quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:26 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Die lui van Ziggo vragen 15 euro per maand, 180 euro per jaar. (Ter vergelijk, meeste andere kabelaars 10 euro per maand). Hierdoor wordt het verschil met een seizoenkaart (80 euro) en VIP-kaart (100 euro) via internet wel erg groot. Bovendien neem ik mijn notebook geregeld mee om elders wedstrijden te kijken.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:45 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar bij Ziggo kun je per maand opzeggen, ik heb dus de 2 zomermaanden geen EL gehad. Nu de aanbieding van de eerste 2 maanden gratis, wat betekent dat je op jaarbasis 120 euro betaald. Kijken of ze dit volgend jaar weer doen.
Overigens wacht ik ook nog steeds op aansluiting. Overmorgen is het 2 weken geleden dat ik het aangevraagd heb via EL overigens.
De rest staat hier in het vorige topic :quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:04 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
Je kan daar per maand opzeggen idd.
Zo kan je dat ook doen in de winterstop. is namelijk precies een maand geen voetbal.
dus betaal je 9 maand 15 euro
dan wordt het al heel anders qua totaal bedrag.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:23 schreef Veerboot het volgende:
Ik heb het... niet. Maar toch even een interesse-tvp.
Dat zou geen slecht plan zijn..quote:
Zou wel relaxed zijn inderdaad. Ziggo heeft ook geen combipakketje oid. Toch lijkt EL wel een succes te gaan worden. Aankoop van de EuL lijkt me een gouden greep.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een fusie met sport1.
Ik moet zeggen dat ik van de zomer dat Beach Soccer ook wel leuk vond.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:42 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Zou wel relaxed zijn inderdaad. Ziggo heeft ook geen combipakketje oid. Toch lijkt EL wel een succes te gaan worden. Aankoop van de EuL lijkt me een gouden greep.
Inderdaad die reclames mogen ze ook wel eens verversen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:56 schreef Ytereo het volgende:
De sponsor bingo loterij reclame´s zijn vervelend geworden na 2 jaar![]()
Ja ik weet nu wel dat jullie een nieuw spelershonk hebben. En de nieuwe dug-out is onderhand ook wel weer aan vervanging toe
Is me nog nooit opgevallenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:41 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
Inderdaad die reclames mogen ze ook wel eens verversen.
Overgens ik heb het met suarez dan zie je feyenoord tv op de achtergrond ook handig gekozen
Op de eredivisie live website staat er nog niet veel over.. dus ik denk dat het afwachten wordt..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:50 schreef Fargo het volgende:
Is het uitzendschema voor volgende week donderdag al bekend?
Dat zou mooi zijn! Het is bij de NOS al te vaak voorgekomen dat juist de spannende wedstrijden nergens te zien waren. Lekker zappen roeleert!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:54 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Op de eredivisie live website staat er nog niet veel over.. dus ik denk dat het afwachten wordt..
Ik verwacht dat ze de meerdere kanalen zullen vullen..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:07 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
staat nog niets op hun site
maar zal toch wel wat europacup duels uitgezonden worden aangezien ze de rechten hebben
De mooiste momenten en een vraaggesprekje. ( over de club )quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:32 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En is dat dan alleen het jaar overzicht of ook de mooiste momenten?
Waren die de moeite waard?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De mooiste momenten en een vraaggesprekje. ( is per club )
het jaaroverzicht gaat dan over alle clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |