Iedereen roept het: het stereotype Fok!kertje wordt niet ziek, die krijgt geen Mexicaanse Griep. Reden: die zit toch alleen maar binnen, laat zijn moeder gehaktballetjes brengen als zijn eigen magnetronvoedsel op is en heeft permanent de zonwering voor het raam om zijn toch al bleke huidje te beschermen tegen de felle zomerzon.
Nu is er eigenlijk maar één persoon die in mijn ogen aan dit beeld voldoet: tong80.
Het leek eigenlijk al beslist: tong leek voorbestemd om de griep níet te krijgen. MAAR er hebben zich verrassende ontwikkelingen voorgedaan in huize tong80:
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef SCH het volgende:Telefoon gaat:
"Hallo met Frisia enquetes, ik wil u graag een paar vragen stellen"
"Oh okay"
"Hoe lang vindt u dat FOK zonder tong80 kan"
Ik vond het al een rare stem. Maar was nog wel zo alert om "ongeveer 4 jaar" te zeggen.
Zijn computer is nu helemaal naar de kloten, kan wel eens lang gaan duren.
Jullie ook gefeliciteerd

Ja, je leest het goed. Tong80 lijkt een tijd uit de running. Wat nú? Nu móet hij wel naar buiten! En dat met zijn afweersysteem, zal dat wel goed gaan? Vandaar dit topic, het is geen uitgemaakte zaak meer. Dus gok hier, en wie weet win je ooit wat. Krijgt tong80 de mexicaanse griep? Als je een echte Nostradamus bent mag je ook vermelden waar en wanneer.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I. The Terrifying Snoman |
De Wageningse Berg