Nee, nu wordt je weer kouder.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:40 schreef belsen het volgende:
Dubbelalbums met twee titels, een voor elke plaat?
Nee, met name het dubbelalbum van Bob is volgens mij niet zo heel goed verkocht, maar........quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:47 schreef belsen het volgende:
Zij zijn de top van de verkochte dubbelalbums?
Budokan is toch een dubbelalbumquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef schaap001 het volgende:
Cheap Trick heeft geen dubbelalbum: ik dacht trouwens dat ik alles van ze wist, maar hier kom ik ff niet uit
behalve dan als je verzamelaars en boxen etx. meetelt![]()
quote:
Juist, maar in het geval van Cheap Trick klopt dat dus nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:04 schreef Burnett het volgende:
grootste singlehit kwam van een dubbelaar?
nou, feitelijk bekeken klopt het wel, want I Want You Want Me is op meerdere dubbelaars terug te vinden (waaronder Budokan Complete Concert en een zooitje verzamelaars): maar het originele Budokan album was een enkele LP.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist, maar in het geval van Cheap Trick klopt dat dus niet
Tja, ik was dus in de war met deze:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:09 schreef schaap001 het volgende:
[..]
nou, feitelijk bekeken klopt het wel, want I Want You Want Me is op meerdere dubbelaars terug te vinden (waaronder Budokan Complete Concert en een zooitje verzamelaars): maar het originele Budokan album was een enkele LP.
tsja, CT´s Budokan werd in eerste instantie alleen in Japan uitgebracht vanwege de populariteit aldaar en omdat niemand verder een stuiver voor de band gaf. Toen 'ie groot doorbrak, hadden ze bij hun label wel spijt dat ze geen dubbelaar hadden toegestaan (inclusief bijbehorende adviesprijs).quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik was dus in de war met deze:
[ afbeelding ]
Wat wel een dubbel album is.
Zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:30 schreef Beregd het volgende:
de geblondeerde shakira??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |