quote:BERLIN (AP) -- Michael Schumacher says he is calling off Formula 1 comeback.
quote:Geen comeback Michael Schumacher in Formule 1
STUTTGART (ANP/DPA) - De geplande comeback van autocoureur Michael
Schumacher in de Formule 1 gaat niet door. De Duitse zevenvoudig
wereldkampioen ondervindt te veel hinder van een nekblessure die
hij overhield aan een motorongeluk in februari. Schumacher (40)
maakte dit nieuws dinsdag bekend op zijn persoonlijke website.
quote:
Een nekletsel door een motorongeluk in februari... hmmm...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:44 schreef Chapter_V het volgende:
Dienstag, 11. August 2009, 09:27 Uhr
Schumacher sagt Comeback ab Der siebenfache Formel-1-Weltmeister Michael Schumacher sagt sein Comeback ab. Das teilte der 40-Jährige auf seiner Homepage mit. Als Grund nannte Schumacher die Folgen einer Nackenverletzung, die er sich im Februar bei einem Motorrad-Unfall zugezogen hatte. Schumacher: „Ich habe absolut alles versucht.“
bron www.bild.de
http://www.nu.nl/sport/20(...)ug-in-formule-1.htmlquote:Schumacher keert niet terug in Formule 1
Uitgegeven: 11 augustus 2009 09:40
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2009 09:46
AMSTERDAM – Michael Schumacher keert toch niet terug in de Formule 1. Dat heeft de Duitser dinsdag bekendgemaakt. Schumacher zou Ferrari helpen na de crash van Massa.
De Duitser ziet af van een terugkeer vanwege nekletsel.
Later volgt meer informatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Telex van Associated Pressquote:
Ja definitief.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die nekblessure was al bekend, deze beslissing had dus veel eerder genomen moeten worden
En wie wordt het nu, Luca Badoer?
Ach, er zijn ook mensen die Armstrong weer wilden zien fietsen. Ik verbaaas mij er eigenlijk niet over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:08 schreef Biogarde het volgende:
Zijn er echt mensen die opa in zo'n auto willen zien zitten ja?
Ik verbaas me er best wel over eigenlijk.
Hij werd meerdere keren erg vroeg kampioenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:20 schreef vanhal het volgende:
Ik verbaas me er zeker niet over. Schumacher stond altijd wel garant voor actie, op wat voor manier dan ook. Het is een smaakmaker, die een extra spannings-factor in het spel brengt. In dat opzicht is een terugkeer altijd interessant.
De grootste storende factor is Max Mosley, weg met die dirty old man!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
De Formule1 is toch een nep vertoning. Met alle regels van de FIA is er niets meer aan.
Ik denk dat de FIA niet zo'n regelnichten-organisatie moet zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:01 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
De grootste storende factor is Max Mosley, weg met die smeerlap!
Dat, sinds er geen er geen crashes met allerlei rondvliegende onderdelen meer zijn is het saai.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
De Formule1 is toch een nep vertoning. Met alle regels van de FIA is er niets meer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |