Nee, maandag t/m donderdag. Vrijdag niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom stuurt broekie dan mailtjes met welke dagen kan je van maandag tot vrijdag
Dat was gisterochtendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:40 schreef morpheus_at_work ook nog het volgende:
Broekie is zijn ouders ophalen, wel zijn twitter goed lezen he
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Ekdom heeft zich volgens mij wel vermaakt bij Hoe?Zo!
Eerst mag ie damesdecolleté's inspecteren en vervolgens een vraag over wijn.
Michiel noemt het on air.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe moet men het weten dat je er staat dan ?
Yeah, what he saidquote:
goeie deal!quote:
Slip of the timelapsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, maandag t/m donderdag. Vrijdag niet.
[..]
Dat was gisterochtend
Ja hallo, ik doe het toch ook voor hem?quote:
achterkamertjes geneuzelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
*druk aan het overleggen over stikkers uitdelen morgen*
Je mag ook mee morgenavond hoor als je dat wilquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
achterkamertjes geneuzel
zo kort termijn gaat niet lukken , vandaar opgegeven voor volgende week zoals je gevraagd hadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je mag ook mee morgenavond hoor als je dat wil
watquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
achterkamertjes geneuzel
Nou, vandaar dus ook dat ik het even per MSN met Eliza aan het bespreken ben, gaat iets makkelijker dan slowchatten via het forumquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo kort termijn gaat niet lukken , vandaar opgegeven voor volgende week zoals je gevraagd had
Morgen extra politiecontrole op HC , ivm doorstroom van oranje supportersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
watvoorlopig hebben we het gehad over wat we aan zullen trekken en hoe we het gaan aanpakken in een stad waar het verboden is om te flyeren
vooral van eventuele hooligans denk ik. maar wel iets om even aan te denken idd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Morgen extra politiecontrole op HC , ivm doorstroom van oranje supporters
meld het dan ook niet als het toch achterkamertjes zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, vandaar dus ook dat ik het even per MSN met Eliza aan het bespreken ben, gaat iets makkelijker dan slowchatten via het forum
Hmm, dank voor de tip. Inderdaad even rekening mee houden morgen dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Morgen extra politiecontrole op HC , ivm doorstroom van oranje supporters
Maakt het verschil uit dat je alleen stickers uitdeelt aan mensen die er om vragen of dat je ze willekeurige voorbijgangers uitdeelt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm, dank voor de tip. Inderdaad even rekening mee houden morgen dan.
officieel moet je er een vergunning voor hebben in utrechtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maakt het verschil uit dat je alleen stickers uitdeelt aan mensen die er om vragen of dat je ze willekeurige voorbijgangers uitdeelt?
Amsterdam ook volgens mij. Hoewel dat wel weer per stadsdeel zal verschillenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
officieel moet je er een vergunning voor hebben in utrecht
Gezien die stadwachten te dom zijn om stadsdelen te kunnen onderscheiden is amsterdam gewoon 1 stadsdeelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Amsterdam ook volgens mij. Hoewel dat wel weer per stadsdeel zal verschillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |