quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wel, ik ga slapen. En ik weet dat ik over kom als een moeilijk persoon, wat ik af en toe best kan zijn.![]()
Doeij.
Zo ken ik er nog eentje hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wel, ik ga slapen. En ik weet dat ik overkom als een moeilijk persoon, wat ik af en toe best kan zijn.![]()
Doeij.
Jup ik ga, ik zal jullie niet meer lastig vallen met mijn melodramatische gezeik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:31 schreef Fascination het volgende:
Bt, ga nu lekker slapen en bedenk dat dit slechts de eerste dag is en het heel normaal is dat je aan zaken moet wennen en dat sommige dingen niet helemaal soepel verlopen.
één tegenslag wil nog niet betekenen dat alles gaat tegenzitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewel.
Kijk jongens, neem een voorbeeld aan Maisnon, dit is bemoedigend, hier heb ik iets aan.
En nu kan ik niet meer zien wat ik typ want ik moet huilenik wil helemaal niet zo ver van huis zitten met allemaal kutmensen.
ik wacht al zooo lang, op aaaantwoord dat niemand kan gevuhquote:
Le Drama Dodgerquote:
Videos Watched: 21,830quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wacht al zooo lang, op aaaantwoord dat niemand kan gevuh
dus hoe heb je nou op youtube zoveel filmpjes (21000 nog wat) gekregen, wat is je geheim
Welke dramaquote:
Jeweet zelluf toghquote:Nog steeds geen usericon hé, maar iconloos is inmiddels iconisch geworden!
Overschiet het dan niet z'n doel
HOI SINITIquote:
oh ik bedoelde gekeken jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Videos Watched: 21,830
Videos Uploaded: 1
Video Views: 27
Favourites: 3
Bekeken dus, niet gekregenWtf doe je videos krijgen op YT
[..]
Welke dramaIk dodgede eerder tekenpraat
Ben zelfs teleurgesteld dat ik weer drama heb gemist
[..]
Jeweet zelluf togh
JAWEL MAN ALLES SAMIBOEROE HIERquote:
Ik zit we al 3 jaar met hetzelfde account op YT hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh ik bedoelde gekeken jagodverdomme
er was weer eens een discussie, jeweetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
JAWEL MAN ALLES SAMIBOEROE HIER
trouwens hoe de fuck hebben jullie 1 heel topic vol gekregen in de tijd dat ik een film keek
Gebeurde te veel in het afgelopen topic. Bt die vertelde over d'r eerste KEIweek ervaring, iets met mp3 spelers, etc etcquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
JAWEL MAN ALLES SAMIBOEROE HIER
trouwens hoe de fuck hebben jullie 1 heel topic vol gekregen in de tijd dat ik een film keek
ja ik ook hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zit we al 3 jaar met hetzelfde account op YT he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |