De dader of het slachtoffer?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:26 schreef vosss het volgende:
Het wachten is op het startsein met bronvermelding dat het een allochtoon was
Volgens mij nog altijd ongeveer op dezelfde plek als waar het toe ook lagquote:Waar is het Nederland van de jaren '60/70 gebleven?
Dat maakt niet uit!quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit!
Nee serieus, als het het slachtoffer was krijg je reacties met net goed, zal hem leren, afrekening bablablabla en als het de dader was dan krijg je reacties met kutmoslims en PVV en vol=vol.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:25 schreef Disana het volgende:
Misschien iemand die ernaast woont en gek werd van de herrie.
Het is zo leuk, schreeuwende kindjes van 's morgens vroeg tot begin van de avond midden in de woonwijk.
Nou je wilt niet weten hoeveel herrie een creche produceertquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]. Ja laten we speciale enclaves instellen voor kleine kinderen. En dan ook meteen voor poepende honden, krolse katten, bezopen pubers, murmelende bejaarden en te hard giebelende Breezahs.
Voor die laatste groep stel ik graag mijn kelder ter beschikking.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]. Ja laten we speciale enclaves instellen voor kleine kinderen. En dan ook meteen voor poepende honden, krolse katten, bezopen pubers, murmelende bejaarden en te hard giebelende Breezahs.
Ja als ze buiten spelen lijkt me ook wel kut. Weleens db meters gezien die behoorlijk uitschoten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je wilt niet weten hoeveel herrie een creche produceert
En ze zitten vrijwel de hele dag buiten. Gillen, gillen, gillen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:36 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ja als ze buiten spelen lijkt me ook wel kut. Weleens db meters gezien die behoorlijk uitschoten.
Heb niets tegen kinderen maar 20 kinderen in een tuin naast jeIk zou echt flippen lol
En dat is relevant want?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef hubschrauber het volgende:
het is wel opvallend dat ze een hoofddoek draagt
Nou je wilt niet weten dat dat reuze meevalt, dat merk ik namelijk altijd bij het halen en brengen van mijn zoontje elke dinsdagmiddag. En als je geen omgevingsgeluiden wilt moet je lekker in een hutje op de hei gaan wonen. Of een knuffelmuur maken in je huis, wat me sws voor sommige users hier een goed plan lijktquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou je wilt niet weten hoeveel herrie een creche produceert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |