Ben benieuwd...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:39 schreef cafca het volgende:
En wie werd er ook alweer geboren als Jesus Christ <Achternaam> ?
quote:Het plaatsen van foto's van Leftfield................... en/of Ravi Shankar (al dan niet in combinatie met Norah Jones) wordt afgeraden!!!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
goo goo dolls
quote:is het spraakmakende en experimentele dance en poppodium van Nederland met een kwalitatieve horecagelegenheid waar frisse service en inspirerende beleving voorop staan.
is city credible en toont aan dat uitgaanscultuur, duurzaamheid en commercie te combineren zijn in een succesvolle onderneming.
Club, iig die gelegenheid waar Watt niet zo blij mee is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef bigshadow het volgende:
Club of vraag? iig niet wat ik zoek
Ik kan natuurlijk heel lang gaan lepelen enzo, maar ik ga nu naar huis en ben voorlopig niet online!quote:
Sympathiek, net even opgezocht, ik doelde op Urban Culture Podium...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk heel lang gaan lepelen enzo, maar ik ga nu naar huis en ben voorlopig niet online!![]()
Scherp Burnett! Alleen is dit afkomstig van de website van de Watt zelf![]()
Burnett +1
de vijfde van links, voor de kijker, met rode broek...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:42 schreef cafca het volgende:
derde van rechts zou Bob Marley kunnen zijn.....
Ah, toen had-ie een day off?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:07 schreef Burnett het volgende:
Op hun grootste hit deed ie niet mee...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, toen had-ie een day off?
Swinging Soul Machine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |