quote:
siquote:
ging het er een beetje rough aan toe?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een huge ass litteken op mijn elleboogIk noem hem "Mijn Dennisje".
En ik heb een liteken op m'n pols van eeen Afrikaanse speer (van de blaaspijp zelfs). Kei stoerrrr
ik weet het nog niet. het grote litteken is op mijn voorhoofd en dat staat wel roughquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ikzelf heb ook een litekentje op mijn wang. Staat stoer, hoor ik vaak. Well, erg leuk, maar ik ga het toch weglaseren.
Maak je wel foto's ervoor en erna? Ik wil het wel zien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik weet het nog niet. het grote litteken is op mijn voorhoofd en dat staat wel roughMoet toch nog een tijdje wachten voordat ik er iets aan kan laten doen
van rukken word je dus wel doofquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ging het er een beetje rough aan toe?![]()
Ik heb ook nog een littekentje in mijn trommelvlies. Ging iets mis tijdens sex.heb nog maar 80% procent gehoor aan de linkerkant.
ola madrasaquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
van rukken word je dus wel doof
ken ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
beste spaanstaligen, hebben jullie Lo Que Surja gevolgt en is dat wat?
kun je je misschien voorstellen dat dat wel het laatste is wat hij wil.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maak je wel foto's ervoor en erna? Ik wil het wel zien.
je moet ze ook niet je oren in laten spuitenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een littekentje in mijn trommelvlies. Ging iets mis tijdens sex.heb nog maar 80% procent gehoor aan de linkerkant.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola madrasa![]()
![]()
que tal? tijd niet gezien hier. Was je de hort op?
Nee, niet van rukken.Hij sloeg keihard op mijn oor.
en er kwam bloed mee.
combineren met een lapje voor het oog, en je dan Jack Sparrow laten noemen ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik weet het nog niet. het grote litteken is op mijn voorhoofd en dat staat wel roughMoet toch nog een tijdje wachten voordat ik er iets aan kan laten doen
was weekend bij me oudersquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola madrasa![]()
![]()
que tal? tijd niet gezien hier. Was je de hort op?
Nee, niet van rukken.Hij sloeg keihard op mijn oor.
en er kwam bloed mee.
Ik kan me dat wel voorstellen. Een jongen op de UvA was toen met zijn gezicht door een voorruit gegaan. Een groot jaap had ie over zijn gezicht. Die jongen bleef ook maanden on the down low. (niet te verwarren met the down low die negers doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun je je misschien voorstellen dat dat wel het laatste is wat hij wil.
Kun jij je voorstellen dat hij zich er niet happy bij voelt.
Voor iemand waar uiterlijk belangrijk voor is, dat zijn overigens de meesten, is dit erg vervelend
ja om nou te zeggen dat ik werkeloos ben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al heel lang, maar hoop wel voor je dat hij binnenkort voorbij is
Nee het was niet tijdens sex, maar het was wel zijn schuldquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Excuse me?!quote:Ik heb ook nog een littekentje in mijn trommelvlies. Ging iets mis tijdens sex.heb nog maar 80% procent gehoor aan de linkerkant.
Nuno is er anders hier best wel open overquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Voor iemand waar uiterlijk belangrijk voor is, dat zijn overigens de meesten, is dit erg vervelend
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je moet ze ook niet je oren in laten spuiten
Ik heb ook foto's van mijn voor en na hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
even op en neer naar Ollanda ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
was weekend bij me ouders
I hope you sued for sexual damages jaja
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nuno is er anders hier best wel open over
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen. Een jongen op de UvA was toen met zijn gezicht door een voorruit gegaan. Een groot jaap had ie over zijn gezicht. Die jongen bleef ook maanden on the down low. (niet te verwarren met the down low die negers doen.)
Nuno gaat wel uit naar de kroeg en clubs etc. Dus zo onderdoor gaat ie niet.
nee maar geloof dat het wel de moeite waard is...quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
beste spaanstaligen, hebben jullie Lo Que Surja gevolgt en is dat wat?
spaanse miniserie sobre gaysquote:
Wonen su padres ook in Sevilla?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
was weekend bij me ouders
I hope you sued for sexual damages jaja
nee ze zijn hierquote:
see how fast karma can work lolquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wonen su padres ook in Sevilla?
Nee niet gesued. Trouwens. ik heb em gebrandmerkt met een peuk. (per ongeluk. Hij liep in mijn peuk. hahah)
Ferias kan niet lang genoeg durenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al heel lang, maar hoop wel voor je dat hij binnenkort voorbij is
quote:
amen.quote:
en moest jij nu ook nog binnenkort je zus en zwager op sleeptouw nemen, of heb je dat toch kunnen tegenhouden ?quote:
o, een gayserie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee maar geloof dat het wel de moeite waard is...
[..]
spaanse miniserie sobre gays
Het klinkt zo wel een beetje tres Patty zeg!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee NUNO gaf aan met veel make-up en een petje en bril. Volgens mij trek je dan helemaal de aandacht in de kroeg maar goed.
o, leuk.quote:
ik houd over het algemeen niet van gay series en/of wijven seriesquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, een gayserie.![]()
Nee, kan ik hier niet kijken. Trouwens, ik mijd sowieso gaydingen in landen waar ik nog niet uit ben. (klinkt raar als ik dat teruglees) Ik word dan een beetje depri van. dus mijd ik het.
Wat IS eigenlijk de reden dat je niet uit de kast komt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, een gayserie.![]()
Nee, kan ik hier niet kijken. Trouwens, ik mijd sowieso gaydingen in landen waar ik nog niet uit ben. (klinkt raar als ik dat teruglees) Ik word dan een beetje depri van. dus mijd ik het.
of SJMquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het klinkt zo wel een beetje tres Patty zeg!
Of Patsy.
goed onthouden ja, me zus komt woensdag een week bij mij ipv met hem, hij komt over een week maar dan blijven ze verder bij me ouders met z'n twee, en dan komen ze samen nog een keer een dagje naar mij toequote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en moest jij nu ook nog binnenkort je zus en zwager op sleeptouw nemen, of heb je dat toch kunnen tegenhouden ?
kan je hem aan de rand van het zwembad mooi overhoren over het feit of hij bekend is met Nuno's uit Lisboaquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, leuk.
Mijn vader en mijn kleinste broertje komen volgende week ook deze kant op!.
Patsyquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het klinkt zo wel een beetje tres Patty zeg!
Of Patsy.
en toch blijf ik hier roepen dat jij Priscilla Queen of the desert moet gaan kijken en ook Queer as Folkquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik houd over het algemeen niet van gay series en/of wijven series
dus je hebt hem nu alleen maar 1 dag over de vloerquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
goed onthouden ja, me zus komt woensdag een week bij mij ipv met hem, hij komt over een week maar dan blijven ze verder bij me ouders met z'n twee, en dan komen ze samen nog een keer een dagje naar mij toe
Ik ben het gewend van Gerardo een Miguellquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef mike_hunt het volgende:
(ik moet toch eens stoppen met spaans, engels en nederlands door elkaar te typen, het klinkt voor geen meter)
ook geen gossip girl etc? Kweet het, tis voor teens and shit, maar ik vind het ook geweldig!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik houd over het algemeen niet van gay series en/of wijven series
anders wel danquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef mike_hunt het volgende:
(ik moet toch eens stoppen met spaans, engels en nederlands door elkaar te typen, het klinkt voor geen meter)
wijven seriesquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ook geen gossip girl etc? Kweet het, tis voor teens and shit, maar ik vind het ook geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |