Ik ben met allerhande schoolverlaters aan het solliciterenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil wél werken.
Oh nee, wacht.
![]()
Ik stop ermee, ook met het uwv want dat solliciteren voelt ook als werk.
Ik neem een sabbatical. Niet dat ik die al bijna 10 jaar heb maar toch..
Morgen ga ik Biscotti bakken bijvoorbeeld. Druk druk.
Ik heb heul geen griepquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en lul maar met je lapo voor arbeiders
Ik moest eigenlijk meteen aan 1 ding denken toen ik je klachten las: Tessaquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie edit
Ow nee, ik kan maar beter niet zoenen
Da's veuls te lang geledenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen aan 1 ding denken toen ik je klachten las: Tessa
Ja dat kan haast niet want dat was ergens in mei he? De 9e ofzo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's veuls te lang geleden
Alhoewel, toen hadden we wel keelpijn, daar heb ik nu geen last van
Het is zwaar werk, dat landarbeiden. Dan heb je je nachtrust wel nodig ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
Ik niet.
Talitha, ik ben CarO helemaal kwijt en mezelf ook. Vandaag ga ik de agrarische aspiraties laten voor wat ze zijn. Morgen word ik jouw buuf (en heb ik dan CarO ook meteen weer gevonden?) en dan zal deze boerin voort ploegen.
Met de kipp'n op stok/bank.
Dus als ik geen lapo had, dan hoef ik morgen ook niet te arbeiden?quote:
Ja, toen ik de grootste fout van dit jaar maaktequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat kan haast niet want dat was ergens in mei he? De 9e ofzo?
Nee, als je de lapo hebt, is de kans groot dat je morgen moet werken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:39 schreef Talitha het volgende:
Dus als ik geen lapo had, dan hoef ik morgen ook niet te arbeiden?
* hoopvol kijkt
Sorry!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, toen ik de grootste fout van dit jaar maakte
Nee, voor geen meter en het moeten solliciteren vind ik ook waardeloos. Ik snap wel dat het moet hoor maar leuk is anders. Het is niet dat ik het wil. Ik solliciteer zelfs weer in de zorg. Dat wilde ik echt nooit meer maar ja, als het moet, dan moet het. Maar ik wil dat helemaal niet dus ik stop er maar mee en solliciteer dan alleen maar op vacatures die me echt tof lijken. Ik ben dan ook nog beperkt qua uren want ik wil niet full time werken bijvoorbeeld en ik ben niet zo gek flexibel. Nou bla bla..korfbal!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lukt 't niet? Het is wel de grootste kuttijd nu, met de werkloosheid richting hoogtepunt. Als je werk hebt wil je vrij hebben, als je lang vrij bent wil je werken. Over 100 jaar nog steeds zo
Jou!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben met allerhande schoolverlaters aan het solliciterenEn raad eens wie ze niet willen?
![]()
Ik hoef tenminste geen zwangerschapsverlof meer.
![]()
![]()
Jeetjequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
Nee, voor geen meter en het moeten solliciteren vind ik ook waardeloos. Ik snap wel dat het moet hoor maar leuk is anders. Het is niet dat ik het wil. Ik solliciteer zelfs weer in de zorg. Dat wilde ik echt nooit meer maar ja, als het moet, dan moet het. Maar ik wil dat helemaal niet dus ik stop er maar mee en solliciteer dan alleen maar op vacatures die me echt tof lijken. Ik ben dan ook nog beperkt qua uren want ik wil niet full time werken bijvoorbeeld en ik ben niet zo gek flexibel. Nou bla bla..korfbal!!
Maar vanavond hoorde ik iets nieuws, iets spannends en dat lijkt me helemaal tof maar dat is misschien toekomstmuziek.
Dat is ook wel weer zo. Ik zag door de vakantiebanen de part time job niet meer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jeetje. Na de zomervakantie is 't dieptepunt en dan wordt 't beter
. De moed niet verliezen, dan vind je zeker wat
.
Ja, dat is best treurig hè. Vooral als ze je niet eens gaan bewaren maar gewoon vernietigen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik ben de twee regelige afwijzingen wel zat hoor.Maar er zal wel wat komen. Ooit.
Ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is best treurig hè. Vooral als ze je niet eens gaan bewaren maar gewoon vernietigen.
Daar heb je dan ook echt moeite voor gedaan hè, voor die brief. Laatst had ik echt een goede vond ik zelf.
Zo de shredder in. Ik mocht niet eens zwaaien.
Maar het is ook hip om gewoon niks van je te laten horen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!
ik ook!! echt toffe baan, raakte aan de zorg. Erg geschrikt al zeg ik het zelf. Gewoon shredden.en het was nog wel een open sollicitatie
(op een vacature, stond in de tekst van de advertentie dat het wel kon enzo)
Naaaaaaaaaaaaaah![]()
Ga ik maar farmen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Demonstrante. Ik zie me al staan in de supermarkt met een nieuw fruitsapje.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was één van mijn bijbanen tijdens mn studententijd. Beviel me prima.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik kots nog liever sapjes uit op een podium dan dat ik ze moet aanprijzen.
een wakquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De kleurtjes zijn wat te zacht voor mij deze keer, wat betekent het P?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
kloek kloek, daar ging weer een sappie van noek
Zwijggeld. Die wil ik wel verkopen en die drop met een vleugje kaneel. Die van vanmiddag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen sapjes, de 'vernieuwde zoete muntendrop van Venco'
Nou, t was niet eng maar ik word altijd wat misselijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik kots nog liever sapjes uit op een podium dan dat ik ze moet aanprijzen.
CarO! Was het eng? Vliegen blijft toch een beetje eng hè.
Ah gadverdamme!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, t was niet eng maar ik word altijd wat misselijk.
Pfoei dat is wel vervelend en we vlogen door de wolken wat heel erg schommelde en toen we gingen landen voelde het alsof het vliegtuig met de staart totaal naar beneden hing en we naar achter vielen maar we vlogen recht maar ik werd echt hondsberoerd![]()
Dus
We kregen die drop in kilozakken in de stand. Na 3 dagen kon je de stand afbreken en nam je de overige zakken mee naar huisquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Zwijggeld. Die wil ik wel verkopen en die drop met een vleugje kaneel. Die van vanmiddag.
Nou ja, verkopen is een groot woord. Ik koop ze zelf en zeg dat een goede dag was en check mijn loonstrook.
Uur en 10 minuten en zoveel vertraging had ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gadverdamme!![]()
Hoelang heb je erover gevlogen?
Ik maakte me zorgen over je pompoenen! Ze zagen er vanmiddag al uit alsof ze geplukt moesten worden. Ik werd er zenuwachtig van.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:22 schreef CarOnline het volgende:
Duitsland meldt zich wieder![]()
Ik bedoel, ik ben er weer.
Hah volgens mij zijn er teveel farmers, ik kom er ook niet op![]()
Kut Buuv, van dat werken. En kut Noek ook.
Van het werken dan he![]()
Oh en Remlof beterschap en Talitha hoest nu?
Ik kan niet eens kijken en ik MOET mn pompoenen snoeien voor ze dood zijn
Ik had ook al een landing met Ryan air waarvan ik dacht 'als ik het maar overleef'.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, t was niet eng maar ik word altijd wat misselijk.
Pfoei dat is wel vervelend en we vlogen door de wolken wat heel erg schommelde en toen we gingen landen voelde het alsof het vliegtuig met de staart totaal naar beneden hing en we naar achter vielen maar we vlogen recht maar ik werd echt hondsberoerd![]()
Dus
Ja, dat vliegen gaat zo vlot nog nie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uur en 10 minuten en zoveel vertraging had ik ook
Oeh cool. Ik zou ook alleen maar ROT OP schreeuwen als ze bij mijn stand zouden komen en dan mijn armen om al mijn drop heenleggen. Nee, ik snap niet waarom ze aan de hand van mijn cv dachten dat ik geschikt zou zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
We kregen die drop in kilozakken in de stand. Na 3 dagen kon je de stand afbreken en nam je de overige zakken mee naar huisDaarna nooit meer zoete muntendrop van Venco gekocht
Dat weet ik ook niet, zeker niet omdat je net zelf aangeeft dat je niet zo flexibel bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh cool. Ik zou ook alleen maar ROT OP schreeuwen als ze bij mijn stand zouden komen en dan mijn armen om al mijn drop heenleggen. Nee, ik snap niet waarom ze aan de hand van mijn cv dachten dat ik geschikt zou zijn.
Als jij dat nou gaat doen, mag ik dan achter de coulissen meekijken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh cool. Ik zou ook alleen maar ROT OP schreeuwen als ze bij mijn stand zouden komen en dan mijn armen om al mijn drop heenleggen. Nee, ik snap niet waarom ze aan de hand van mijn cv dachten dat ik geschikt zou zijn.
We lijken de Hagenezen wel hè? Alleen heet ons Den Haag dan Farmville.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Treinen ftw![]()
Ik snap jullie pompoenen gedoe niet
En jouw Brownies. Daar zou ik ook echt goed mee zijn qua verkooptechniekjes.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als jij dat nou gaat doen, mag ik dan achter de coulissen meekijken?Lijkt me enig!
![]()
Verbaal fileren
Klieken in Farmville! Leuk dan kan ik ook eens kliekenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
We lijken de Hagenezen wel hè? Alleen heet ons Den Haag dan Farmville.![]()
En dat is dus een spelletje waarbij je een tuintje beplant met o.a. pompoenen.
Vanwaar die zoen? Omdat ik niet ga werken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
[..]
En jouw Brownies. Daar zou ik ook echt goed mee zijn qua verkooptechniekjes.
Volgens mij heb ik honger.![]()
Talitha!
Ik ken Rollercoaster Tycoon niet, dus geen idee! Tis gewoon een spelletje via Facebook. Doe je mee?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klieken in Farmville! Leuk dan kan ik ook eens klieken![]()
Is dat een soort Rollercoaster Tycoon, maar dan in een tuintje?
Omdat er wel een reden zal zijn dat je niet gaat werken of zit ik nu weer helemaal verkeerd?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vanwaar die zoen? Omdat ik niet ga werken?
Owh, das wel lief van je dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat er wel een reden zal zijn dat je niet gaat werken of zit ik nu weer helemaal verkeerd?
Ik zou wel willen, maar Facebookquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ken Rollercoaster Tycoon niet, dus geen idee! Tis gewoon een spelletje via Facebook. Doe je mee?
N'och.quote:
Gewoon even een account aanmaken. Hoef je verder niets mee te doen toch? Ik had er ooit eentje gemaakt en die lag ergens op de plank te verstoffen.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef remlof het volgende:
Ow die griep van mij valt wel mee, zit nu op 37º
Mjah, ik ben niet zo van de grote verhalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Had dan een spectaculair "op miraculeuze wijze aan de dood ontsnapt"-feuilleton uit je dúim gezogen! Dit is ook zo nikserig.
Nee OK, maar hallo! Meneer heeft 37 graden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet zo van de grote verhalen
Ja.. nee.. OK. Ik lig ook altijd te ijlen en te trippen met 38 graden.quote:
Nee het stomme is, als ik écht wat ergs heb dan hoor je me niet. Want dan heb ik tóch wel erkenning of zo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie mannen kunnen gewoon nergens tegen!
watje...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef remlof het volgende:
Ow die griep van mij valt wel mee, zit nu op 37º
Maar voel me nog wel enorm warm en heb een loopneus
Nou ja, ik maakte me vooral zorgen omdat ik nogal wat andere plannen heb de komende dagen, including the retrieval of a kitten in Den Haagquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie mannen kunnen gewoon nergens tegen!
Hoi .quote:
Klopt, neem niks meer in nu en check morgenvroeg weer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi.
Vannacht nam je misschien geen paracetamol in, net nam je die wel in dus kan de koorts nu wat lager zijn.
en dan moet je hem in je poepertje doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, neem niks meer in nu en check morgenvroeg weer.
Waarom temp meten onder de oksel? beetje water erop en hups in den bipsch, is de meest betrouwbare manier van meten. Echt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, neem niks meer in nu en check morgenvroeg weer.
dat seg ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom temp meten onder de oksel? beetje water erop en hups in den bipsch, is de meest betrouwbare manier van meten. Echt.
Hoe kan je daar nou nee tegen zeggen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan moet je hem in je poepertje doenniet onder je oksel
ik wil ook wel effe langskomen om hem d'r zachies in te jassen......
jah....... en ik bied het maar één keer aan heurquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou nee tegen zeggen.![]()
Ik voel me kiplekker hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
jah....... en ik bied het maar één keer aan heur![]()
Het zit zo kut achter de pc met zo'n thermometer in je poepertquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom temp meten onder de oksel? beetje water erop en hups in den bipsch, is de meest betrouwbare manier van meten. Echt.
Tja, kutzitten wordt over het algemeen niet zo over geklaagd anders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zit zo kut achter de pc met zo'n thermometer in je poepert
Op een kut zitten is ook niet zo boeiend. Andersom daarentegenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tja, kutzitten wordt over het algemeen niet zo over geklaagd anders.![]()
Foei buuf!
Ik zou eerst die speedygriep even uitzieken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een kut zitten is ook niet zo boeiend. Andersom daarentegen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef FANN het volgende:
en dan moet je hem in je poepertje doenniet onder je oksel
ik wil ook wel effe langskomen om hem d'r zachies in te jassen......
Wel lief en behulpzaam van je Fann.quote:
Water? Da's toch stroef?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neequote:
Ohw.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee
Niet op je metalen thermometerpuntje. Ff er op tuffen helpt ook wel
Deden we in het ziekenhuis ook wel hoor. Beter dan allerhande cremetjes.
Dammit, ben ik nog steeds op? Dat gaat echt afzien worden volgende week
Bij mezelf doe ik het altijd onder de arm, hoe hypocrietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef debuurvrouw het volgende:
vaseline is vast niet slecht. Thuis doe ik ook altijd een cremetje. Maar er staat me iets bij over water.Kan niet in het ziekenhuis zijn want daar hadden we hoesjes over de thermometer en die gingen ook in de vaseline geloof ik.... nou ja, time for bed.
Rectaalquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:23 schreef remlof het volgende:
Misschien ligt het toch aan m'n manier van meten
oh nou, dat dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die hoesjes! AU!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef debuurvrouw het volgende:
vaseline is vast niet slecht. Thuis doe ik ook altijd een cremetje. Maar er staat me iets bij over water.Kan niet in het ziekenhuis zijn want daar hadden we hoesjes over de thermometer en die gingen ook in de vaseline geloof ik.... nou ja, time for bed.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:39 schreef Gert het volgende:
Nou ja, met het kontneuken doen wij altijd vaseline en geen water. Maar misschien is het met thermometers anders.
Morgen, mede-arbeidert!quote:
Gelukkig, ik ben niet de enigequote:
Er was eens...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:50 schreef Copycat het volgende:
Discus ipv Fiscus.
Mijn inspiratie is een beetje zoek. Zit al een half uur tegen een beginzin aan te hikken.
Dat staat al in mijn ondertitel.quote:
Een bloedend oor?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat staat al in mijn ondertitel.
En ik heb al twee regels. En een bloedend oor. En een dinner date voor donderdag. Nu nog een kop koffie. Ben eigenlijk best productief.
Omdat ik een lepralijer ben. Tenminste, dat zegt een collega steeds.quote:
Het is een vies woord. Korst. Broodkorst, oorkorst. Hmmm nee, die met het brood valt dan weer mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik een lepralijer ben. Tenminste, dat zegt een collega steeds.
En het was een korstje. Één. Korstje. Wat een stom woord eigenlijk. Korst.
Ik zou net een boterham smeren, maar ik ga eerst wel even douchen, heb opeens niet zo'n trek meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is een vies woord. Korst. Broodkorst, oorkorst. Hmmm nee, die met het brood valt dan weer mee.
Maar tongkorsten bijvoorbeeld. Dat klinkt net als hard stukjes poep. Hè gadverdamme.
Die harde stukjes poep hè. Ja, dat is ook ranzig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou net een boterham smeren, maar ik ga eerst wel even douchen, heb opeens niet zo'n trek meer.
Tongkorsten? Getver! Dan nog liever tarrels. Maar dan niet rimmen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:13 schreef Noek het volgende:
Het is een vies woord. Korst. Broodkorst, oorkorst. Hmmm nee, die met het brood valt dan weer mee.
Maar tongkorsten bijvoorbeeld. Dat klinkt net als hard stukjes poep. Hè gadverdamme.
Wéér? Ik had toen een mooi verhaal maar dat mocht ik niet vertellen en die zit nog steeds ergens klem in mijn keel en op een dag komt dat er allemaal uit omdat is anders stik. Over poepetende mensjes.quote:
Als ik nooit op fok was gekomen ooit, had ik niets van deze hele zin begrepen denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tongkorsten? Getver! Dan nog liever tarrels. Maar dan niet rimmen.
Lekkere boterham met stroop, Lies?
Ja, ook zo schattig!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dit boek altijd zo leuk om voor te lezen, vinden ze geweldig
Er is zelfs een youtube van, alleen ik lees dat veel spannender voor natuurlijk!
Maar hoe loopt het af?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ook zo schattig!
Loopt die boos door dat bos te stampen.
Bij een mond vol lieve woordjes was ik echt ontroerd. Die tekeningen ook!![]()
[ afbeelding ]
You go, girl dacht ik toen. Dat weet ik nog. "Zoveel lieve woordjes dat haar wangetjes er bol van staan."
Och..*zucht
Ja, goed. Uiteindelijk explodeert het. Dan stromen alle lieve woordjes over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar hoe loopt het af?
Dat laten ze niet zien bij bol.com.
En ze raakt schijnzwanger?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:49 schreef Copycat het volgende:
Lola slikt al haar lieve woordjes in en poept ze uit. Over het hoofd van een mol. John.
Toch?
Van een tweeling. Die gefotoshopt is.quote:
Dat Lola lekker ontploft met d'r lieve woordjes. De saaie kutmuts.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef Noek het volgende:
Cc doet gemeen over Lola. Jij verdient geen lieve woordjes. Net als Olivier, de vuile kut hond.
Zonder korst.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Lola lekker ontploft met d'r lieve woordjes. De saaie kutmuts.
Doe mij maar vieze woordjes.
Oe! Lekker!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
Stop! Biscotti tijd!
[ afbeelding ]
Doei!
Uiteraard.quote:
Ja, maar ik heb gister het einde gezien en vanmorgen het begin.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard.
Had jij gisteren trouwens Johan V. gezien bij Ik kom bij je eten van RTL4?
Maakte dat het beter? Ik had nl erge last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:01 schreef Dementor het volgende:
Ja, maar ik heb gister het einde gezien en vanmorgen het begin.
Ach je weet toch hoe Johan in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maakte dat het beter? Ik had nl erge last van plaatsvervangende schaamte.
Ja. Maar dan nóg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef Dementor het volgende:
Ach je weet toch hoe Johan in elkaar steekt.
En rond 10:20 hoor ik twee nogal aparte stemmen in het filmpje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Maar dan nóg.
Die mislukte grappen en grollen. Au.
Oh, daar heb ik niet op gelet. De opnames waren toch tijdens het evaluatieweekend?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:11 schreef Dementor het volgende:
En rond 10:20 hoor ik twee nogal aparte stemmen in het filmpje.
Ik heb ze niet gezien in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik niet op gelet. De opnames waren toch tijdens het evaluatieweekend?
Zoiets vertelde Pw me. En dat Bart bij binnenkomst van deze crew op de bank lag te pitten. Die stemmen hoor je dan ook? Of zijn het de geesten van het pand???quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:15 schreef Dementor het volgende:
Ik heb ze niet gezien in ieder geval.
Ik dacht al dat ik Bart en PW hoorde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets vertelde Pw me. En dat Bart bij binnenkomst van deze crew op de bank lag te pitten. Die stemmen hoor je dan ook? Of zijn het de geesten van het pand???
Nou zo erg is de literatuur die mijn mannetje voorgelezen krijgt niet, maar toch hè. Kees de Kikker: over een kikker die de hele dag door winden laat. En dan heb je nog een boekje over een mol die de hele tijd op z'n kop gescheten wordt. Nee, doe mij dan maar "Bolder en de boot" of zo.. Die is ook een stuk korter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Wéér? Ik had toen een mooi verhaal maar dat mocht ik niet vertellen en die zit nog steeds ergens klem in mijn keel en op een dag komt dat er allemaal uit omdat is anders stik. Over poepetende mensjes.
Ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
Berucht zijn ze!
Even iets anders: Iemand uit Senegal is toch een Senegalees?
Het kartonnetje van de Schultenbrau staat nog steeds in de koelkast.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Ik vond Johan wel aandoenlijk eigenlijk. Zo blij hij was om weer op TV te mogen.![]()
En hoe professioneel hij de voorgeschilde krieltjes van programmasponsor C1000 displayde!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:51 schreef Gert het volgende:
Ik vond Johan wel aandoenlijk eigenlijk. Zo blij hij was om weer op TV te mogen.![]()
En hoe professioneel hij de voorgeschilde krieltjes van programmasponsor C1000 displayde!
Ja het zal ook eens niét dat iets wat lekker is, ongezond of zelfs dodelijk is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef Talitha het volgende:
http://news.scotsman.com/(...)th-cancer.5541002.jp
Straks mag er in de kroeg ook niet meer gedronken worden.
Niet hier. Het regent. Dus ga ik vandaag niet met mijn collega terraslunchenquote:
Ja maar ik heb helemaal geen tijd voor het strand! Maar het is zo verleiderlijk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet hier. Het regent. Dus ga ik vandaag niet met mijn collega terraslunchen.
Nee, want ik heb ook geen tijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ja maar ik heb helemaal geen tijd voor het strand! Maar het is zo verleiderlijk!
Zullen we ruilen?
Erfgenaam, erfgenaam!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het zal ook eens niét dat iets wat lekker is, ongezond of zelfs dodelijk is.![]()
De sadistische lamlul die deze simcity heeft ontworpen hè.. moet ik eens een hartig woordje mee spreken maar hopelijk duurt dat nog een tijd.
Nou dat scheelde niet veel!quote:
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat scheelde niet veel!
Coossie heeft een "doodsmak" gemaakt, sms'te hij.
Ah Liesje, hij heeft stiekem heimwee hè!
En dat van nmss heb ik hem niet voorgezegd hoor!
Dus datquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Talitha het volgende:
Dan doe ik wel de groetjes aan NMNS.
En de groeten aan Coos terug, mocht iemand hem nog spreken.![]()
Nee sorry, ik kan je niet aan een nieuw relletje helpen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Maar waar staat de s ipv n voor? of was dat niet zo bedoeld?
Oh ik wel. Wangetjes vol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan je niet aan een nieuw relletje helpen.
Ik vroeg het me gewoon af omdat ik het je eerder heb zien schrijvenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee sorry, ik kan je niet aan een nieuw relletje helpen.
Ik heb nét bij de tapasbar gereserveerd, voor morgenavond!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef Noek het volgende:
Oh Gert, ik heb nog wat recepten van de tapasboer gekregen. Wil je die ook hebben?
Oooh lekker! Veel plezier.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nét bij de tapasbar gereserveerd, voor morgenavond!![]()
Maar als het tegenvalt, klop ik bij je aan. En dan doe ik de recepten door de brievenbus daar: zo moet het!
Sorry voor je biscotti.![]()
Anders maak je dat spul met die lange vingers weer! Hou je toch een goed gevoel aan de dag over en die lukt altijd toch?![]()
Ja mooi fijn.quote:
Ja maar ze zagen jouw wangetjes gevaarlijk opbollen en je ogen vuur schieten!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef Noek het volgende:
Maar de biscotti is gered. Ik bewaar er een paar of maak wel nieuwe voor zaterdag. Is lekker voor in de wijn of koffie. Hier zeiden ze dat hij nog lekkerder is dan van die toffe Italiaan in Innsbruck wiens worst echt te duur was.
En dús ook ranzig lekker want dat is altijd zo met slechte dingen. KUT GOD.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja die!![]()
Daar gaan biscuitjes in en is ranzig vet.
Och, je gaat eerder kapot aan dichtslippende aderen dan door dat ei die in die cake zit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
arretjescake. lekker, maar ja, dat rauwe ei he. . .
Dan zeg je dat ze niet te nassen zijn maar dat ik er op het eerste gezicht echt heeeeel aardig uitzie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar ze zagen jouw wangetjes gevaarlijk opbollen en je ogen vuur schieten!
Eens kijken of ik zaterdag durf te zeggen dat ze..
.. ik durf het nú al niet.
Ja, wat had jij aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Gaan jullie zaterdag meeten? Met koekjes? En wijn?
Wat gezellig!
Ja! Ja! Ja! Ja!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Gaan jullie zaterdag meeten? Met koekjes? En wijn?
Wat gezellig!
Nu?quote:
Hoe leuk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:51 schreef Gert het volgende:
Ja! Ja! Ja! Ja!
Na 2347 PM's komt het er eindelijk van. En nou heb ik kuddes FOK!-users ontmoet, de laatste maanden, maar déze vind ik spannend.![]()
Gelukkig ziet ze er op het eerste gezicht heel aardig uit! Dus dat kalmeert de gierende zenuwen wel weer.
vergeet het sjaaltje om je nek nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu?
Jeans, T-shirt en sneakers. En een heel grote bril op mijn neus. En een beha en (ff voelen) een hipster. En sokken. Grijze.
En jij?
En jij?
Oooh iiiieeeeeh ja!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Ja! Ja! Ja!
Na 2347 PM's komt het er eindelijk van. En nou heb ik kuddes FOK!-users ontmoet, de laatste maanden, maar déze vind ik spannend.![]()
Gelukkig ziet ze er op het eerste gezicht heel aardig uit! Dus dat kalmeert de gierende zenuwen wel weer.
Ik draag nooit sjaaltjes. Echt nooit! Ik ben sowieso niet van de accessoires. Leidt alleen maar de aandacht af van mij.quote:
Nee, toen met Gertmans.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu?
Jeans, T-shirt en sneakers. En een heel grote bril op mijn neus. En een beha en (ff voelen) een hipster. En sokken. Grijze.
En jij?
Maar dat draag je om een statement te maken. Dat zei Dyanne altijd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik draag nooit sjaaltjes. Echt nooit! Ik ben sowieso niet van de accessoires. Leidt alleen maar de aandacht af van mij.
Waarschijnlijk meer van hetzelfde. Met elke dag weer een andere kleur Havaianas. En dan weer een kapotte lichte jeans en dan weer een donkere zonder gaten. T-shirt met boothals, v-hals of uitgelubberde val lekker over m'n schouder hals. Gert en ik hebben elkaar inmiddels namelijk wel zoooo vaak gezien (doe jij even je armpjes spreiden?)!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:00 schreef Noek het volgende:
Nee, toen met Gertmans.
Maar nu:
Een hele oude jeans. Echt oertijd, zit heerlijk.
Slippers (antraciet)
Poederpaars shirtje
Twee leren herenarmbandjes.
Ja ja, weer zo'n spannende greep uit mijn garderobe.
En dan niet weten welk statement je precies maakt, maar dat maakt niet uit. Het! gaat! om! het! idee! van! een! statement!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Noek het volgende:
Maar dat draag je om een statement te maken. Dat zei Dyanne altijd.
"Nee maar als je dan deze armband draagt dan maak je daar nog een statement mee."
True story!
Nee, jij hebt hetgeen wat die anderen allemaal lopen te compenseren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
Ik heb geloof ik in totaal 1 armbandje. Ooit gekocht op een tweedehands markt in Italië en dat ligt al jaren stof te verzamelen op een nachtkastje. Geen horloge, geen oorbellen, geen kettingen, geen ringen.
Damn, wat ben ik saai.
Ik heb er 10000287 maar ik draag veelal mannenspul. Dat is een statement. Ik weet nog niet welke maar hij is vast anti-man omdat dat zo lekker state.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb 2 armbandjes, met glitter erin!
Als het goed is krijg ik morgen mannelijke laarzen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:11 schreef Copycat het volgende:
Jij bent gewoon een stoer wijf en daar horen geen wijverige sieraden bij. Vinnik.
Lekker aan het Muisen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:14 schreef Noek het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen mannelijke laarzen.![]()
Precies. Ik ben een motorrrocker. Ah nee hoor, maar dat wil ik wél.
Die pony was al een goede gooi. Ik zag er 's ochtends enorm Keith Richards uit.
Hedde gij nog een pony?
Ik zal later eens een leuk fotootje maken! Het montuur lijkt zwart, maar als je goed kijkt, zie je dat het eigenlijk olijfgroenig is. Ik wissel bril en lenzen af. Dat doe ik dan weer wel, qua accessorizing.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef Noek het volgende:
Plaatje van de bril! Met een donker montuurtje zeker?
Draag je nu helemaal geen lenzen meer?
Zoiets als quotes verkloten, maar dan per ongeluk. Dat wil Muis nog weleens doen toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef Noek het volgende:
Plaatje van de bril! Met een donker montuurtje zeker?
Draag je nu helemaal geen lenzen meer?
Wat is muisen?
Heee queeny, fijn dat je weer terug bent!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:44 schreef beequeen het volgende:
Ik ben ook niet zo van de accessoires maar heb ze meegenomen uit Frankrijk. Zonneallergie, gezellige bultjes die enorm flatteren. NOT.
Hoi FOK!kers.
Ik heb geweldigenoten, dat dan weer wel.
Klinkt niet goedquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:05 schreef CarOnline het volgende:
En Noek bedankt voor de PM, ik was blij dat ik was gewaarschuwd want ik schrok er van.
Nee, dat is ook niet goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klinkt niet goed![]()
Beterschap met je oor, AU!
Dat klinkt alsof ik niet gewaarschuwd hoef te wordenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet goed.
Maar dat merken ze vanzelf wel.
En dank je! Echt auw![]()
Denk dat dat nog wel komt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik niet gewaarschuwd hoef te worden![]()
Heb je een dikke bult op je oor? Dat het een beetje een oorbel lijkt?
Toch geen waarschuwing tegen de Mexicaanse griep hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel komt.
Niets blijft hier lang onder de pet![]()
Nee tis gewoon knalpaars, en in zn totaal dik.
Ik denk dat ie er morgen af ligt.
Of mn hele hoofd is gezwollen. Of maar 1 kant
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:05 schreef CarOnline het volgende:
Oh en toen ik Gert meette had ik zijn slaap t-shirt aan![]()
En Noek bedankt voor de PM, ik was blij dat ik was gewaarschuwd want ik schrok er van.
Ik zal je er zo eentje terug sturen!
Ik had gedacht dat jij dat inmiddels al wel uitgevogeld had en dat nu aan ons ging vertellenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:11 schreef Marrije het volgende:
Nou gooi maar in the open, wie ligt er aan een drain in het ziekenhuis? Wie ligt er in scheiding? Welke vriendschap ligt aan puin?
de pm's slaan mij over, jij zit meer in die cirkel. . .quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij dat inmiddels al wel uitgevogeld had en dat nu aan ons ging vertellen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
de pm's slaan mij over, jij zit meer in die cirkel. . .
LS weer bezig met ewrtensoepquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:58 schreef Copycat het volgende:
Weet ik veel. Er speelt iets met iemand ergens. Genoeg om retenieuwsgierig te zijn.
Spil de bonen!!!
Jaja, jou geloof ik niet meer dat je het niet weet, dat weten we nog van de vorige keerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef Gert het volgende:
Naar wat zijn we benieuwd eigenlijk?
Ik wil ook graag benieuwd zijn.![]()
Dus vertel op, verdikke!
"We"? Alle anderen wisten dat sowieso al van begin af aan hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, jou geloof ik niet meer dat je het niet weet, dat weten we nog van de vorige keer
Vertel het dan nu ook maar. . .quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
"We"? Alle anderen wisten dat sowieso al van begin af aan hoor.
Liesje, je hebt een sms
Wist ik het maar.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:12 schreef Peter6000 het volgende:
Liesje, bedankt voor je PM.
Ik schrok ervan, en ik stuur je een PM terug.
Moet dat nee ff serieus ... Laat het dan bij sms of snm. Ik vond dat Coos gedoe ook al niet zo eigenlijk. Hou dat prive gedoe toch es privequote:
Nee natuurlijk moet dat niet, en ik snap ook wel dat het irritant kan zijn. Alleen boeit het me niet meer zoveel, ik scroll ook wel eens over dingen heen omdat het niet mijn ding is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat nee ff serieus ... Laat het dan bij sms of snm. Ik vond dat Coos gedoe ook al niet zo eigenlijk. Hou dat prive gedoe toch es prive
Nou dat er nog even gezegd moest worden dat nmns niet de groeten kreeg.. Dat doet ie zelf maar niet !!! en ik vond het een beetje raar. Thats allquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk moet dat niet, en ik snap ook wel dat het irritant kan zijn. Alleen boeit het me niet meer zoveel, ik scroll ook wel eens over dingen heen omdat het niet mijn ding is.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met dat van Coos, bedoel je toen je die sneer gaf, of vandaag toen ik iedereen de groeten deed? Je krijgt de groetjes van Coos trouwens
Snap ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat er nog even gezegd moest worden dat nmns niet de groeten kreeg.. Dat doet ie zelf maar niet !!! en ik vond het een beetje raar. Thats all
Dat is het Haagse kliek-gedrag, jeweetzzzzquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat er nog even gezegd moest worden dat nmns niet de groeten kreeg.. Dat doet ie zelf maar niet !!! en ik vond het een beetje raar. Thats all
echt nietquote:
Nee, ook al niet. Dus het is ook wel een beetje mijn eigen schuldquote:
Had niet gehoeven.. Of had ie dat expilciet gemeld voor om het op het forum te pletteren dat is nl. anders. Nou ja zal welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik
Maar als Coos het er zo expliciet bijzegt (en dan heb ik zelfs nog wat weggelaten) dan heb ik 2 keuzes:
Of ik doe niemand de groetjes of ik zeg het erbij.
Ik koos voor de 2e optie.
Ik heb ooit wel eens een sinterklaasgedicht van NMNS gepost toen hij een ban had, mét een sneer naar Gert. Ik vind dat eigen verantwoording ik geef het gewoon door.
Don't shoot the messenger.
Bwoah!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:15 schreef Gert het volgende:
De hele tijd van die inside-grapjes gaan zitten maken die alleen maar voor bepaalde mensen begrijpelijk zijn. Dát is vervelend. Vind ik ook. Voor de rest moet er niet zo spastisch worden gedaan hoor. We trekken hier al heel lang met elkaar op en sommige mensen zijn elkaar gaan leren kennen, ook IRL.
Geen bladzijden lang met vage hints en gegiebel, maar posten als je gemeet hebt, of als je iets van een vakantiegangert hebt gehoord: prima, niks mis mee, en heel vaak wordt er op ingehaakt door andere users. Dus ik vind niet dat dit allemaal per PM zou moeten.
En voor de rest; Haagse kliek de gekstuh!!! [ afbeelding ]
Nee maar dat is heel verstandig. Ik heb ook geen facebook. Misschien kunnen we een groepje beginnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ook al niet. Dus het is ook wel een beetje mijn eigen schuld![]()
Maar ik heb geen facebook, hoewel Bridget vanavond zei dat Facebook het hyves voor volwassen mensen is, dus misschien moet ik dan toch gaan Facebooken.
Dude!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:15 schreef Gert het volgende:
En voor de rest; Haagse kliek de gekstuh!!! [ afbeelding ]
Ja ik had helemaal niet de groetjes kunnen doen, terwijl Coos mij dat vroeg per sms, sjezus ik dacht dat het wel leuk was om te horen dat hij aan jullie dachtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Had niet gehoeven.. Of had ie dat expilciet gemeld voor om het op het forum te pletteren dat is nl. anders. Nou ja zal wel
Ja dát vind ik dus echt niet kunnen hè!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik
Maar als Coos het er zo expliciet bijzegt (en dan heb ik zelfs nog wat weggelaten) dan heb ik 2 keuzes:
Of ik doe niemand de groetjes of ik zeg het erbij.
Ik koos voor de 2e optie.
Ik heb ooit wel eens een sinterklaasgedicht van NMNS gepost toen hij een ban had, mét een sneer naar Gert. Ik vind dat eigen verantwoording ik geef het gewoon door.
Don't shoot the messenger.
Ik ook (nog) niet. Heb wel een hyves en twitter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar dat is heel verstandig. Ik heb ook geen facebook. Misschien kunnen we een groepje beginnen.
Dan denk ik niet dat je in dit groepje komt want WIJ doen ook niet aan hyves en twitter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ook (nog) niet. Heb wel een hyves en twitter.
Maar PMen doen WE welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat je in dit groepje komt want WIJ doen ook niet aan hyves en twitter.
WIJ msn-en niet eens. Zo geheim zijn WE.
Dus jij hoeft ook niet de watermeloenen van jezelf of een ander te verzorgenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar dat is heel verstandig. Ik heb ook geen facebook. Misschien kunnen we een groepje beginnen.
Veel relaxter dan MSN.quote:
Ik heb wel hyvesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat je in dit groepje komt want WIJ doen ook niet aan hyves en twitter.
WIJ msn-en niet eens. Zo geheim zijn WE.
Zouden we gaan schrikken vanavond?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:22 schreef Marrije het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar nu zijn we nog niet geschrokken.
Tenminste, ik niet.
Je moet ook direct op de bron af gaan he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:22 schreef Marrije het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar nu zijn we nog niet geschrokken.
Tenminste, ik niet.
Is dat misbruik van een erg op jou gelijkende smiley?quote:
Ben je gek! Kan nog geen vingerplant van mezelf in leven houden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij hoeft ook niet de watermeloenen van jezelf of een ander te verzorgen![]()
Kunnen wij net zo goed ook gaan klieken, ik heb geen zin in Facebook en watermeloenen
quote:
Tuurlijk super !!! Maar de rest van je bericht is tamelijk kut en naar !! Zeker omdat degene zich niet kan verdedigen. En ik snap Coos ook niet wat dat beterft. Ik denk zelfs dat het een grapje is die jij doodleuk op een forum gooit. Das dan weer minder. Of niet maar daar zie ik Coos op afstand zelfs niet voor aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik had helemaal niet de groetjes kunnen doen, terwijl Coos mij dat vroeg per sms, sjezus ik dacht dat het wel leuk was om te horen dat hij aan jullie dacht
Dan zitten we in een kliek, geen twijfel mogelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel hyves![]()
Val ik weer uit de boot
Nee joh, zolang je het maar niet gebrúikt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel hyves![]()
Val ik weer uit de boot
Als dat zo is heb ik hem verkeerd begrepen, en dan spijt mij dat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk super !!! Maar de rest van je bericht is tamelijk kut en naar !! Zeker omdat degene zich niet kan verdedigen. En ik snap Coos ook niet wat dat beterft. Ik denk zelfs dat het een grapje is die jij doodleuk op een forum gooit. Das dan weer minder. Of niet maar daar zie ik Coos op afstand zelfs niet voor aan
Nee, nooit opgevallen dat Coos nmns een smiecht vindt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk super !!! Maar de rest van je bericht is tamelijk kut en naar !! Zeker omdat degene zich niet kan verdedigen. En ik snap Coos ook niet wat dat beterft. Ik denk zelfs dat het een grapje is die jij doodleuk op een forum gooit. Das dan weer minder. Of niet maar daar zie ik Coos op afstand zelfs niet voor aan
Pfiewww!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, zolang je het maar niet gebrúikt!
Oh kut ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel hyves![]()
Val ik weer uit de boot
Net als ik jou zeker?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, nooit opgevallen dat Coos nmns een smiecht vindt?
Niet dat ik het nu over nmns wil gaan hebben hoor, integendeel, maar jij doet aannames die nergens op slaan om zo Liesje zwart te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |