Lief dagboek,
Een maandje geleden was ik naar de stad geweest, had een leuk nieuw blousje uitgezocht alleen had ik het liever in één maat groter, maar die was helaas niet op voorraad en de man raadde me aan om het via internet te bestellen. Zo gezegt, zo gedaan en de volgende dag op internet bestelt. (Helaas geen euri's voor mijn klantenpas, maarja voor een keertje vooruit)
Keurig een emailtje gehad dat de bestelling was bevestigd en dat de order zo spoedig mogelijk zou worden behandelt. Na 3 weken was dat ding nog niet binnen en ik vroeg me af het wel helemaal goed zat. 3 Weken lijkt me wel heel lang voor één shirtje te sturen. Dus ik een boze email sturen, en maarweer afwachten.
Volgende morgen kijk ik op deurmat, en wat ligt daar? Ah, het blousje dus! Nu kunnen ze het godverdomme in een dag voor elkaar krijgen om het bij mij in de bus te krijgen, en daarvoor 3 weken wachten op dat ding!
Tenslotte keek ik nog even in mijn email en toen krijg een verontschuldiging, 'er was iets mis gegaan, excuses voor het ongemak'.
Klacht: Je kleren pas na 3 weken krijgen als je het op internet besteld
Antiklacht: Het blousje is dus binnen, joepie!
Verwachte reacties: TS koop kleren bij Score
TS koop kleren van Chasin