Als je in plaats van de bus een taxi naar Tarragona neemt, het station staat daar min of meer op het strand en dan heb je idd. een leuk uitzicht. Maar de rit naar Barcelona is een uurtje of mss. anderhalf saaiheid, na vijf minuten heb ik de lading water wel gezien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:27 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
En een zeer mooi uitzicht...
Hoezo integreren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:58 schreef phileine het volgende:
[..]
Neem eens contact op met Barbara de Swaan (barbara (apestaartje) orangeinsurances.com), dat is een Nederlandse verzekeringsagente voor Allianz, die regelt al onze verzekeringen voor ons en doet dat erg goed. Hele prettige, persoonlijke aanpak en ik vind de prijzen erg meevallen.
Ja klopt, ik kom rond 15u aan in Reus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef Hexley het volgende:
[..]
Je vertrekt uit Eindhoven en aankomst in Reus is tegen 15:05?![]()
Om 16:30 vertrekt er een bus rechtstreeks naar Barcelona, tegen 18:00 ben je dan @ Barcelona Sants.
Je kunt om 16:05 ook de bus naar Reus nemen, wat zo'n 25 minuten duurt, daar wachten en dan iets meer als een uurtje met de trein hobbelen. Voordeel van de trein is dat je met een beetje "geluk" kennis kunt maken met verkopers, muziekanten en zakkenrollers.![]()
Op Sants stop toch zo goed als alles en qua tijd zal het allemaal niet zoveel uitmaken hoor, dus gewoon doen wat je het beste lijkt. En als je ergens anders afspreekt kun je natuurlijk altijd een taxi of de metro nemen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:28 schreef pieter_R het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kom rond 15u aan in Reus.![]()
Dus jij raadt het aan om met de bus te gaan ipv met de trein? Een aantal vrienden van mij zijn een dagje in Barcelona en die pikken mij dan op. Is Barcelona Sants dan de handigste plek om te meeten (zij zijn met auto)?
Maar uiteindelijk blijft het wel gewoon, wij van WC Eend adviseren,....quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:26 schreef phileine het volgende:
Haha ja klopt, voelt wel lullig om het dan weer via een Nederlander te doen, maar voor verzekeringszaken vind ik dat toch wel handig omdat zij weet hoe het in Nederland gaat en wat dus de verschillen en overeenkomsten zijn in Spanje. Toch wel handig om het ook allemaal aan haar te kunnen overlaten, mijn inboedelverzekering gaat via een Spaans bedrijf en dat is altijd veel meer gepuzzel. Hoe minder tijd ik eraan hoef te besteden hoe beter.
Uh ikke? Nou mijn onderdeeltjes komen meestal uit de UK en Duitsland maar het is vaak wel minder standaard, ik beperk me slechts tot Apple spul. Maar dingen die standaard zijn zoals harde schijfjes of zo die bestel ik bijna altijd bij Alternate of Pixmania, Alternate verstuurd hun spul tegenwoordig wel vanuit Duitsland dus je moet ff op UPS wachten. Spul van Pixmania komt uit Frankrijk en dan heb je iemand van Seur aan de deur.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef Bramito het volgende:
www.pcbox.es ?? of kan je daar alleen reserveren online?? Hexley die moet dit weten....
Nee maar het meer kon je net niet zien hoor, wat je wel kan zien en vooral horen is Motorland. Je kunt het zelfs hier op het industrieterrein in Calanda nog horen en dat is toch iets van 16 kilometer. Daar wil je dus echt niet wonen, maar hier staan wel een paar pics incl. het uitzicht van het huidige huis.....quote:
Hoe kom je eigenlijk bij "gratis"? Ik kan 34,00 Ī ex. nou niet echt gratis noemen hoor,....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef dulce1987 het volgende:
Ik zag iets staan van Gonuts : http://www.gonuts4free.com/finall/adsl.php, gratis internet?
Iemand hier ervaring mee?
Tja, na een jaar gaat het dan van 19,95 Ī naar 39,95 Ī en dan heb je ook nog de telefoonlijn zelf enzo,....quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:34 schreef phileine het volgende:
Als we hier een vaste lijn hadden zou ik direct overstappen op adsl van telefonica/movistar. Maar omdat dat nog wel een paar jaar gaat duren, moeten we het doen met de oplossingen die hier zijn.
met een beetje geluk is dat binnen een paar jaar failliet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef Hexley het volgende:
[..]
Nee maar het meer kon je net niet zien hoor, wat je wel kan zien en vooral horen is Motorland. Je kunt het zelfs hier op het industrieterrein in Calanda nog horen en dat is toch iets van 16 kilometer. Daar wil je dus echt niet wonen, maar hier staan wel een paar pics incl. het uitzicht van het huidige huis.....![]()
Motorland heeft er voor gezorgd dat alles er omheen qua verkoopwaarde behoorlijk gestegen is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:49 schreef Bramito het volgende:
[..]
met een beetje geluk is dat binnen een paar jaar failliet.![]()
Is dat Calanda?
Ja maar dat is tijdens de Semana Santa wel anders daarquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:27 schreef Hexley het volgende:
[..]
Motorland heeft er voor gezorgd dat alles er omheen qua verkoopwaarde behoorlijk gestegen is.
Dus dat huisje is onbedoeld best wel een goede investering geweest hoor.
Failliet? Geen idee maar het is daar best wel druk hoor.
Ja dit is in een rustig deel van Calanda en ook nog in een straat met groene boompjes,
dat laatste is iets wat hier bijna een wonder is.
Ok ik zal het uit mn gedachten zettenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:01 schreef Hexley het volgende:
Nou El Pilar en Semana Santa hebben hun beste tijd hier wel gehad hoor....
Vooral het nachtleven is extreem kleinschalig geworden dus als je daar voorkomt,
blijf dan maar gewoon lekker thuis.![]()
Maar is het bij elke kraan? En als ze de kraan enkel op warm zet, komt er ook geen "koud" water uit? Als er geen of amper water uitkomt zal het waarschijnlijk kalk wezen of het kraantje onder de wastafel zit dicht.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:17 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik heb echter geen concrete vraag of wat dan ook, maar als iemand een idee heeft hoe ze aan stromend warm water of internet kan raken, laat het alsjeblieft weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |