de bushalte waar stout t over heeft denk ik dat dit de locatie is De Batavier
Speelderij "De Batavier"
Bergerweg 100
1817 MN Alkmaar
tel.072-5114816
Anyone?
Mijn ideequote:Op vrijdag 18 september 2009 18:46 schreef miss_sly het volgende:
Ach arme zieke kindjesBeterschap voor ze
Dan blijven we eigenlijk maar met 3-en over: GWS, Fruppel en ik. Misschien verstandiger om dan te verzetten?
*aai*quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:45 schreef _evenstar_ het volgende:
En nu heb ik toch even een glimlach op mijn mond, want wederom weer diezelfde timing..
25 oktoberquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:21 schreef Ynske het volgende:
*Kick*
wanneer gaan we voor de herkansing?
lijkt me niet verstandig, dat weekend gaat juist de klok om...quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
25 oktober
ik roep maar wat, maar ik heb zeker zin om te meeten
ik dacht dat t lastiger was, aangezien kindjes dan last hebben van dat uur. (kweet niet eens voor of achteruitquote:Op zaterdag 26 september 2009 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Is dat zo erg? De klok om? Dan juist is het goed om dingen te doen![]()
Ik denk dat ik de komende paar zaterdagen niet kan.. we zijn de omgangsregeling aan het opbouwen
Liever op een zondag dan dus 18e
quote:Op maandag 28 september 2009 21:46 schreef Joshua. het volgende:
Bij wie kun je je opgeven als je mee wilt.
Het lijkt mij wel gezellig om ook te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |