weggepeddeldquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef hilliebillie het volgende:
die met die blauwe horloge is um al kwijt!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef hilliebillie het volgende:
die met die blauwe horloge is um al kwijt!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
watertrappelen voor cavia's
logischerwijs brengt mij dat tot de vraag of ze ook goed stuiteren op het water.quote:
Het ging hier ook over het verdrinken van cavia's, niet over het laten zwemmen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Cavia's kunnen NIET zwemmen: loslaten in water activeert slechts een trappelend overlevingsinstinct. De cavia's zijn tijdens het 'zwemmen' in doodsangst. Als ze niet uit het water gehaald worden, zullen ze met ca. 3 minuten verdrinken omdat hun pootjes te klein zijn het gewicht van hun natte haren te kunnen houden.
Zwemmen is dus absoluut NIET grappig, schattig of wat dan ook.
Internet.quote:maar het doet me wel afvragen, waar komt in hemelsnaam dat OP-plaatje vandaan?
En daar verdrinken ze Cavia's? Wanneer is de volgende?quote:(Uiteraard zijn er zulke meetings niet in NL. Die zijn nergens. Wel leuke, gezellige caviashows.)
Simpele oplossing: Blijf hier dan weg en laat ons lekker lachen met verdrinkende Cavia's enzoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zie de lol van dit topic dus ook echt niet in en jouw nonchalance rondom dit onderwerp al helemaal niet.
Of je start geen topic in dit deel van het forum en gaat lekker naar Onzin?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Simpele oplossing: Blijf hier dan weg en laat ons lekker lachen met verdrinkende Cavia's enzo.
Nou niet allemaal iig. Een vriendinnetje van mijn zusje gooide jaren geleden haar cavia in hun zwembad en die zonk als een baksteenquote:
Of je neemt het allemaal niet al te serieusquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha
ha
Caviashows zijn altijd diervriendelijk voor ieder dier, dus nee, daar worden geen cavia's verdronken. Ik weet niet hoe jij voor jezelf de verdrinkingsdood voorstelt, maar het is een afschuwelijke, pijnlijke dood vol met afgrijselijke paniek die je geen enkel onschuldig dier gunt. Ik zie de lol van dit topic dus ook echt niet in en jouw nonchalance rondom dit onderwerp al helemaal niet, ga dan naar ONZ, in F&F staat het belang van het dier voorop.
Ik laat me niets vertellen door users die een hoger userID hebben. Sorryquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:03 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Of je start geen topic in dit deel van het forum en gaat lekker naar Onzin?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou niet allemaal iig. Een vriendinnetje van mijn zusje gooide jaren geleden haar cavia in hun zwembad en die zonk als een baksteen
edit: blijkbaar is er een schopje geweestquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha
ha
Caviashows zijn altijd diervriendelijk voor ieder dier, dus nee, daar worden geen cavia's verdronken. Ik weet niet hoe jij voor jezelf de verdrinkingsdood voorstelt, maar het is een afschuwelijke, pijnlijke dood vol met afgrijselijke paniek die je geen enkel onschuldig dier gunt. Ik zie de lol van dit topic dus ook echt niet in en jouw nonchalance rondom dit onderwerp al helemaal niet, ga dan naar ONZ, in F&F staat het belang van het dier voorop.
Mijn vrienden deden al aan caviaverdrinken toen het nog underground wasquote:
Mag ik je vrienden aanraken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn vrienden deden al aan caviaverdrinken toen het nog underground was
hmmm verrassend, een donateur asielactie 2009quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Haha
ha
hmmm verrassend; een ONZ-posterquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:45 schreef powerlite het volgende:
hmmm verrassend, een donateur asielactie 2009
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou niet allemaal iig. Een vriendinnetje van mijn zusje gooide jaren geleden haar cavia in hun zwembad en die zonk als een baksteen
No Shit Sherlockquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:19 schreef Aestivate het volgende:
Het topic staat nu dan ook in ONZ.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:08 schreef ElisaB het volgende:
Het topic slaat hier niet echt aan, het is geen rel geworden en ook niet heul leuk of zo. Ik schoffel 'm naar ONZ; wellicht dat er daar nog users zitten die zich ermee kunnen vermaken
en wat gebeurde er vervolgens?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen was ie doodquote:
Ach, waar je mee omgaat word je mee besmet, nietwaar?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Toen was ie dood
Het was sowieso een aparte familieMoeder speelde de hoer, de zoon was travestiet en ze hadden een klein hondje met de gekste outfits
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |