Oeh, dat zou wel heel erg leuk zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben alleen nieuwschierig als tijd en financien het toelaten dan kom ik ookik wil moussy zien
plugje in dr kontquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:47 schreef _evenstar_ het volgende:
ballenbak gelieve niet hier, maar ik pas me aan, dan maar een ruftend kindje
Mij ook wel, maar ik werk elk weekend om en om zaterdag óf zondag dus ligt aan de uiteindelijke datum.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik kijk het even aan wanneer het is en waar. Mijn voorkeur gaat ook wel uit naar iets buiten. Senna is sowieso te klein voor ballenbakken of wat dan ook, en een beetje frisse lucht lijkt me dan fijner dan binnen zitten. En als het te ver is (DH vind ik voor Senna misschien nog wat ver nu) dan kom ik ook niet. Ik haak wel aan als het me uitkomt, want het lijkt me wel leuk
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:42 schreef geppie het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk op zo'n meet?Hoi, zijn jullie van fok!? Ik ben geppie...
Oh ja idd, klein maar best leuk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Misschien een leuke tip:
http://www.blanckendaellpark.nl/site/home.html
Das in tuitjenhorn en schijnt heel erg leuk te zijn.
En je weet waar je postquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:10 schreef Phoenix78 het volgende:
Ik wil ook wel komen, eindelijk een meet dichtbij huis.... vanavond even uitgebreid de info doornemen (verkapte tvp)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |