das ook kut als je bv iemand oppikt en beiden zijn dan top! hahaquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al denkt wel iedereen dat het zo is hoor
Moet ze helaas teleurstellen.
hoop ik wel voor je, hij doet toch je huishouden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof jij verder zo hygiënisch bent!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Tijdens het Edinburgh Fringe Festival, de hele maand augustus te zien in het Schotse Edinburgh, wordt een musical opgevoerd over popster Madonna die een meisje probeert te adopteren uit Malawi.
De hoofdrol van Madonna wordt gespeeld door een donkere man uit Malawi met een blonde pruik. De rest van de cast komt ook uit Malawi, net als de twee geadopteerde kinderen van Madonna. De voorstelling vertelt het verhaal over hoe Madonna in het Afrikaanse land terechtkwam, de problemen die ze tegenkwam tijdens het adoptieproces van haar dochter Mercy James en de reactie hierop in Malawi. Het hele adoptieproces deed veel stof op waaien aangezien critici beweerde dat Madonna haar geld en invloed gebruikt zou hebben om haar 2 kinderen te adopteren want volgens de landelijke adoptie wet voldeed Madonna niet aan de eisen die de wet stelt.
Of de voorstelling na het Fringe Festival nog ergens opgevoerd gaat worden is nog niet bekend.
Volgende keer gewoon een linkje naar het plaatjequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Is this supposed to be sexy?
(maar volgens mij kun je niet direct naar DN linken)
Ik was vorige week jarig vergeetalquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is kenmerkend voor Maagd (sterrenbeeld that is)
Ben jij Maagd?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik was vorige week jarig vergeetal
Dat IS een linkje naar het plaatjequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een linkje naar het plaatje
volgens mij badwaterquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:52 schreef mike_hunt het volgende:
o, hoe heet die show dat Brigitte Kaandorp half naakt op het podium staat met haar handen voor haar tatas?
klopt!! dank je!!quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mijn jongste broertje? Nee, die moet niets van gays hebben.
Ik ben weer met Sh2 bezig nu... verlaten gevangenis....de hele tijd hoor je dingen langs die tralies ratelen, steeds harder, dus ik pies in me broekquote:
ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef mike_hunt het volgende:
o, wie was het nou die die joint rookte?
don't make me read
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |