-weg, en user ook-quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
Reageer dan zonder naam/adres/woonplaats gegevens van derden te noemen.
Ah gut... had ik toch gelijk. Alle linkse fokkertjes stonden weer op hun achterste beentje toen ik vermoedens uiten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik meld alleen dat er in de nabije omgeving sterke geruchten zijn dat het om eerwraak gaat.
Gezien de achtergrond van het slachtoffer zeg ik alleen dat het aannemelijk is.
Meer zeg ik niet
Lekker he alles weg bagataliseren, dat kunnen jullie verdomt goed.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef Marrije het volgende:
Ja, want ze plegen ook állemaal eerwraak
En toch liep hij vrij rond, geweldig weerquote:Op maandag 24 augustus 2009 19:34 schreef qonmann het volgende:
Hij zou gevaarlijk zijn en al eerder betroken zijn geweest bij ernstige geweldsmisdrijven.
Vooralsnog speculeer je alleen maar. De waarschijnlijke dader is bekend, maar het motief nog steeds niet. Gezien de liefde van deze verdachte voor drank en drugs zou het ook om een ordinaire straatroof kunnen gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ah gut... had ik toch gelijk. Alle linkse fokkertjes stonden weer op hun achterste beentje toen ik vermoedens uiten.
Voor de zoveelste keer had ik toch gelijk. Heerlijk he die multiculturele vruchten, een verrijking voor onze samenleving.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ah gut... had ik toch gelijk. Alle linkse fokkertjes stonden weer op hun achterste beentje toen ik vermoedens uiten.
Voor de zoveelste keer had ik toch gelijk. Heerlijk he die multiculturele vruchten, een verrijking voor onze samenleving.
Gisteren zei oom agent dat het helemaal niets met het kinderdagverblijf te maken heeft, dat de eerdere speculaties in de media over een vader die zijn kind niet mocht ophalen van het kdv niet waar zijn. Wat het wél was zei hij niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet gelijk. De media berichten allang dat de dader z'n zoontje, die op het kinderdagverblijf zat, niet meer mocht zien van de rechter. Want pa is o.a drank-en drugsverslaafd.
En op een kinderdagverblijf geven ze het kindje dan niet aan hem mee.
Het is wraak van hem ja, maar heeft niks met eerwraak te maken. Zulke agressieve debielen kom je in alle lagen van de bevolking tegen. Je weet wel, vaders die hun kind niet mogen zien en daar niet mee kunnen omgaan.
Ja, vast, want als je aan de alcohol en de drugs bent ga je spontaan kleuterleidsters neersteken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk eerder dat het probleem van deze kerel de alcohol en drugs is.
Nee hoor, zeg ik dat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:55 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ja, vast, want als je aan de alcohol en de drugs bent ga je spontaan kleuterleidsters neersteken.
Ja dat zeg je.quote:
Ja, maar niet zonder een motief. Het gebruik van alcohol en drugs is geen motief maar hooguit een katalysator. Wat is hier het motief? Eerwraak lijkt me een prima verklaring, het zou niet voor het eerst zijn.quote:Wel is het zo dat mensen die een keihard verslavingsprobleem hebben vaker in de zware criminaliteit zitten. En vaker gewelddadig zijn.
Dan moet het eerwraak zijn via een huurmoordenaar want er is geen relatie tussen de dader en het slachtoffer (volgens de zegsman).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:17 schreef JodyBernal het volgende:
Eerwraak lijkt me een prima verklaring, het zou niet voor het eerst zijn.
Dat doet er niet toe. Het zijn immers moslims, die doen wel vaker dingen die voor normale stervelingen volkomen onbegrijpelijk zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan moet het eerwraak zijn via een huurmoordenaar want er is geen relatie tussen de dader en het slachtoffer (volgens de zegsman).
Hoe kom jij er bij dat er geen relatie is tussen het s.o. en de dader?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan moet het eerwraak zijn via een huurmoordenaar want er is geen relatie tussen de dader en het slachtoffer (volgens de zegsman).
quote:De politie zei in het opsporingsbericht niets over het motief van de verdachte. Een woordvoerder wilde daar verder ook geen toelichting op geven. De moord zou in elk geval niets te maken hebben met het kinderdagverblijf of met ouders van de kinderen daar. „Dit had overal kunnen gebeuren”, aldus de zegsman. Of er een relatie tussen dader en slachtoffer was, is ook onduidelijk.
Waarom? De vrouw was getrouwd en had zover bekend geen problemen met familieleden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:17 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ja dat zeg je.
[..]
Ja, maar niet zonder een motief. Het gebruik van alcohol en drugs is geen motief maar hooguit een katalysator. Wat is hier het motief? Eerwraak lijkt me een prima verklaring, het zou niet voor het eerst zijn.
Vraag dat ajb aan die vent, niet aan mij. Die moslims verzinnen de debielste redenen om elkaar af te maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom? De vrouw was getrouwd en had zover bekend geen problemen met familieleden.
En in een ander topic over jongeren en hooligans neem je opeens een begrijpelijke houding aan als ze elkaar tijdens het feesten afmaken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:43 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Vraag dat ajb aan die vent, niet aan mij. Die moslims verzinnen de debielste redenen om elkaar af te maken.
Ik ben juist benieuwd wiens kloon jij bent!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ben eens benieuwd wiens kloon jij bent.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |