quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:26 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Die lui van Ziggo vragen 15 euro per maand, 180 euro per jaar. (Ter vergelijk, meeste andere kabelaars 10 euro per maand). Hierdoor wordt het verschil met een seizoenkaart (80 euro) en VIP-kaart (100 euro) via internet wel erg groot. Bovendien neem ik mijn notebook geregeld mee om elders wedstrijden te kijken.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:45 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar bij Ziggo kun je per maand opzeggen, ik heb dus de 2 zomermaanden geen EL gehad. Nu de aanbieding van de eerste 2 maanden gratis, wat betekent dat je op jaarbasis 120 euro betaald. Kijken of ze dit volgend jaar weer doen.
Overigens wacht ik ook nog steeds op aansluiting. Overmorgen is het 2 weken geleden dat ik het aangevraagd heb via EL overigens.
De rest staat hier in het vorige topic :quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:04 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
Je kan daar per maand opzeggen idd.
Zo kan je dat ook doen in de winterstop. is namelijk precies een maand geen voetbal.
dus betaal je 9 maand 15 euro
dan wordt het al heel anders qua totaal bedrag.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:23 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb het... niet. Maar toch even een interesse-tvp.
Dat zou geen slecht plan zijn..quote:
Zou wel relaxed zijn inderdaad. Ziggo heeft ook geen combipakketje oid. Toch lijkt EL wel een succes te gaan worden. Aankoop van de EuL lijkt me een gouden greep.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een fusie met sport1.
Ik moet zeggen dat ik van de zomer dat Beach Soccer ook wel leuk vond.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:42 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zou wel relaxed zijn inderdaad. Ziggo heeft ook geen combipakketje oid. Toch lijkt EL wel een succes te gaan worden. Aankoop van de EuL lijkt me een gouden greep.
Inderdaad die reclames mogen ze ook wel eens verversen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:56 schreef Ytereo het volgende:
De sponsor bingo loterij reclame´s zijn vervelend geworden na 2 jaar![]()
Ja ik weet nu wel dat jullie een nieuw spelershonk hebben. En de nieuwe dug-out is onderhand ook wel weer aan vervanging toe
Is me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:41 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
Inderdaad die reclames mogen ze ook wel eens verversen.
Overgens ik heb het met suarez dan zie je feyenoord tv op de achtergrond ook handig gekozen
Op de eredivisie live website staat er nog niet veel over.. dus ik denk dat het afwachten wordt..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:50 schreef Fargo het volgende:
Is het uitzendschema voor volgende week donderdag al bekend?
Dat zou mooi zijn! Het is bij de NOS al te vaak voorgekomen dat juist de spannende wedstrijden nergens te zien waren. Lekker zappen roeleert!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Op de eredivisie live website staat er nog niet veel over.. dus ik denk dat het afwachten wordt..
Ik verwacht dat ze de meerdere kanalen zullen vullen..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:07 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
staat nog niets op hun site
maar zal toch wel wat europacup duels uitgezonden worden aangezien ze de rechten hebben
De mooiste momenten en een vraaggesprekje. ( over de club )quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En is dat dan alleen het jaar overzicht of ook de mooiste momenten?
Waren die de moeite waard?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De mooiste momenten en een vraaggesprekje. ( is per club )
het jaaroverzicht gaat dan over alle clubs.
Het jaaroverzicht niet echt bekeken maar gaat als je het mij vraagt ook wel snel snel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Waren die de moeite waard?
Heb ze opgenomen maar niet gekeken nog
een paar goals lang niet allemaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:42 schreef Ytereo het volgende:
3 euro als abbo...
Je ziet toch alleen de goals van jou club
Ja nu weten we nog niet wie er te zien is op eredivisielive met de europ leaquequote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:50 schreef Fargo het volgende:
Eredivisie Live heeft haar programmering op haar site geüpdate, maar slechts tot en met woensdag...
Hebben de topploegen hun rechten aan een andere zender verkocht? Dacht dat elk duel van de Europa League bij Eredivisie Live te zien was. Die hebben dus niet het alleenrecht?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:17 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
Ja nu weten we nog niet wie er te zien is op eredivisielive met de europ leaque
RTL Voetbal: Uefa Europa League Ajax - Sk Slovan Bratis Lava
20-08 om 20:30, RTL 7
Dat is al wel bekend.
EL heeft de 2e keuze zeg maar de B keuze. Wedstrijden die rtl niet hoeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hebben de topploegen hun rechten aan een andere zender verkocht? Dacht dat elk duel van de Europa League bij Eredivisie Live te zien was. Die hebben dus niet het alleenrecht?
Nope de NOS heeft helemaal geen rechten meer van de EL.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:56 schreef streamzondernaam het volgende:
Heeft de NOS helemaal niets dan?
Het einde van een tijdperkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope de NOS heeft helemaal geen rechten meer van de EL.
Er vanaf komen is lastigerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:03 schreef Dos37 het volgende:
Dat aanvragen gaat echt als een trein. Gisteren aangevraagd om zeker te zijn dat ik het dit weekend kon kijken, 2 uur later was het geactiveerd.
quote:Nog iets. Eredivisie Live is zeer verliesgevend. Inderdaad, een idee van Woerts. Misschien nog wel dit seizoen gaat er een pijnlijke fusie komen met het sterkere Sport 1. Dat Eredivisie Live niet rendabel is ligt, beweert Woerts, aan de politiek en aan onze typisch Nederlandse cultuur - en hij komt er mee weg.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou een fusie tussen Sport1 en Eredivisie Live alleen maar toejuichen. 1 grote voetbalzender met tien kanalen en alle grote competities lijkt me geweldig.
Een groot voordeel is dat er dan meer kanalen beschikbaar zijn. Sport1 heeft nog maar zes kanalen en dat wringt weleens. Vorig jaar werd bijvoorbeeld de Romeinse derby niet uitgezonden omdat men koos voor de Premier League en de Bundesliga op dat tijdstip. Met meer zenders kun je dus meer wedstrijden uitzenden, zeker op tijden dat de eredivisie niet speelt, maar andere landen wel, in het bijzonder op de zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:24 schreef taxhaven het volgende:
En als je dan toch een speciaal abonnement voor alleen eredivisie kan nemen, wat is dan het verschil met nu?
en het werkt alquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:48 schreef MassimO het volgende:
Ik heb net de helpdesk gebeld. Binnen 5 minuten iemand aan de lijn.
Hij zou een nieuw signaal naar mijn smartcard sturen , om EL te activeren.
Ben benieuwd.
Als het daadwerkelijk werkt straks , goede service
Vanaf afgelopen vrijdag werkt het, week of 3 dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb het 15 dagen geleden aangevraagd, nog niks.
Op kanaal 13 (Etalagekanaal).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Eredivisie Live 1 is in oktober gratis te zien bij Ziggo.
De voorwaarden lezen, daar staat het vast gewoon in. En zo gek is het niet dat je niet oneindig van dat soort acties gebruik kunt maken.quote:
Bij UPC kan je via EredivsieLive kanaal (15 volgens mij) ook losse wedstrijden bekijken voor 6 euro per stuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Sinds een half jaar heb ik ook Eredivisie Live, maar eigenlijk is het belachelijk duur. Ik heb het puur voor de uitwedstrijden van mijn favoriete club, bij thuiswedstrijden zit ik in het stadion. Ik kijk dus 17 wedstrijden per jaar op Eredivisie Live, en daar betaal ik dan 180 Euro per jaar voor. ,Dat is meer dan 10 Euro per wedstrijd
Die heb ik dus ook, vandaar dat ik alleen de uitwedstrijden kijk op EL. De 180 Euro voor EL komt dus nog bovenop de 200 Euro van de seizoenkaart.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:56 schreef MB23 het volgende:
Voor een fatsoenlijke seizoenkaart betaal je ook al gauw 200 euro hoor.
Lijkt me vanwege de hoge kosten he.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:12 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom heeft Eredivisie Live nog steeds NIET de stap naar wedstrijden in HD gemaakt?
Zelfs in Belgie zijn per speeldag 3 matches in HD te zien.
Dit beeld is zoveel scherper en rustiger.
Echt belachelijk dat het hier nog niet is.
Als zender loop je zover achter op europaquote:Op zondag 14 februari 2010 10:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lijkt me vanwege de hoge kosten he.
Bovendien heeft het ook voor maar weinig mensen nut omdat misschien wel de helft van de abonnees via digitenne kijkt en daar gaat HD sowieso niet op werken.
Dus dan is het toch best acceptabel, die 180 euro?quote:Op zondag 14 februari 2010 10:01 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook, vandaar dat ik alleen de uitwedstrijden kijk op EL. De 180 Euro voor EL komt dus nog bovenop de 200 Euro van de seizoenkaart.
Ach je kan het als duur zien, maar als je bijvoorbeeld naar UPC kijkt.. Daar betaal je voor EL 10 euro.quote:
Ze moeten toch ergens het programma mee vullenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Zondag trouwens al een voorbeschouwing vanaf 12.00u.
Weet je welke wedstrijden worden uitgezonden?quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Zondag trouwens al een voorbeschouwing vanaf 12.00u.
14:25 LIVE SCHAKELPROGRAMMA EREDIVISIE Live 1quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:15 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Weet je welke wedstrijden worden uitgezonden?
Oké bedankt, ik ging er sowieso al niet vanuit dat NEC werd uitgezonden maar is wel lelijk zo betaal je toch 10 euro kun je niet eens je eigen club zien spelen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
14:25 LIVE SCHAKELPROGRAMMA EREDIVISIE Live 1
14:25 LIVE FC TWENTE - FEYENOORD Live 2
14:25 LIVE AJAX - HERACLES ALMELO Live 3
14:25 LIVE WILLEM II - AZ Live 4
Het is ieder jaar weer triest om te zien, dat bij de laatste speelrondes er geen 9 kanalen zijn.
Oke,maar voor 2 speelrondes 5 kanalen extra?quote:Op zondag 18 april 2010 11:39 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Oké bedankt, ik ging er sowieso al niet vanuit dat NEC werd uitgezonden maar is wel lelijk zo betaal je toch 10 euro kun je niet eens je eigen club zien spelen.
9 op een dag alleen de laatste 2 rondes, maar het gaat erom dat het er 9 op hetzelfde moment zijn. Normaal zijn er nooit meer dan 4 op 1 tijdstip.quote:Op zondag 18 april 2010 11:55 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Oke,maar voor 2 speelrondes 5 kanalen extra?
Hoevaak vinden er speelrondes plaats met 9 wedstrijden op een dag?
Vreemd idd, imo moeten ze alleen naar die wedstrijd schakelen bij een doelpunt.quote:Op zondag 18 april 2010 14:40 schreef appeltjap het volgende:
Ben ik hier nou de enige die het raar vind dat er de hele tijd terug geschakeld wordt naar de wedstrijd FC Twente-Feyenoord terwijl deze wedstrijd gewoon op kanaal 2 ook al uitgezonden wordt. Heb je al maar 2 zenders zend je op 2 zenders dezelfde wedstrijd uit.
Want? Dat was gewoon op het vierde kanaal.quote:Op zondag 18 april 2010 17:22 schreef Joel-Smeets het volgende:
Ik vond het overigens wel prettig gedaan,de doelpunten tussendoor op kanaal1,alleen idd jammer dat daar ook Twente-Feyenoord op werd uitgezonden.Had daar dan PSV op uitgezonden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |