quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maakt het verschil uit dat je alleen stickers uitdeelt aan mensen die er om vragen of dat je ze willekeurige voorbijgangers uitdeelt?
Dat dus. Er is een verschil tussen actief uitdelen (waar je dus officiëel een vergunning voor nodig hebt) of weggeven aan mensen die er om komen vragen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
officieel moet je er een vergunning voor hebben in utrecht
zal lastig worden gezien de grote hoeveelheid oordopjes in de oren tegenwoordig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
*hej! psst pssst psst meisje...hej meisje...gratis stikker hebben?*
Als je alleen maar stickers uitdeelt aan de mensen die er om vragen (omdat ze het op de radio gehoord hebben of vanwege het sneeuwbaleffect) dan vind ik dat zelf nog wat anders als iedere voorbijganger ongevraagd een flyer in de hand drukken. Misschien valt het allemaal wel onder flyeren, maar ik kan me voorstellen dat de politie in het eerste geval sneller een oogje toeknijpt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
officieel moet je er een vergunning voor hebben in utrecht
jaarbeursplein is rond 7 uur savond aardig uitgestorvenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Er is een verschil tussen actief uitdelen (waar je dus officiëel een vergunning voor nodig hebt) of weggeven aan mensen die er om komen vragen.
Maar goed, ik vermoed dat zolang we niet in de stationshal zelf gaan staan maar daar net iets buiten (stuk tussen stationshal en roltrappen naar de bussen of misschien op het jaarbeursplein?) dat het dan best wel goed gaat komen. Morgen maar even kijken en naar de 3FM studio doorbellen tijdens de Mega Top 5.
Dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je alleen maar stickers uitdeelt aan de mensen die er om vragen (omdat ze het op de radio gehoord hebben of vanwege het sneeuwbaleffect) dan vind ik dat zelf nog wat anders als iedere voorbijganger ongevraagd een flyer in de hand drukken. Misschien valt het allemaal wel onder flyeren, maar ik kan me voorstellen dat de politie in het eerste geval sneller een oogje toeknijpt.
we gaan gewoon achter mensen aanlopen en plakken die stikker op hun jas/rugtasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. We moeten gewoon even kijken hoe het gaat morgen.
Ik vraag me af of dat nou actief flyeren, vandalisme of mishandeling isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we gaan gewoon achter mensen aanlopen en plakken die stikker op hun jas/rugtas
Is dat het zelfde als tafeltennis op grasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:28 schreef borisz het volgende:
Op Eurosport is nu Schansspringen op gras en gravel.
Hou opquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef TheZapster het volgende:
Door dit topic heb ik gewoon trek gekregen in van die Chocolade-pepernoten
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef TheZapster het volgende:
ze liggen al in sommige winkelsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Van mij mogen ze morgen al in de winkels liggen
Echt waar?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze liggen al in sommige winkels
Ik heb nog wat extra speculaas bij de cappuccino gevraagdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:29 schreef TheZapster het volgende:
Ach, is dat het onderwerp? Alsof daar nog niet genoeg over gediscussieerd is....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:34 schreef Feivel1 het volgende:
@michiel De meerwaarde van Twitter: Dat je kunt typen wat je doet, wat je denkt, wat je opvalt, en met mensen kunt praten die je anders nooit tegenkomt ;-).
schijnbaar niet als men steeds dezelfde vraag moet stellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, is dat het onderwerp? Alsof daar nog niet genoeg over gediscussieerd is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |