oef, kom jij er weer genadig vanafquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
goed onthouden ja, me zus komt woensdag een week bij mij ipv met hem, hij komt over een week maar dan blijven ze verder bij me ouders met z'n twee, en dan komen ze samen nog een keer een dagje naar mij toe
precies.. en misschien ga ik nog wel werken ook die dag jejejequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je hebt hem nu alleen maar 1 dag over de vloer
he sorry ik moet werkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:30 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
precies.. en misschien ga ik nog wel werken ook die dag jejeje
cooling!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat IS eigenlijk de reden dat je niet uit de kast komt?
Want dan zou je dat soort dingen dus wel gewoon kunnen doen.
"Is heaven worth giving up these kisses? These kisses?"
(Die moet je toch wel kennen)
Bedoel je niet SJP?quote:
met mercy idd, khad zelf maar psychologische tactieken op haar losgelatenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oef, kom jij er weer genadig vanaf
de Beaverhaussen avatarquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Patsy![]()
Ik heb nog ergens een poster van haar met een fles stoli.
zijn leuke instap filmsquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn zoveel meer inhoudsvolle gayfilms dan die 2
Die zijn echt puur... mja, soap-achtig vermakelijk.
en jij gelooft daadwerkelijk dat jij nog beter kan manipuleren dan een zus?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met mercy idd, khad zelf maar psychologische tactieken op haar losgelaten
dat het me ow zo fijn leek quality time met haar alléén te spenderen en bla bla bla, et werkte dus
nu haar nog aan een spaanse jongen koppelen en me werk zit erop lol
i wish
je hebt vast wel een goed netwerk daarvoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
nu haar nog aan een spaanse jongen koppelen en me werk zit erop lol
i wish
Mijn jongste broertje? Nee, die moet niets van gays hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je hem aan de rand van het zwembad mooi overhoren over het feit of hij bekend is met Nuno's uit Lisboa
hahaha nee, guess dat dit een soort gewonnen slag in de totale battle was of ietsquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij gelooft daadwerkelijk dat jij nog beter kan manipuleren dan een zus?
geef het toch op, vergeefse moeite
hoe oud? kheb penelope cruz looking meisje van 26 in de aanbiedingquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mijn jongste broertje? Nee, die moet niets van gays hebben.
gut dat wist ik nog nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:35 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een reportage gezien van Musical-tv over Full Monty op de gay pride en hoe die vent over "nichten" praatEn da's dan iemand die zich in de musicalwereld begeeft
Stroek, Ries speelt de homo in dat stuk
Armando is uit '81quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoe oud? kheb penelope cruz looking meisje van 26 in de aanbieding
ben wel erg benieuwd hoe Oss op hem gaat reageren of ze nemen er volop aanstoot aan, of ze sluiten hem juist als beroemde Ossenaar in hun hartquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:35 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een reportage gezien van Musical-tv over Full Monty op de gay pride en hoe die vent over "nichten" praatEn da's dan iemand die zich in de musicalwereld begeeft
Stroek, Ries speelt de homo in dat stuk
Nou dan weet je dus dat je bij die andere broer moet zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mijn jongste broertje? Nee, die moet niets van gays hebben.
dacht dat nichten veel beter in het manipuleren dan vrouwen. Tenminste in NY wel. die valse bolsas.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahaha nee, guess dat dit een soort gewonnen slag in de totale battle was of iets
of ze had er zelf geen zin in hem en needed a break ofzo...
tzou dat wel zijn he.... dan laat ze mij in de waan dat ze het voor mij doet haha
trut
part of the jobdiscription for being a sisterquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahaha nee, guess dat dit een soort gewonnen slag in de totale battle was of iets
tzou dat wel zijn he.... dan laat ze mij in de waan dat ze het voor mij doet haha
trut
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO hahahquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan weet je dus dat je bij die andere broer moet zijn
dat maakt wel de weg vrij om haar te koppelen aan iemand andersquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
trut
Als ze verstandig zijn...quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben wel erg benieuwd hoe Oss op hem gaat reageren of ze nemen er volop aanstoot aan, of ze sluiten hem juist als beroemde Ossenaar in hun hart
ah nou dat moet dan mooi kunnenquote:
Ik ben dan ook geen nicht you fucking faggot!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dacht dat nichten veel beter in het manipuleren dan vrouwen. Tenminste in NY wel. die valse bolsas.
je legt het altijd af tegen zussenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dacht dat nichten veel beter in het manipuleren dan vrouwen. Tenminste in NY wel. die valse bolsas.
Goed bouwjaarquote:
Wat een heumeuxquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/xa1yl5_the-gay-monty_news Linkje.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah nou dat moet dan mooi kunnen![]()
[..]
Ik ben dan ook geen nicht you fucking faggot!
hoe kom jij nou weer aan zn hyves dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die foto op zijn hyves is best wel gay achtig
dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die foto op zijn hyves is best wel gay achtig
algunas veces stoy gay, otras veces stoy tristequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. ik bedoelde 'gay' of ben je dat ook niet?
door goed op te letten en zoquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe kom jij nou weer aan zn hyves dan?
ik heb em al gevonden! hahahahahquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk.
Ik kan hem niet vinden op hyves. Of moet ik eerst lid zijn?
hear hearquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
algunas veces stoy gay, otras veces stoy triste
nee gewoon goed zoeken via de juiste middelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk.
Ik kan hem niet vinden op hyves. Of moet ik eerst lid zijn?
vandaar dat je vroeg naar Maud's achternaam.quote:
zie je wet dat JIJ het zelfs ook kanquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb em al gevonden! hahahahah
je bedoelt in met die zonnebril en witte tanktop?
ik heb em al gevonden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee gewoon goed zoeken via de juiste middelen
Nope,quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vandaar dat je vroeg naar Maud's achternaam.
Als je bedoelt met die pilotenbril en witte tanktop, zittend met what appears to be coffee. Ja dat is hem.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je wet dat JIJ het zelfs ook kan
maar is het dat dus wel ?
komt wellicht omdat hij zijn profiel niet (volledig) openbaar heeft gemaaktquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb em al gevonden.![]()
maar als ik zijn naam en achternaam doe vind ik niets. Maar wel weer door alleen zijn naam en woonplaats.
maar zeg dan eens eerlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als je bedoelt met die pilotenbril en witte tanktop, zittend met what appears to be coffee. Ja dat is hem.
Dat is geen antwoord op de vraagquote:
Net als bij Hair.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze verstandig zijn...Volgens mij wordt het een heel mooi stuk en is dat bloot op het einde hooguit een kers op de taart, niet de taart zelf.
http://www.dailymotion.com/video/xa1yl5_the-gay-monty_news Linkje.
Nee, hij is echt niet gay. Trust me.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zeg dan eens eerlijk
daar zit best wel iets gay achtigs in
of Nuno is gewoon een ster in het over de streep trekken van hetero's net als Ang3l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |