Ach, er zijn ook mensen die Armstrong weer wilden zien fietsen. Ik verbaaas mij er eigenlijk niet over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef Biogarde het volgende:
Zijn er echt mensen die opa in zo'n auto willen zien zitten ja?
Ik verbaas me er best wel over eigenlijk.
Hij werd meerdere keren erg vroeg kampioenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:20 schreef vanhal het volgende:
Ik verbaas me er zeker niet over. Schumacher stond altijd wel garant voor actie, op wat voor manier dan ook. Het is een smaakmaker, die een extra spannings-factor in het spel brengt. In dat opzicht is een terugkeer altijd interessant.
De grootste storende factor is Max Mosley, weg met die dirty old man!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
De Formule1 is toch een nep vertoning. Met alle regels van de FIA is er niets meer aan.
Ik denk dat de FIA niet zo'n regelnichten-organisatie moet zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
De grootste storende factor is Max Mosley, weg met die smeerlap!
Dat, sinds er geen er geen crashes met allerlei rondvliegende onderdelen meer zijn is het saai.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
De Formule1 is toch een nep vertoning. Met alle regels van de FIA is er niets meer aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |