Ik ben met allerhande schoolverlaters aan het solliciterenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil wél werken.
Oh nee, wacht.
![]()
Ik stop ermee, ook met het uwv want dat solliciteren voelt ook als werk.
Ik neem een sabbatical. Niet dat ik die al bijna 10 jaar heb maar toch..
Morgen ga ik Biscotti bakken bijvoorbeeld. Druk druk.
Ik heb heul geen griepquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, en lul maar met je lapo voor arbeiders
Ik moest eigenlijk meteen aan 1 ding denken toen ik je klachten las: Tessaquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie edit
Ow nee, ik kan maar beter niet zoenen
Da's veuls te lang geledenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk meteen aan 1 ding denken toen ik je klachten las: Tessa
Ja dat kan haast niet want dat was ergens in mei he? De 9e ofzo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's veuls te lang geleden
Alhoewel, toen hadden we wel keelpijn, daar heb ik nu geen last van
Het is zwaar werk, dat landarbeiden. Dan heb je je nachtrust wel nodig ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
Ik niet.
Talitha, ik ben CarO helemaal kwijt en mezelf ook. Vandaag ga ik de agrarische aspiraties laten voor wat ze zijn. Morgen word ik jouw buuf (en heb ik dan CarO ook meteen weer gevonden?) en dan zal deze boerin voort ploegen.
Met de kipp'n op stok/bank.
Dus als ik geen lapo had, dan hoef ik morgen ook niet te arbeiden?quote:
Ja, toen ik de grootste fout van dit jaar maaktequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat kan haast niet want dat was ergens in mei he? De 9e ofzo?
Nee, als je de lapo hebt, is de kans groot dat je morgen moet werken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:39 schreef Talitha het volgende:
Dus als ik geen lapo had, dan hoef ik morgen ook niet te arbeiden?
* hoopvol kijkt
Sorry!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, toen ik de grootste fout van dit jaar maakte
Nee, voor geen meter en het moeten solliciteren vind ik ook waardeloos. Ik snap wel dat het moet hoor maar leuk is anders. Het is niet dat ik het wil. Ik solliciteer zelfs weer in de zorg. Dat wilde ik echt nooit meer maar ja, als het moet, dan moet het. Maar ik wil dat helemaal niet dus ik stop er maar mee en solliciteer dan alleen maar op vacatures die me echt tof lijken. Ik ben dan ook nog beperkt qua uren want ik wil niet full time werken bijvoorbeeld en ik ben niet zo gek flexibel. Nou bla bla..korfbal!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lukt 't niet? Het is wel de grootste kuttijd nu, met de werkloosheid richting hoogtepunt. Als je werk hebt wil je vrij hebben, als je lang vrij bent wil je werken. Over 100 jaar nog steeds zo
Jou!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben met allerhande schoolverlaters aan het solliciterenEn raad eens wie ze niet willen?
![]()
Ik hoef tenminste geen zwangerschapsverlof meer.
![]()
![]()
Jeetjequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:43 schreef Noek het volgende:
Nee, voor geen meter en het moeten solliciteren vind ik ook waardeloos. Ik snap wel dat het moet hoor maar leuk is anders. Het is niet dat ik het wil. Ik solliciteer zelfs weer in de zorg. Dat wilde ik echt nooit meer maar ja, als het moet, dan moet het. Maar ik wil dat helemaal niet dus ik stop er maar mee en solliciteer dan alleen maar op vacatures die me echt tof lijken. Ik ben dan ook nog beperkt qua uren want ik wil niet full time werken bijvoorbeeld en ik ben niet zo gek flexibel. Nou bla bla..korfbal!!
Maar vanavond hoorde ik iets nieuws, iets spannends en dat lijkt me helemaal tof maar dat is misschien toekomstmuziek.
Dat is ook wel weer zo. Ik zag door de vakantiebanen de part time job niet meer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jeetje. Na de zomervakantie is 't dieptepunt en dan wordt 't beter
. De moed niet verliezen, dan vind je zeker wat
.
Ja, dat is best treurig hè. Vooral als ze je niet eens gaan bewaren maar gewoon vernietigen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik ben de twee regelige afwijzingen wel zat hoor.Maar er zal wel wat komen. Ooit.
Ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is best treurig hè. Vooral als ze je niet eens gaan bewaren maar gewoon vernietigen.
Daar heb je dan ook echt moeite voor gedaan hè, voor die brief. Laatst had ik echt een goede vond ik zelf.
Zo de shredder in. Ik mocht niet eens zwaaien.
Maar het is ook hip om gewoon niks van je te laten horen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!
ik ook!! echt toffe baan, raakte aan de zorg. Erg geschrikt al zeg ik het zelf. Gewoon shredden.en het was nog wel een open sollicitatie
(op een vacature, stond in de tekst van de advertentie dat het wel kon enzo)
Naaaaaaaaaaaaaah![]()
Ga ik maar farmen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Demonstrante. Ik zie me al staan in de supermarkt met een nieuw fruitsapje.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was één van mijn bijbanen tijdens mn studententijd. Beviel me prima.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik kots nog liever sapjes uit op een podium dan dat ik ze moet aanprijzen.
een wakquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De kleurtjes zijn wat te zacht voor mij deze keer, wat betekent het P?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
kloek kloek, daar ging weer een sappie van noek
Zwijggeld. Die wil ik wel verkopen en die drop met een vleugje kaneel. Die van vanmiddag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen sapjes, de 'vernieuwde zoete muntendrop van Venco'
Nou, t was niet eng maar ik word altijd wat misselijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik kots nog liever sapjes uit op een podium dan dat ik ze moet aanprijzen.
CarO! Was het eng? Vliegen blijft toch een beetje eng hè.
Ah gadverdamme!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, t was niet eng maar ik word altijd wat misselijk.
Pfoei dat is wel vervelend en we vlogen door de wolken wat heel erg schommelde en toen we gingen landen voelde het alsof het vliegtuig met de staart totaal naar beneden hing en we naar achter vielen maar we vlogen recht maar ik werd echt hondsberoerd![]()
Dus
We kregen die drop in kilozakken in de stand. Na 3 dagen kon je de stand afbreken en nam je de overige zakken mee naar huisquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Zwijggeld. Die wil ik wel verkopen en die drop met een vleugje kaneel. Die van vanmiddag.
Nou ja, verkopen is een groot woord. Ik koop ze zelf en zeg dat een goede dag was en check mijn loonstrook.
Uur en 10 minuten en zoveel vertraging had ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gadverdamme!![]()
Hoelang heb je erover gevlogen?
Ik maakte me zorgen over je pompoenen! Ze zagen er vanmiddag al uit alsof ze geplukt moesten worden. Ik werd er zenuwachtig van.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:22 schreef CarOnline het volgende:
Duitsland meldt zich wieder![]()
Ik bedoel, ik ben er weer.
Hah volgens mij zijn er teveel farmers, ik kom er ook niet op![]()
Kut Buuv, van dat werken. En kut Noek ook.
Van het werken dan he![]()
Oh en Remlof beterschap en Talitha hoest nu?
Ik kan niet eens kijken en ik MOET mn pompoenen snoeien voor ze dood zijn
Ik had ook al een landing met Ryan air waarvan ik dacht 'als ik het maar overleef'.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, t was niet eng maar ik word altijd wat misselijk.
Pfoei dat is wel vervelend en we vlogen door de wolken wat heel erg schommelde en toen we gingen landen voelde het alsof het vliegtuig met de staart totaal naar beneden hing en we naar achter vielen maar we vlogen recht maar ik werd echt hondsberoerd![]()
Dus
Ja, dat vliegen gaat zo vlot nog nie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uur en 10 minuten en zoveel vertraging had ik ook
Oeh cool. Ik zou ook alleen maar ROT OP schreeuwen als ze bij mijn stand zouden komen en dan mijn armen om al mijn drop heenleggen. Nee, ik snap niet waarom ze aan de hand van mijn cv dachten dat ik geschikt zou zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
We kregen die drop in kilozakken in de stand. Na 3 dagen kon je de stand afbreken en nam je de overige zakken mee naar huisDaarna nooit meer zoete muntendrop van Venco gekocht
Dat weet ik ook niet, zeker niet omdat je net zelf aangeeft dat je niet zo flexibel bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh cool. Ik zou ook alleen maar ROT OP schreeuwen als ze bij mijn stand zouden komen en dan mijn armen om al mijn drop heenleggen. Nee, ik snap niet waarom ze aan de hand van mijn cv dachten dat ik geschikt zou zijn.
Als jij dat nou gaat doen, mag ik dan achter de coulissen meekijken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh cool. Ik zou ook alleen maar ROT OP schreeuwen als ze bij mijn stand zouden komen en dan mijn armen om al mijn drop heenleggen. Nee, ik snap niet waarom ze aan de hand van mijn cv dachten dat ik geschikt zou zijn.
We lijken de Hagenezen wel hè? Alleen heet ons Den Haag dan Farmville.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Treinen ftw![]()
Ik snap jullie pompoenen gedoe niet
En jouw Brownies. Daar zou ik ook echt goed mee zijn qua verkooptechniekjes.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als jij dat nou gaat doen, mag ik dan achter de coulissen meekijken?Lijkt me enig!
![]()
Verbaal fileren
Klieken in Farmville! Leuk dan kan ik ook eens kliekenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
We lijken de Hagenezen wel hè? Alleen heet ons Den Haag dan Farmville.![]()
En dat is dus een spelletje waarbij je een tuintje beplant met o.a. pompoenen.
Vanwaar die zoen? Omdat ik niet ga werken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
[..]
En jouw Brownies. Daar zou ik ook echt goed mee zijn qua verkooptechniekjes.
Volgens mij heb ik honger.![]()
Talitha!
Ik ken Rollercoaster Tycoon niet, dus geen idee! Tis gewoon een spelletje via Facebook. Doe je mee?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klieken in Farmville! Leuk dan kan ik ook eens klieken![]()
Is dat een soort Rollercoaster Tycoon, maar dan in een tuintje?
Omdat er wel een reden zal zijn dat je niet gaat werken of zit ik nu weer helemaal verkeerd?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vanwaar die zoen? Omdat ik niet ga werken?
Owh, das wel lief van je dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat er wel een reden zal zijn dat je niet gaat werken of zit ik nu weer helemaal verkeerd?
Ik zou wel willen, maar Facebookquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ken Rollercoaster Tycoon niet, dus geen idee! Tis gewoon een spelletje via Facebook. Doe je mee?
N'och.quote:
Gewoon even een account aanmaken. Hoef je verder niets mee te doen toch? Ik had er ooit eentje gemaakt en die lag ergens op de plank te verstoffen.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef remlof het volgende:
Ow die griep van mij valt wel mee, zit nu op 37º
Mjah, ik ben niet zo van de grote verhalenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Had dan een spectaculair "op miraculeuze wijze aan de dood ontsnapt"-feuilleton uit je dúim gezogen! Dit is ook zo nikserig.
Nee OK, maar hallo! Meneer heeft 37 graden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet zo van de grote verhalen
Ja.. nee.. OK. Ik lig ook altijd te ijlen en te trippen met 38 graden.quote:
Nee het stomme is, als ik écht wat ergs heb dan hoor je me niet. Want dan heb ik tóch wel erkenning of zo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie mannen kunnen gewoon nergens tegen!
watje...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef remlof het volgende:
Ow die griep van mij valt wel mee, zit nu op 37º
Maar voel me nog wel enorm warm en heb een loopneus
Nou ja, ik maakte me vooral zorgen omdat ik nogal wat andere plannen heb de komende dagen, including the retrieval of a kitten in Den Haagquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie mannen kunnen gewoon nergens tegen!
Hoi .quote:
Klopt, neem niks meer in nu en check morgenvroeg weer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi.
Vannacht nam je misschien geen paracetamol in, net nam je die wel in dus kan de koorts nu wat lager zijn.
en dan moet je hem in je poepertje doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, neem niks meer in nu en check morgenvroeg weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |