De legendarische Franse Worstelaar. Nu te zien in The Princess Bride!quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De legendarische Franse Worstelaar. Nu te zien in The Princess Bride!
dyonvbaal +1
Stand deel 1698
2 qonmann
1 Nico_S
1 Yankee
1 starla
1 tomtomaat
1 mr_anonimous
1 dyonvbaal
dat is deel 1 van de vraag, nou nog deel 2 van de vraagquote:
Ik reken em goed, maar hoe kom je erbij dat het WWF is? WWF is al lang vergaan. Dat heet tegenwoordig WWEquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Baas van de WWF later WCW en nu weer WWF....
Ik ben gestopt met kijken toen het WCW was..... en ik keek eigenlijk alleen omdat mijn neefje Worstelminded was en elke vrijdag keek.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik reken em goed, maar hoe kom je erbij dat het WWF is? WWF is al lang vergaan. Dat heet tegenwoordig WWE
Stand deel 1698
2 qonmann
1 Nico_S
1 Yankee
1 starla
1 tomtomaat
2 mr_anonimous
1 dyonvbaal
Skittelman +1quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:41 schreef skittelman het volgende:
val Macdermid
vette serie, jammer genoeg alleen op de belg te zien
het meest complete antwoord wint toch?quote:
qonmann +1quote:
Gogol?quote:
nee dat is die doeseljefski of iets (als je zn naam wel goed weet mag je antwoorden ik ga toch slapen)quote:
lijkt er een beetje op.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:22 schreef skittelman het volgende:
[..]
nee dat is die doeseljefski of iets (als je zn naam wel goed weet mag je antwoorden ik ga toch slapen)
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef Yankee het volgende:
dostojefski
quote:
Bij dat bedrijf kijken ze met tegenzin en veel tranen in de ogen uit naar het nieuwe dienstregelingjaar 2010.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofyles2 +1 Schitterende stad, vorige week een paar dagen geweestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Boedapest?
7.7?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Maizena het volgende:
Hoe zwaar was de zwaarste aardbeving van afgelopen nacht? ( op de schaal van Richter)
6.5, maar ik vind het goed genoeg. Kunnen we verder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |