Volgens mij is castratie in het asielquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:13 schreef -moppie- het volgende:
Veldhoven is goed begaanbaar![]()
![]()
Ik ga ervan uit dat hij naar Veldhoven moet toch?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:49 schreef Poeke het volgende:
[..]
Volgens mij is castratie in het asiel![]()
Moederpoezen en poesjes gaan idd naar De Kempen in Veldhoven
Nouja, in principe is het natuurlijk maar 10 min werk en kan ie daarna meteen mee.quote:
Is dat bij een kat zo anders dan bij een hond?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef Poeke het volgende:
[..]
Nouja, in principe is het natuurlijk maar 10 min werk en kan ie daarna meteen mee.
Ik weet niet hoe het bij honden is; voor een kater is de narcose erger dan de ingreep. Zodra ze daaruit zijn, is het goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is dat bij een kat zo anders dan bij een hond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
Ik laat hem bij mijn eigen DA castreren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:06 schreef Poeke het volgende:
Sterkte Satsu
(lukt het uberhaupt om in ehv te komen Cat?)
Ahquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik laat hem bij mijn eigen DA castreren.
Zo hoog zijn de kosten niet, de geplande afspraak vond ik wat laat (februari) en zowel baasje als katertje hadden geen zin om naar Ehvn op en neer te rijden.Half 2 mag ik hem brengen en om 4 uur weer ophalen. Wat Redcat hiermee uitspaart mogen ze lekker aan andere katertjes spenderen.
Hij heeft geeeen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hij is echt zielig. Gelukkig slaapt hij nu weer maar zijn lijf doet nog niet wat hij wil. Dus als hij wakker is ziet hij er heel ongelukkig uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:51 schreef Maes het volgende:
Zielig met dat koppie zo naar beneden. Slaapt ie ook echt of ligt ie zielig te wezen? Geef hem maar een knuffeltje van me![]()
Nee.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:50 schreef nokwanda het volgende:
Mag ie vanavond samen met mamma bij jou slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |