Kansloze scene was dat inderdaad. Vooral omdat twee Ferrari's een stuk sneller waren dan de andere twee (F430 vs F430 Scuderia). Als je dan stoer wilt doen en mannen wilt boeien in een serie, doe het dan goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
laatst ook zo'n scene... gingen ze op een circuit racen met dure wagens..... toen had ik echt het gevoel van: "dit moet ik vet vinden ofzo?".
Nerd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:19 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Kansloze scene was dat inderdaad. Vooral omdat twee Ferrari's een stuk sneller waren dan de andere twee (F430 vs F430 Scuderia). Als je dan stoer wilt doen en mannen wilt boeien in een serie, doe het dan goed.
Werkloos stuk tuig.quote:
Uit jouw kansloze lege fotoboek: 'Laatste voyeur IntelliEy'quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:29 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Werkloos stuk tuig.
Edit: Hahaha... Je hebt zelfs een foto van Drama in je profiel, en dan noem je mij een nerd?Grapjas.
Echt niet!quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Uit jouw kansloze lege fotoboek: 'Laatste voyeur IntelliEy'
Kom bijna nooit op Fok!, check m'n postgeschiedenis maar. Heb nog een leven naast dit forum namelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Uit jouw kansloze lege fotoboek: 'Laatste voyeur IntelliEy'
Stiekem heb je gewoon een kloon die tong80 heetquote:Op maandag 10 augustus 2009 03:44 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Kom bijna nooit op Fok!, check m'n postgeschiedenis maar. Heb nog een leven naast dit forum namelijk.
Wat heb je aan een offline leven als je ook kan Fokken?quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:44 schreef IntelliEye het volgende:
[..]
Kom bijna nooit op Fok!, check m'n postgeschiedenis maar. Heb nog een leven naast dit forum namelijk.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 03:31 schreef Japsnars het volgende:
Wat een saai kut programma en wat een irritante wannabe's met dat patserige gedrag en dan vooral die vince (adrien grenier)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef L.no het volgende:
[..]
!!
Tijd dat ik die serie eens bekijk.
Dan heb jij weeds niet vaak genoeg gezienquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:16 schreef MutedFaith het volgende:
Dat doet CC toch emt elke serie die ze gaan uitzenden?
Weeds, Californication, etc.. Steeds weken vantevoren die aankondigingen in beeld.. En het zijn elke keer weer tegenvallers.
Serieus?quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:33 schreef Nachtraaf het volgende:
OMFG ZONDAG DAN KOMT ENTOURAGE OP TV ALS JE NIET KIJKT DAN SMELT JE GEZICHT ERAF!
Ik kijk idd liever de hele serie vrij snel achter elkaar dan die 20 minuten per week, dan kom je er niet echt goed in.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan heb jij weeds niet vaak genoeg gezien![]()
Eerst leek het mij ook enorm kut maar na het zien van een paar afleveringen uit seizoen 2, raakte ik toch wel redelijk verslaafdIk heb zelfs de afgelopen week seizoen 3 t/m 5 alvast gedownload en gekeken
![]()
Yay, vanavond weer een nieuwe weeds aflevering in the USA
"Over 34 dagen gaat het familiespektakel van het jaar weer van start!!"quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:24 schreef MeetMeHalfway het volgende:
Nog niet half zo erg als die SBS6 promo's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |