Kansloze scene was dat inderdaad. Vooral omdat twee Ferrari's een stuk sneller waren dan de andere twee (F430 vs F430 Scuderia). Als je dan stoer wilt doen en mannen wilt boeien in een serie, doe het dan goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
laatst ook zo'n scene... gingen ze op een circuit racen met dure wagens..... toen had ik echt het gevoel van: "dit moet ik vet vinden ofzo?".
Nerd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:19 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Kansloze scene was dat inderdaad. Vooral omdat twee Ferrari's een stuk sneller waren dan de andere twee (F430 vs F430 Scuderia). Als je dan stoer wilt doen en mannen wilt boeien in een serie, doe het dan goed.
Werkloos stuk tuig.quote:
Uit jouw kansloze lege fotoboek: 'Laatste voyeur IntelliEy'quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:29 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Werkloos stuk tuig.
Edit: Hahaha... Je hebt zelfs een foto van Drama in je profiel, en dan noem je mij een nerd?Grapjas.
Echt niet!quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Uit jouw kansloze lege fotoboek: 'Laatste voyeur IntelliEy'
Kom bijna nooit op Fok!, check m'n postgeschiedenis maar. Heb nog een leven naast dit forum namelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Uit jouw kansloze lege fotoboek: 'Laatste voyeur IntelliEy'
Stiekem heb je gewoon een kloon die tong80 heetquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:44 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Kom bijna nooit op Fok!, check m'n postgeschiedenis maar. Heb nog een leven naast dit forum namelijk.
Wat heb je aan een offline leven als je ook kan Fokken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:44 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Kom bijna nooit op Fok!, check m'n postgeschiedenis maar. Heb nog een leven naast dit forum namelijk.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:31 schreef Japsnars het volgende:
Wat een saai kut programma en wat een irritante wannabe's met dat patserige gedrag en dan vooral die vince (adrien grenier)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef L.no het volgende:
[..]
!!
Tijd dat ik die serie eens bekijk.
Dan heb jij weeds niet vaak genoeg gezienquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:16 schreef MutedFaith het volgende:
Dat doet CC toch emt elke serie die ze gaan uitzenden?
Weeds, Californication, etc.. Steeds weken vantevoren die aankondigingen in beeld.. En het zijn elke keer weer tegenvallers.
Serieus?quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:33 schreef Nachtraaf het volgende:
OMFG ZONDAG DAN KOMT ENTOURAGE OP TV ALS JE NIET KIJKT DAN SMELT JE GEZICHT ERAF!
Ik kijk idd liever de hele serie vrij snel achter elkaar dan die 20 minuten per week, dan kom je er niet echt goed in.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb jij weeds niet vaak genoeg gezien![]()
Eerst leek het mij ook enorm kut maar na het zien van een paar afleveringen uit seizoen 2, raakte ik toch wel redelijk verslaafdIk heb zelfs de afgelopen week seizoen 3 t/m 5 alvast gedownload en gekeken
![]()
Yay, vanavond weer een nieuwe weeds aflevering in the USA
"Over 34 dagen gaat het familiespektakel van het jaar weer van start!!"quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:24 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Nog niet half zo erg als die SBS6 promo's.
Met die randdebiel Gerard J. die gewoon dwars door een programma heen begint te bleren met z'n promoquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:24 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Nog niet half zo erg als die SBS6 promo's.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:43 schreef Kosta_Boda het volgende:
tv kijken![]()
Downloaden in HD die hap
S01-S03 zijn niet in HD.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:43 schreef Kosta_Boda het volgende:
tv kijken![]()
Downloaden in HD die hap
Hij doet vast zelfde als god als je slecht over hem spreektquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:57 schreef KirkLazarus het volgende:
TS is zulks een cunt muscleSpreek ooit nog slecht over Entourage en Ari Gold will knock you the fuck out!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true! En Medellin was geweldigquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:07 schreef esco_ het volgende:
Weeds![]()
Entourage![]()
![]()
![]()
TS is een loser, niet alleen vanwege dit topic, maar ook vanwege zijn kutnaam, zijn tyfus profiel en zijn extreem zielig fotoboek-spuisel.
Sterf toch
Een lekker wijf maakt een serie nog niet goed en als ze S4 en S5 helemaak verneuken dan kan de serie ook de tyfus krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:09 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
So true! En Medellin was geweldig![]()
En wie kan nu een hekel aan de Weeds MILF hebben?
[ afbeelding ]
TS is overduidelijk gay.
je moederquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:27 schreef J.Herrer het volgende:
Wie is die vrouw die je in die reclame ziet uitkleden bij die zwembad?
Jawel, DOLquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef Ensaf het volgende:
Er is geen enkel Nederland programma op Comedy Central!
Ik zou Yolanthe uit principe niet neuken omdat ze iets gehad heeft met Jan Smit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Butcherlars het volgende:
rofl ik ga entourage uit principe niet kijken door die brain wash commercial:p kijk liever south park lol
Ik niet omdat ze gewoon een onwijs dom wijf is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Ik zou Yolanthe uit principe niet neuken omdat ze iets gehad heeft met Jan Smit.
Dat is op Comedy Central: family.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef Ensaf het volgende:
Ja vind ik ook TS!
Het moet maar eens uit zijn met die Engelse en Amerikaanse series!
Er is geen enkel Nederland programma op Comedy Central! Trouwens, wat is er mis met "Komedie Centraal"? In ieder geval, waarom zenden ze niet gewoon Het zonnetje in huis en Toen was geluk nog heel gewoon!
Als Comedy Central aankondigt dat ze een serie gaan uitzenden download en kijk ik alle afleveringen nog voordat ze echt op de buis zijn.. Weeds, Californication en nu Entourage, ik vind ze allemaal chill!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:16 schreef MutedFaith het volgende:
Dat doet CC toch emt elke serie die ze gaan uitzenden?
Weeds, Californication, etc.. Steeds weken vantevoren die aankondigingen in beeld.. En het zijn elke keer weer tegenvallers.
inderdaad, ook vrienden voor het leven en in de vlaamse potquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Dat is op Comedy Central: family.
Daar zenden ze alle jaren 80/90 Nederlandse series uit dat zich komisch probeerd te noemen.
Ik zou d'r wel doen. Elke dag. Meerdere keren. En het zou gruwelijk zijn. Dag. Na dag.Na dag.Na dag.Na dag.Na dag.Na dag. Tot ik dood zou zijn. Of zij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef MeetMeHalfway het volgende:
[..]
Ik zou Yolanthe uit principe niet neuken omdat ze iets gehad heeft met Jan Smit.
Heeft Yolanthe nog een klein zusje die toevallig bi is? Daarbij zou het leuk zijn als zij ook nog bi was, dan zou ik ze 24 uur per dag doen en ik zou nooit een gebrek hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik zou d'r wel doen. Elke dag. Meerdere keren. En het zou gruwelijk zijn. Dag. Na dag.Na dag.Na dag.Na dag.Na dag.Na dag. Tot ik dood zou zijn. Of zij.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heeft Yolanthe nog een klein zusje die toevallig bi is? Daarbij zou het leuk zijn als zij ook nog bi was, dan zou ik ze 24 uur per dag doen en ik zou nooit een gebrek hebben
En de hele tijd reclameonderbrekingen? 15.gifquote:
Dikke fout, duimpje omlaag is 13.gifquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
En de hele tijd reclameonderbrekingen? 15.gif
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dikke fout, duimpje omlaag is 13.gif
Forgiev mi nerdinzz!
Plenty of good series there so shushquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef TNA het volgende:
Het is een schande dat die zender 'Comedy Central' heet. Het zou 'Kutseries Waar Niet Om Te Lachen Valt Central' moeten heten.
De programmering is wel verbeterd moet ik zeggen. Maar goed, downloaden in HD ftw.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Plenty of good series there so shush
Jij hebt allang niet meer gekeken want ik zie vaak genoeg afleveringen van seizoen 4 of 5.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:28 schreef flipp. het volgende:
CC is meer een bij gebrek aan beter zender.
Nieuwe series mogen ze ook wel eens kopen, scrubs hebben ze nog steeds maar alleen de eerste twee seizoenen. Terwijl 8 al een tijdje afgelopen is
Met je Californication, rot 'ns ff op mafkeesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:43 schreef H.Moody het volgende:
Entourage is inderdaad een ongelofelijk saaie kutserie, ik snap die hype die CC erom heen bouwde dan ook niet.
Het is zo'n standaard kutserie met van die wannabe playersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:12 schreef ChickenMan het volgende:
Mensen die Entourage niet leuk vinden zijn homo. True story.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:54 schreef Gabbylicious het volgende:
Heb ook 1 afl. gezien en ik ergerde me dood aan die kerel met dat wijven kapsel en die wannabe backstreet boy.
Entourage is voor pubers die nog een beetje zoekende zijn in het leven.
...dan moet je Ari toch zeker kunnen waarderen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:13 schreef Jeff89 het volgende:
Boze mensen kijken!
Zal het eens gaan kijken binnekort..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:32 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
...dan moet je Ari toch zeker kunnen waarderen!
[ afbeelding ]
Even je door seizoen 1 heen werken (8 eps maar), vanaf seizoen twee is er meer Ari en Lloyd, en die twee delen de beste scenesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:53 schreef Salatrel het volgende:
gelijk maar even alle afleveringen van entourage gekuijkt.
Lee Towersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind alleen dat liedje leuk van die reclame van Entourage. De serie is poep.
Van welke groep/band is dit liedje eigenlijk?
Hoe heet dat nummer?quote:
Standaard serie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is zo'n standaard kutserie met van die wannabe players
Ja, omdat je anders geheid naar buiten kijkt als ze de waterstofbommen af laten gaan.quote:
Tuurlijk vind jij er niets grappigs aan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef Nachtraaf het volgende:
Wat is er zo grappig aan Entourage? Grappen zitten er niet in. Het volgt alleen een stel meelopers bekeken door meer meelopers.
The Crow heb ik niet eens gezien. Meeste vampier dingen zijn ook triest. (Underworld is wel de shit).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:01 schreef esco_ het volgende:
[..]
Tuurlijk vind jij er niets grappigs aan.
Kijk naar je naam.
Jij houdt zeker van zo fuckin emo series. The Crow en alles waar heksen en vampiers inzitten, zolang het maar lekker donker en gothic en bloederig en vooral depressief is.
Mensen zoals jij, zonder levensmoed en plezier, zouden ze publiekelijk moeten hangen. Vies tering tuig![]()
![]()
Dan interpreteer je mijn posts fout helaas, ik ben zo vrolijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:07 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
The Crow heb ik niet eens gezien. Meeste vampier dingen zijn ook triest. (Underworld is wel de shit).
Overigens mag het wel iets minder hoor.
Edit: aan je post history te zien kan jij wel wat levensmoed gebruiken.
[ afbeelding ]
Iemand die alleen loopt te bitchen in KLB en dan zegt dat bepaalde mensen dood moeten.. die komen niet erg vrolijk over.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:23 schreef esco_ het volgende:
[..]
Dan interpreteer je mijn posts fout helaas, ik ben zo vrolijk![]()
![]()
![]()
Ik wil me mijn vrolijkheid niet laten verderven door polsensnijders, zo makkelijk is dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:29 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Iemand die alleen loopt te bitchen in KLB en dan zegt dat bepaalde mensen dood moeten.. die komen niet erg vrolijk over.
Neem je je persoonlijke mening ook mee als studerend strafpleiter?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:38 schreef esco_ het volgende:
[..]
Ik wil me mijn vrolijkheid niet laten verderven door polsensnijders, zo makkelijk is dat.
Overigens is KLB puur leedvermaak, deste meer klachten, deste vrolijker word ik. Van die vrijwillig depressieven hebben niets te zoeken op deze planeet en dienen vies hard in de kont genomen te worden alvorens een pijnlijke, bloederige dood te sterven. Dat zou mij vrolijk maken en daarom klaag ik erover.
Wat ben jij voor ongelofelijke bitch dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:38 schreef esco_ het volgende:
[..]
Ik wil me mijn vrolijkheid niet laten verderven door polsensnijders, zo makkelijk is dat.
Overigens is KLB puur leedvermaak, deste meer klachten, deste vrolijker word ik. Van die vrijwillig depressieven hebben niets te zoeken op deze planeet en dienen vies hard in de kont genomen te worden alvorens een pijnlijke, bloederige dood te sterven. Dat zou mij vrolijk maken en daarom klaag ik erover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |