Die gebruik ik meestal, maar net dus even niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heb je de preview toch voor?
Voorspelbaar hè? Maar wel leuk vind ik, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was al bang dat het deze TT zou worden.
Ik wist niet dat ik hem had dichtgegooid, ik was op mn Hyves aan het kijken toen Peaceman zei dat ik hem had dichtgegooid.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:59 schreef wyccie het volgende:
Dat duurde lang, Diaan. Je zat zeker in de AKQSC te slowsletten, hè?
Wat is er met tong?quote:
Precies. Nu moet ik mijn F5-knop vervangen.quote:
Ik weet wel dat jij altijd netjes een nieuw topic maakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet dat ik hem had dichtgegooid, ik was op mn Hyves aan het kijken toen Peaceman zei dat ik hem had dichtgegooid.
Zeggeh.... doe eens wat aardiger tegen mijn meisje!quote:
Zijn pc liep al heel lang op z'n laatste benen. Hij kon nauwelijks plaatjes zien. Maar lekker blijven doortypen hè. Ik wil wedden dat hij 'm niet onderhield, heeft er geen kaas van gegeten. Ik zag 'm van de week nog posten dat zijn video ook stuk wasquote:
zijn pc is dood..quote:
Sorry, meneer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef peaceman het volgende:
Zeggeh.... doe eens wat aardiger tegen mijn meisje!
Lennon is van geslacht veranderd? Of bedoel je je vrouw?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef peaceman het volgende:
Zeggeh.... doe eens wat aardiger tegen mijn meisje!
Ga je handen wassen!quote:
Ik heb niet gegoogled!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:05 schreef peaceman het volgende:
Ga je handen wassen!
Dat komt omdat hij de hele avond zware shag zit te roken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn pc liep al heel lang op z'n laatste benen. Hij kon nauwelijks plaatjes zien.
Ik weet dat hij regelmatig z'n toetsenbord omkeerde en uitschudde, vooral als z'n shag op was.quote:Maar lekker blijven doortypen hè. Ik wil wedden dat hij 'm niet onderhield, heeft er geen kaas van gegeten.
Stalk jij tong? Is dat niet heel veel werk?quote:Ik zag 'm van de week nog posten dat zijn video ook stuk was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |