1 of andere facebook testquote:
Uhm.. ja, poepkut jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als het op spontaniteit uitdraait dan ben ik wel top. Anders wil ik me eerst uitspoelen en bij spontaniteit gaat dat niet. (ja, ik weet. het woord komt weer voorbij)
Knapquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, waar ieders voorkeur naar uitgaat ...
Nee, want die mensen kunnen volstaan om van te voren naar de wc te gaan en dan zijn ze ready to go. Er komt dan niets mee. Bij mij wel (niet altijd, maar zit tussen de oren)quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je vind het dus niet erg om er spontaan in te roeren, maar wel als er spontaan bij jou ingeroerd wordt?
O wat zijn we netjes en beschaafd
Pieter & Dirk zouden trots op ons zijn!
Ik word niet gepokedquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, want die mensen kunnen volstaan om van te voren naar de wc te gaan en dan zijn ze ready to go. Er komt dan niets mee. Bij mij wel (niet altijd, maar zit tussen de oren)
Je kan alleen geen ATM doen. vind ik niet hygienisch.
jij volstaat wel om alleen naar de wc te gaan alvorens gepoked te worden?
Zou je dat willen dan?quote:
's goedquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan?
Is dat je voorkeur?
Ik heb een bed met heel veel spijlen, kun je in bijtenquote:
Hygienische sex, dat is wel iets voor mij, het liefst sterielquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, want die mensen kunnen volstaan om van te voren naar de wc te gaan en dan zijn ze ready to go. Er komt dan niets mee. Bij mij wel (niet altijd, maar zit tussen de oren)
Je kan alleen geen ATM doen. vind ik niet hygienisch.
jij volstaat wel om alleen naar de wc te gaan alvorens gepoked te worden?
Maak me gek!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een bed met heel veel spijlen, kun je in bijten
Bestaat niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hygienische sex, dat is wel iets voor mij, het liefst steriel
Ik weet wel een aantal manierenquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat? je hebt je lichten van je auto aan laten staan?
nephomoquote:
precies, dus dan laat maarquote:
Al denkt wel iedereen dat het zo is hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nephomo![]()
nee hoor, ieder zijn meug
dat is kenmerkend voor Maagd (sterrenbeeld that is)quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hygienische sex, dat is wel iets voor mij, het liefst steriel
Alsof jij verder zo hygiënisch bent!quote:
Nee. Hij niet. Ik wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is kenmerkend voor Maagd (sterrebeeld that is)
Ben jij Maagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |