Lezen blijft moeilijk, check de SCH update.quote:
Jij wintquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk, check de SCH update.
Uiteraard gaat zo'n ding bij tong minder lang mee.
Die gemanipuleerde stier?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:10 schreef Het_hupt het volgende:
Herman had mij eens verteld, dat z'n pc zo traag was als 'n 486er, vandaar....
IK?????quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:56 schreef wakajawaka het volgende:
SCH kun jij hem niet eens uitleggen hoe om te gaan met ene pc en dan vooral het internet.
Uitgesloten.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:48 schreef Mister1977 het volgende:
Is het mogelijk tong80 op afstand (via telefoon) zijn computer te laten repareren? Andere voeding testen, bekabeling nagaan? Moederbordconnectie voeding nagaan. Processor en geheugenmodules controleren. Harde schijf loskoppelen.....
Maar wat is tong nu ondertussen aan het doen? Issie al buiten geweest?quote:
Gisteren zou er toch iemand langsgaan, wat zei die?quote:
Hij mag van de GGD maar 1 telefoontje per week plegen maar zal ik het nog een keer proberen, misschien merken ze het niet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Gisteren zou er toch iemand langsgaan, wat zei die?
Als ik het zo allemaal lees zijn tongs handen zo links dat Volkert van der G er jaloers op zou zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Is het echt zo erg gesteld met zijn linkerhanden?
Is dit serieus? Ik kan misschien wel wat voor hem betekenen, maar dan moet ik wel weten wat de huidige stand van zaken isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij mag van de GGD maar 1 telefoontje per week plegen maar zal ik het nog een keer proberen, misschien merken ze het niet?
Ik zal hem vanavond even bellen - dat zal de GGD hopelijk niet merken. Bedankt voor het aanbod. Je bent toch niet allergisch he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Is dit serieus? Ik kan misschien wel wat voor hem betekenen, maar dan moet ik wel weten wat de huidige stand van zaken is
Je mag nu ook wel even over hem heen plassen als je dat oplucht?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:13 schreef RickoKun het volgende:
Als er een virtuele FOK! wereld was, zou ik in zijn urn piesen![]()
Die vuige tong met zijn posts!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Je mag nu ook wel even over hem heen plassen als je dat oplucht?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:19 schreef tong80 het volgende:
PC is drie dagen uit huis geweest. Hij werd goed behandeld vertelde ie me net.
Nieuw geheugen van 1200 MB ipv 250 MB. Alle virusen zijn verdwenen. Ik kan weer op MSN en uitzendinggemist. En nog wel meer sites waar ik niet meer op kon. Verder een nieuw beeldscherm en nieuw toetsenbord. Het belangrijkste is natuurlijk dat ik weer kan Fokken. Nu nog een mooie domme blondine met cup DD en mijn leven is weer perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |