Heb je je boobies geflasht?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
Whihi, ik zag een google streetview auto hier in de city.
Pannenkoeken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even pannekoeken bakken.
Als ontbijt.
Meisjes die zagen, worden de tering in geslagen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens die vragen, worden overgeslagen.
Nee, d'r smart ass.quote:
Mensen die juicyhil heten, kun je beter vergeten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Meisjes die zagen, worden de tering in geslagen!
Ik heb maar 1 pan waar ik ze in bak.quote:
Dat doet er niet toe.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 pan waar ik ze in bak.
Ik heb geen zaag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Meisjes die zagen, worden de tering in geslagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een dag word ik admin, jullie heerser.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die juicyhil heten, kun je beter vergeten.
Hmpfffquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Tot hoe ver loopt een konijn het bos in?... die is wel erg flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Als die dag komt, gaat mijn account door de shredder.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op een dag word ik admin, jullie heerser.
Daarom zit je zovaak in PUBquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie IQM te veel posten, derhalve een kankersc dus.
Het kan nog erger:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is de spelling toch weer anders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmpfff
Weet je wat, over een paar jaar gooi ik mijn scriptie online en dan heb ik een gratis spellingcheck.
Daar zullen geen twijfels over ontstaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die dag komt, gaat mijn account door de shredder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |