abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73296256
Dat is echt leuk. Hier komen ze ook altijd aangerend als er een laat weten dat er echt iets aan de hand is. Bij piepen om niks belangrijks wordt er niet gereageerd.
pi_73296503
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
Telefonische Habushu update:

Die heeft een pleegpappa gevonden.
In zijn nieuwe huis zijn twee katten, de oudste keurt hem nog geen blik waardig.
Maar nummer twee (kater die Baileys heet) heeft een week op hem geblazen (zelfs blaasontsteking gekregen van de stress) maar heeft zich nu opgeworpen als beschermer. Ze zijn helemaal blij als ze elkaar zien, Habushu wordt van top tot teen afgelikt, en de kleine man gaat zelfs op zoek naar een tepel.

Gisteren zat meneertje 'klem' tussen bankstel en Fatboy. Miewen! Baileys kwam eraan gerend, plukte hem in zijn nekvel uit zijn benarde positie en poetste hem helemaal af.
Hier word ik zo vrolijk van
pi_73298388
Hehe, eindelijk!
quote:
Op verzoek van Cat , een Yumi update:

Gisteren met Yumi naar DA geweest voor de enting. We waren er helemaal op voorbereid dat ze alles bijelkaar zou gillen. In de auto ging het prima, ze bleef rustig liggen, geen gemiauw, niks. Aangekomen bij de DA werd ze heel speels in de wachtruimte, steeds de pootjes door de tralies van haar draagkooi steken, en luid spinnen! Bij de DA binnen mocht ik haar uit het kooitje pakken en bleef rustig. (Wij hadden al gewaarschuwd dat ze een dramaqueen is. ) Ze werd wel een beetje bang en kroop heel dicht tegen mij aan (en niet tegen vriendje haha :mrgreen: ). En zelfs tijdens het prikje bleef ze stil . Ze heeft zich keurig gedragen en een hele dikke pluim verdient! DA vond haar een heel mooi poesje en was ook verbaasd dat haar moeder een zwerfkat was .

Verder zijn ze samen met Soekie mij helemaal gek aan het maken! Ze rennen de hele tijd achter elkaar aan, Soekie achter Yumi aan en even later andersom oll: , je hoort Yumi af en toe piepen maar niet al te hard, dus ik neem aan dat een beetje wild aan het spelen zijn (het lijkt vaak meer op worstelen ). Heb Soekie gisteren Yumi zien wassen totdat Yumi er genoeg van kreeg en begon te trappelen, toen begonnen ze weer achter elkaar aan te rennen.

Ze hebben ook al samen uit een bakje gegeten zonder ruzie! Weet alleen niet of vriendje daar een foto van heeft gemaakt ...
Al met al gaat het best goed tussen de dames .
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73298923
Goed om te horen dat het zo goed gaat
pi_73300744
Ahh, wat leuk dat ze allebei bijna meteen al vriendjes gemaakt hebben met andere katten!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73302214
Leuk he? Ik ben er ook erg blij mee.

Satsu heeft zijn shot gehad, ze vonden hem best groot voor 11 weken.
En ik kwam nog een Redcat coordinator tegen en heb meteen actief gesolliciteerd naar een verse moederpoes. Geen idee of die nog komt, het is best laat in het seizoen natuurlijk. Maar ze zouden aan me denken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73314288
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een goed nieuws allemaal
♥ scars make us who we are ♥
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:08:42 #208
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73314682
Leuke update
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_73329626
Satsu heeft net zijn eerste wandelingetje in de tuin gemaakt. Er was zoveel te snuffelen dat hij vergat dat hij aan een lijntje zat. Maar spannend was het wel! Maar goed dat ome Naartjie ook meeging en hem af en toe een bemoedigend snuffeltje kwam geven.
pi_73332607
Leuk om die updates te lezen.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73333524
Leuk dat er nog steeds fans zijn.

Ik kreeg net het bewijs gestuurd van de claim dat Baileys en Habushu het goed kunnen vinden (foto van telefoon)
pi_73333597
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:48 schreef Cat22 het volgende:
Leuk dat er nog steeds fans zijn.

Ik kreeg net het bewijs gestuurd van de claim dat Baileys en Habushu het goed kunnen vinden (foto van telefoon)
[ afbeelding ]
Lief!

En hier nog een fan hoor.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_73388030
Blijf maar komen met die updates. Ze blijven geweldig. Zo'n tof nest
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73420413
Zullen we dan maar weer eens een flinke foto-update doen?

Satsu groeit als kool, het ziet soms niet uit, zo'n grote kerel die nog aan de tet van mams hangt. Inmiddels kan hij zowat overal op springen, vandaag betrapte ik hem bovenop de tv. Moeder gaf uiteraard het goede voorbeeld. De enige hindernis is het aanrecht, dat wordt nog even met rust gelaten.

Yoko vindt ome Naartje verschrikkelijk lief, hij wordt altijd begroet met een kopje, maar oompje is niet zo sociaal. 'Laat me met rust, dan laat ik jou ook met rust', is vaak het devies. Maar soms is samen spelen toch wel erg gezellig.

Hoezo, gegroeid?

Kattegras buffet.

Drie katten in/bij De Paal

Kat met twee staarten!

Satsu: Hoezo heeft die paal maar 3 verdiepingen?
Naartjie: WTF
pi_73421293
Het ziet er inderdaad niet uit, zo'n groot kitten dat drinkt bij zijn moeder. Ze schelen niet heel veel meer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73421696
Wat een lekker stel heb je toch Catt.
Je moet inderdaad vertellen dat het echt niet meer kan, zo'n grote vent nog aan de tiet van mams.
pi_73421724
Hihi die 2e foto
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_73422002
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:05 schreef -moppie- het volgende:
Wat een lekker stel heb je toch Catt.
Je moet inderdaad vertellen dat het echt niet meer kan, zo'n grote vent nog aan de tiet van mams.
Nee hoor! Het ziet veel te lief uit.

Je ziet hem al steeds minder drinken, hij onderhoudt nu twee tetten, maar de produktie is terug aan het lopen. Hoeft Yoko straks geen bh-tje meer aan.
pi_73422015
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:06 schreef JufMariska het volgende:
Hihi die 2e foto
Die 2e foto is zooooo schattig
pi_73422419
Kay hier is al ruim 2 maar die waagt heeeeel af en toe nog weleens. Dat wordt natuurlijk niet gepikt door Purrr
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73422496
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:31 schreef nokwanda het volgende:
Kay hier is al ruim 2 maar die waagt heeeeel af en toe nog weleens. Dat wordt natuurlijk niet gepikt door Purrr
en

Het is nu vaak heel schattig: Satsu drinkt nog graag (vooral als hij moe is) en mag dat ook als hij vraagt maar in ruil likt hij Yoko helemaal af. Je ziet haar gewoon genieten.

Ze vinden het allebei ook geweldig om onder de fleece op de bank te kruipen. Tunneltjes maken of gewoon met een lekker warm lijf+kop toegedekt liggen. Als Satsu eronder ligt moet ik altijd even de deken controleren voor ik erop ga zitten.
pi_73422766
Haha, onder de deken moet je even doorhebben inderdaad Guus houdt er erg van om molletje te spelen op ons bed: onder de deken of helemaal onder het dekbed, en dan kijken waar hij uitkomt
pi_73568721
Habushu aka Streepie heeft een nieuw vriendje gevonden in Baileys

En hij is ook al zo groot geworden!
pi_73574990
Wat doen ze het allemaal goed Leuk om te zien zeg
Je weet toch zichzellef.
pi_73801973
Alles kits met de kits?
pi_74015402
Het is tijd voor een flinke foto update, denk ik.

Maar eerst verhaaltje.
Mijn team doet het hartstikke leuk samen. Naartjie vindt de nieuwelingen nog steeds wat druk en dat zal ook niet veranderen denk ik. Maar Yoko en Satsu amuseren zich prima samen. Yoko is haast nog speelser dan Satsu.
Alles eet, drinkt en poept goed en ze zitten al aardig in het ritme. Als ik van huis ga, wandelt alles naar de kattekamer. Alleen Yoko heeft er niet altijd zin in en die moet ik dan lokken met melk.

Satsu is een heerlijk aanhankelijk ding. Optillen, daar houdt hij niet zo van, maar hij komt graag op schoot liggen om te knuffen. En Yoko nestelt zich er ook regelmatig bij. Ome Naartjie komt langs als hij zin heeft en er nog plaats is op schoot. Afdgelopen week was ik een dagje ziekig. Ben op de bank in slaap gevallen en werd uren later wakker met drie katten op schoot.

Grote vent Satsu drinkt af en toe nog bij mams. Inmiddels zijn alle tetten afgeschakeld, op eentje na. En volgens mij zit daar ook niet zoveel meer in, want na een paar minuten kijkt meneertje verstoord op. Het ziet evengoed schattig uit, zo'n grote kerel die nog even bij mamma komt.
Het spul wandelt door het hele huis en aangezien het winter wordt blijven niet alle deuren open staan. Wat resulteert in een heel zielig miewend katertje als Satsu op zijn zwerftochten buitengesloten is.

Oké, foto's!

Met z'n allen op schoot

Oompje is not amused

Sinds de verwarming aan is heeft Yoko een nieuwe stek gevonden.

HALP!

Fillumke:

Vorige week had ik een verrassing voor Yoko en Satsu: playdate!
Het vrouwtje van Yumi moest wat spullen bij me ophalen en we waren benieuwd of de kittens en Yoko elkaar nog zouden herkennen. Ze waren toen een week of 3 gescheiden. Ik had niet gedacht dat alles elkaar helemaal verliefd in de armen zou vallen, maar had stiekum wel gehoopt op een stukje herkenning. Not.
Yumi is nergens bang voor dus wandelde lekker door de kamer, misschien dat ze daar wat van herkende.
Maar broer en moeder.... En vice versa. Het heeft wat naar elkaar geblazen, de kittens hebben heel even achter elkaar aangerend maar verder deed ieder zijn eigen ding.
Goede info voor een volgende nestje; scheiden van kittens is echt niet dramatisch, ze vergeten hun eerste huis gauw genoeg en zijn helemaal happy in hun nieuwe huis.
Wel grappig om een kitten te zien rondrennen en denken dat er iets niet klopt: oh, wacht, da's Yumi.
Het prinsesje is ook een stuk lichter dan tankje Satsu. Ze was een stuk gegroeid sinds de adoptie en zag er prima uit. Maar de volgende keer ga ik wel bij haar op bezoek ipv andersom. Wel zo rustig voor de rest van de bewoners.

Yumi

Wie ben jij? (Yumi zit onder de burostoel)

Yumi bij ome Naartjie in De Paal

Tot slot nog een Habushu update:
quote:
Hier even een Habushu updatje ( zonder fotos ik stuur er binnenkort weer wat naar Cat)
Baileys is nog steeds zijn grote vriend overal waar Baileys loopt zie je een klein gestreept staartje volgen en zelfs die dikke Duffy begint hem wel ok te vinden ( samen bokkensprongen maken in de woonkamer)
s'nachts slaapt hij meestal nog in de keuken omdat hij de hele nacht bezig is met rondrennen over het bed ( van Baileys naar mr blikopener naar Duffy en mij) en dan komen wij niet echt aan slaap toe soms laten we hem een tijdje door klooien en dan verdwijnt hij als nog de keuken in.
Vannacht heeft hij het grootste gedeelte bij mij op bed geslapen maar om een uur of vijf ging hij lopen stoeien en probeerde mij aan te vallen onder het dekbed ( speels natuurlijk)
Ook laten wij hem niet uit de keuken als wij beide lang weg zijn want Duffy vertrouwen we nog niet helemaal dat bouwen we steeds verder op.
De tv blijft íe iets geks vinden en kan er uren naar staren net als het aquarium vind hij dat geweldig.
Verder is ie een enorme kroelkip als hij elders in huis aan het spelen is komt 2x per uur toch even kopjes en een pwrrrw geven.
en valt regelmatig knorrend in slaap in mijn armen.

Baileys heeft dus toch een blaasontsteking en de da heeft testen gedaan en er zit gelukkig geen gruis oid in ook geen bacterien dus conclusie het komt door stress en die druppels van eerst helpen onvoldoende dus nu maar tabletjes voor een paar dagen dat moet het oplossen en zijn blaas weer relaxen hij vind het prima vla rijstepudding chipolate pudding aardappel puree ( werkt prima met medicijntjes)
nu maar hopen dat dit wel werkt want hij heeft best wel pijn bij het plassen.
pi_74015498
Leuk die update. En wat een leuke foto's. Raar dat ze elkaar helemaal niet herkennen als ik mijn katten naar mijn ouders breng herkennen ze elkaar daar nog wel en het huis ook ze weten alles te vinden.
En ook een kat met blaasontsteking van stress onze Fire had dat ook al. Wens Baileys maar beterschap.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:02:19 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74019958
pi_74023135
Ook grappig trouwens: Satsu's koppie is nu al net zo groot als dat van zijn moeder. Alleen moet alles nog in verhouding komen. Ogen, oren, neus en bekje zijn naar verhouding groot nemen dus veel ruimte in, bij Yoko lijkt het allemaal wat compacter gepositioneerd. Volgens mij wordt hij een reus van een kater die ome Naartjie naar de kroon gaat steken!

Ik zal Baileys beterschap wensen van je F_R.
pi_74023955
. Fijn dat het met allemaal zo goed gaat!!!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_74378851
Blijft leuk om te lezen dit
pi_74493999
Even spammen met wat foto's die een bevriende fotograaf heeft gemaakt.

zaterdag 7 november 2009 @ 22:23:54 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74494039
Oh, is dat de shoot geworden?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74494096
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, is dat de shoot geworden?
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:53:07 #235
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_74494841
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
Even spammen met wat foto's die een bevriende fotograaf heeft gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig, zij heeft ook de bruiloft van mijn broer gefotografeerd
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zondag 8 november 2009 @ 00:29:15 #236
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_74497576
Prachtige foto's Ynske en Cat!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_74502715
Wauw! Heel erg mooi... en lief.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 8 november 2009 @ 13:41:45 #238
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_74504988
wat een geweldige foto´s!
pi_74706296

En Satsu groeit nog steeds.

Samen met mams op de vogeltjes schelden

Drinken kan overal. Ik zie hem nog maar zelden drinken nu, maar vooral bij mij op schoot is het nog steeds een heerlijk tijdverdrijf. Dan ligt daar zo'n groot katertje smekkend en zuigend het laatste druppeltje melk uit de tet te trekken.

Klimmen kan hij ook prima. Hier was hij al op de terugweg.

Ruim een maand geleden paste het nog prima!

Nu niet meer.
pi_74710038
Die op de TV is lief, de drinkfoto nog liever, die laatste nah ze zijn allemaal mooi!
pi_74746316
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:03 schreef CartWOman het volgende:
Die op de TV is lief, de drinkfoto nog liever, die laatste nah ze zijn allemaal mooi!
Agree
Je ziet de moeder kijken naar de "kitten" van moet dit nou???...
Prachtig
pi_74752524
Topfoto's weer.
pi_74822830
Awwwww
♥ scars make us who we are ♥
pi_74909562
Vandaag schrik in huize Cat! Ik was een dagje weg (Fok was toch down ) en toen ik net thuiskwam stond de deur naar de kattenkamer wagenwijd open. Normaal is die potdicht, dan heeft Naartjie die kamer+tuin en Yoko en Satsu razen binnen rond. Want ik wilde die twee rustig en onder begeleiding van mij laten kennismaken met het buitenleven. En met AlCatraz ingeschakeld.
Dat plan liep dus anders....

Naartjie en Satsu kwamen me meteen binnen tegemoet gewandeld. Maar oerzwerfster Yoko was niet in zicht, gloep. Toen ik haar vanuit de kattekamer riep klepperde het katteluik en kwam mevrouw aangewandeld. Pfew! Of Satsu is buitengeweest weet ik niet, maar Yoko weet dus in ieder geval de weg. En gelukkig ook de weg terug. Naartjie heeft zich ongetwijfeld tegoed gedaan aan een royale portie kittenvoer (want dat staat binnen voor moeder en zoon klaar). Totale chaos in huize Cat dus.

Maar inmiddels is Yoko weer niet van mij weg te slaan. Dus ik heb er toch wel vertrouwen in dat ze er niet vandoor gaat als ze officiëel naar buiten mag.
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:09:20 #245
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_74910066
Dat is schrikken idd! Wel beters dat ze weer terug kwam toen je haar riep. Geef haar maar een lekkere knuffel
pi_75138435
Ow, die een-na-laatste foto van de shoot Fijn dat het zo goed gaat!!
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:16:05 #247
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_75177571
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb getwijfeld of ik hem Droopy zou gaan noemen maar da's dus éch nie Japans he, jeweets.

Ow ja: ook even melden dat Prinsesje haar officiële naam ook heeft gekregen; ze heet Yumi Numm.
Streepie zal waarschijnlijk de eerste weken nog 'he jij daar' worden genoemd, is me verteld.
hihi, Yumi, zo heet mijn kat ook

Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_75279319
Knullie wordt groot.
En kan dus ook meer schade aanrichten.

[begrafenismuziekje]
Vaarwel lieve keukenrol... je had nog zoveel opsopbeurtjes in je, maar het heeft helaas niet zo mogen zijn.
[/begrafenismuziekje]

Hopelijk hoef ik binnenkort geen foto van een overleden kabel te plaatsen, want die neemt hij inmiddels ook te grazen.

Maar evengoed is hij haske lief. Hij mag zelfs nog steeds bij mamma drinken van tijd tot tijd. En ik me maar verbazen hoe hard hij groeit.

vrijdag 4 december 2009 @ 13:03:58 #249
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75279728
Lief he?
pi_75292178
Ohhh, het is een puberkat geworden! Wat een dondersteen zeg! Maar wel lief..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_75324543
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 19:00 schreef Morretje het volgende:
Ohhh, het is een puberkat geworden! Wat een dondersteen zeg! Maar wel lief..
En of!

Bwehehehehe! Yoko denkt: jij aan mijn staart, ik aan de jouwe! En we hebben het maar niet over dikke Satsu die eigenlijk gewoon niet meer daartussen past.

De krabpaal wordt ook goed gebruikt.

zaterdag 5 december 2009 @ 23:20:31 #252
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75326692
Wat een lekker stelletje heb je toch Cat
En de broek met de ballen? Vinden ze die nog leuk?
pi_75326756
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een lekker stelletje heb je toch Cat
En de broek met de ballen? Vinden ze die nog leuk?
Daar vinden ze geen bal aan.

Ik denk dat ik hem de volgende asielactie maar in de verkoop gooi.
Of zou DTH er blij mee zijn denk je?

Het is echt een leuk team zo samen. Wat Naartjie betreft zouden ze hem wat meer met rust kunnen laten, maar hij laat zich wel gelden als het hem teveel wordt. Alleen Satsu zit nu duidelijk in de puberteit en wordt steeds drukker en baldadiger. Arme gordijnen, handen en behang. Maja, hoort erbij.
  zondag 6 december 2009 @ 00:17:35 #254
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75327948

Volgens mij wil DTH geen speelspul...dus verkopen voor heul veul geld en dan doneren bij de volgende actie
pi_76133213
Weer een mijlpaal in huize Cat: Satsu kan op het aanrecht springen!

Hij zat heel braaf tussen de afwas rond te kijken. En ik heb hem gezegd dat ik trots op hem was.

Volgende 'mijlpaal': zijn castratie staat gepland op 5 januari. Mag hij het nieuwe jaar nog net in als complete kerel.

Satsu doet het prima: weegt nu 3 kilo, net zoveel als zijn moeder. Maar hij is nog wat meer gedrongen dus zal wel een stuk groter worden als haar. Spelen en rennen is leuk, maar daarna kruipt hij graag in zijn tentje: onder mijn benen, onder mijn dekentje.
pi_76139573
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Weer een mijlpaal in huize Cat: Satsu kan op het aanrecht springen!

Hij zat heel braaf tussen de afwas rond te kijken. En ik heb hem gezegd dat ik trots op hem was.

Oppassen met het fornuis dan.
pi_76151549
quote:
Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef TheAgent het volgende:

[..]

Oppassen met het fornuis dan.
Daar vergist hij zich maar één keer in. Ik ben er niet zo bang voor (kook op gas). De andere katten houden zich er ook verre van en trouwens, als ik kook zitten er geen katten op het aanrecht.
pi_76151644
quote:
Op maandag 28 december 2009 19:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Daar vergist hij zich maar één keer in. Ik ben er niet zo bang voor (kook op gas). De andere katten houden zich er ook verre van en trouwens, als ik kook zitten er geen katten op het aanrecht.
Een van onze poezen heeft weleens flink dr kussentjes gebrand aan een nog hete pit. Niet dat ze het daarna afgeleerd heeft ofzo.
pi_76178073
Cat, wat vonden ze van de kerstboom dit jaar?
pi_76182863
pi_76270465
Ik heb net een bezoekje aan Yumi gebracht. Dat is ook een grote dame geworden.

Schootkatje is ze niet, maar ze komt wel heel dicht bij haar baasjes liggen want dat is wel fijn. Ik heb haar gekriebeld en werd beloond met gespin. En mijn vingers werden uiteraard onderzocht op geursporen.

Drahamaqueen is ze nog steeds maar het vuurwerk leverde weinig stress op gelukkig.
pi_76352923
Foto spam:

Lurken bij mama is zo af en toe nog heel erg leuk.

Maar balanceren bovenop de krabpaal is ook lollig.

En maar loeren naar de kast...

Tot vandaag de sprong gewaagd werd. FAIL!

Dan maar liever onder mijn dekentje wat ik met het vrouwtje deel.

Of in mijn hangmandje bovenin de krabpaal.

Pasja Naartjie op zijn troon.

Yoko geeft de voorkeur aan het hangmandje. Als ze niet op mijn voeten ligt.

Mijn team
  zondag 3 januari 2010 @ 12:32:58 #263
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_76353637
Wat een leuke foto's weer

Dat balanceren En de FAIL!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 januari 2010 @ 13:04:44 #264
163650 Greys
pi_76354795
De kast FAIL!

Maar zeg maar namens Boor dat hij het al héél knap vindt, dat baanceren, want dat zou Boris niet kunnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 januari 2010 @ 13:05:10 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76354816
Ja, wat zij zeggen dus . Balanceren en fail is briljant.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_76355078
Braaaave SC mensen.

Hij was zo grappig. Krabbel, krabbel, wanhopig proberen vast te houden en toen donderde hij op het plateau van De Paal. Het wordt tijd dat ik de woonkamer om ga bouwen en De Paal ergens anders neerzet.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:34:13 #267
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_76355902
FAIL

Voor de rest
pi_76356207
Ik hoor net dat Satsu's broertje Habushu nu de nickname Boo heeft.

Boo brengt over 2 weken een bezoekje aan de DA.

*knip!*
pi_76357837
Boo bekt wat beter dan Habushu.
En die fail de volgende keer springt hij gewoon in 1x goed.
pi_76402108
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Boo bekt wat beter dan Habushu.
En die fail de volgende keer springt hij gewoon in 1x goed.
En flikkert hij gelijk wat van de kast of de kast stort in (dat gebeurde hier nl. )

Cat succes morgen (toch )
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  maandag 4 januari 2010 @ 17:13:40 #271
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_76404314
Cat, wat een toffe foto's en wat heb je toch een lekker stelletje bijelkaar
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  † In Memoriam † maandag 4 januari 2010 @ 17:34:55 #272
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_76405190
Cat, wat ontzettend leuk de hele ontwikkeling zo te volgen!
Wat een schatjes
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_76407180
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef nieslief het volgende:

[..]

En flikkert hij gelijk wat van de kast of de kast stort in (dat gebeurde hier nl. )

Cat succes morgen (toch )
Wens Satsu maar sterkte.

Morgen is inderdaad de dag, meneer heeft net zijn laatste avondmaal gehad.
Ik heb hem stiekum een extra grote portie gegeven.

Namens mijn team bedankt voor de lieve commentaren.
  Moderator / Miss SHO maandag 4 januari 2010 @ 18:27:28 #274
22592 crew  Ole
pi_76407417
sterkte voor Satsu.

ook met het bijkomen uit de narcose
Dan zijn ze altijd nog halfdronken, zielig maar stiekem ook wel grappig
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_76427318
Succes Satsu
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:06:09 #276
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_76427648
Sterkte Satsu

(lukt het uberhaupt om in ehv te komen Cat?)
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_76427744
Veldhoven is goed begaanbaar
Ik ga ervan uit dat hij naar Veldhoven moet toch?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:49:24 #278
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_76428458
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:13 schreef -moppie- het volgende:
Veldhoven is goed begaanbaar
Ik ga ervan uit dat hij naar Veldhoven moet toch?
Volgens mij is castratie in het asiel

Moederpoezen en poesjes gaan idd naar De Kempen in Veldhoven
Uit Eindhoven
pi_76428731
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:49 schreef Poeke het volgende:

[..]

Volgens mij is castratie in het asiel

Moederpoezen en poesjes gaan idd naar De Kempen in Veldhoven
arme Satsu
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:07:15 #280
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_76428854
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:01 schreef -moppie- het volgende:

[..]

arme Satsu
Nouja, in principe is het natuurlijk maar 10 min werk en kan ie daarna meteen mee.
Uit Eindhoven
pi_76428876
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef Poeke het volgende:

[..]

Nouja, in principe is het natuurlijk maar 10 min werk en kan ie daarna meteen mee.
Is dat bij een kat zo anders dan bij een hond?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:24:46 #282
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_76429297
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:08 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Is dat bij een kat zo anders dan bij een hond?
Ik weet niet hoe het bij honden is; voor een kater is de narcose erger dan de ingreep. Zodra ze daaruit zijn, is het goed.

De ingreep zelf:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit Eindhoven
pi_76429392
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:06 schreef Poeke het volgende:
Sterkte Satsu

(lukt het uberhaupt om in ehv te komen Cat?)
Ik laat hem bij mijn eigen DA castreren.
Zo hoog zijn de kosten niet, de geplande afspraak vond ik wat laat (februari) en zowel baasje als katertje hadden geen zin om naar Ehvn op en neer te rijden. Half 2 mag ik hem brengen en om 4 uur weer ophalen. Wat Redcat hiermee uitspaart mogen ze lekker aan andere katertjes spenderen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 10:32:13 #284
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_76429473
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik laat hem bij mijn eigen DA castreren.
Zo hoog zijn de kosten niet, de geplande afspraak vond ik wat laat (februari) en zowel baasje als katertje hadden geen zin om naar Ehvn op en neer te rijden. Half 2 mag ik hem brengen en om 4 uur weer ophalen. Wat Redcat hiermee uitspaart mogen ze lekker aan andere katertjes spenderen.
Ah Vermoedt ie al wat?
Uit Eindhoven
pi_76429665
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 10:32 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ah Vermoedt ie al wat?
Hij heeft geeeen idee.

Vanmorgen kregen moeder en oompje hun ontbijt. Ik moest hem wel de kamer uitschuiven maar daarna huppelde hij vrolijk met me mee. Spinnen, kopjes geven en daarna mams molesteren. Maar om eten zeurt hij absoluut niet. Heerlijk toch, als je zo zorgeloos door het leven kunt gaan.

Ow ja.... na dit topic stuit ik deze reeks af. Dan spam ik wel foto's in het foto topic.
Dus als jullie nog Satsu na castratie hier willen zien dan moet je niet teveel posten vandaag.

Ik vind het wel leuk de reeks met een mijlpaal af te sluiten. En dan door naar het volgende nestje.
pi_76442939
Ìk heb een heul zielig katertje thuis.

Hij is om 2 uur geopereerd maar er zit nog nauwelijks beweging in. Zijn koppie kan hij een beetje optillen maar daar is het wel mee gezegd. En volgens mij is hij ook wat misselijk, arme jongen.
Nu ligt hij lekker op de bank bij mij en hopelijk voelt hij zich aan het eind van de avond een stuk fitter.

Is onze knul er weer?

Acherrum

Acherrum2

Mamma komt al die nare dingen bij hem wegwassen. (al was dat na 15 seconden ook wel klaar )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76443024
Oh lieve Satsu
Dikke knuffel voor jou, hoop dat je je snel weer beter voelt.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:51:55 #288
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_76443734
Zielig met dat koppie zo naar beneden. Slaapt ie ook echt of ligt ie zielig te wezen? Geef hem maar een knuffeltje van me
Ow O+
pi_76443885
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 16:51 schreef Maes het volgende:
Zielig met dat koppie zo naar beneden. Slaapt ie ook echt of ligt ie zielig te wezen? Geef hem maar een knuffeltje van me
Hij is echt zielig. Gelukkig slaapt hij nu weer maar zijn lijf doet nog niet wat hij wil. Dus als hij wakker is ziet hij er heel ongelukkig uit.

Hij voelde wat koud dus inmiddels ligt hij in zijn tentje: onder mijn benen met dekentje erover. Daar ligt hij altijd graag. En ik heb het idee dat hij zich nu wat fijner voelt, zo warm en vertrouwd. Zo af en toe voel ik wat beweging.
pi_76450202
Arme jongen (Yokostyle)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_76450885
Inmiddels is hij alweer wat meer op de poot.
Net ging hij zowaar door de kamer zonder dat zijn buikje op de grond sleepte. Maar hij is nog wel moe en ligt nu weer te slapen in het tentje.
pi_76451392
Mag ie vanavond samen met mamma bij jou slapen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_76451541
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef nokwanda het volgende:
Mag ie vanavond samen met mamma bij jou slapen?
Nee.

Dat hebben ze nooit gedaan (op die ene nacht na waarbij ze me allebei wakker hielden met hun gezoek en gemauw). Ik denk dat het voor hem alleen maar vreemd en eng is.
Ze gaan samen lekker in hun hokje met slaaphok met zacht kussen en de verwarming aan.
pi_76469627
Hoe is het nu met hem Cat?
pi_76471573
Knullie voelt zich alweer een stuk beter. Gedurende de avond kwam hij steeds meer op de poot en een bakje vlees met warm water werd dankbaar leeggeslobberd. Op de bank springen lukte daarna ook weer, het aanrecht was een nog iets te grote uitdaging.
Vanmorgen was hij alweer bijna zijn oude zelfje, wellicht wat slapjes door een dag te weinig eten. Vlees smaakte hem niet zo goed maar een zakje kittenvoer voor speciale gelegenheden daarentegen: Er kon zelfs weer gespind worden, dat kon er gisteren echt niet vanaf.
Ben benieuwd hoe ik hem vanavond aantref als ik thuiskom van het werk.
pi_76471859
Fijn Cat, het is altijd zo zielig om een anders o zo grote vent dan ineens zo te zien.
we willen overigens wel weer pics
pi_76472233
Dan zal ik daar deze post voor reserveren, mocht het topic vollopen vandaag.
pi_76473263
Daar heb je dan nog 3 posts voor, voordat ie dicht moet.

Verder: topreeks! Op naar de volgende.
pi_76493398
Hij is weer helemaal hersteld, tijdens het typen van dit stuk heb ik hem alweer uit de gordijnen moeten plukken en nu meldt hij zich knorrend bij mij.

En dan hier de beloofde foto's:

Zo lag hij gisteren bij mij onder het dekentje

Lopen ging niet te best nog

Maar na een paar uur ging het al een stukje beter

En vandaag was hij weer helemaal het heertje.

Naja... helemaal......

En zo wandelt Satsu dit topic uit.

Leuk dat deze reeks zoveel fans had, dat maakte het verhaaltjes schrijven en foto's posten ook een stuk gezelliger. Bedankt voor de steun in fijne en minder fijne tijden.

En op naar de volgende Redcat reeks!
  woensdag 6 januari 2010 @ 19:15:22 #300
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_76494652
Ik kan niet wachten

Catje geweldig!
Ow O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: