Ik wilde online scannen van trend micro.. maar dat ding doet het hierzo nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:46 schreef freud het volgende:
Het is trouwens ook wel aan te bevelen om na het scannen met je eigen virusscanner, nog een andere te draaien. Symantec en mcafee bieden online scanners aan. Is wel aan te raden om die ook nog eroverheen te gooien, just in case.
Ja, klaar en niks gevondenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:51 schreef Qwea het volgende:
trouwens MB ; ding al klaar? nog wat gevonden?
nice!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, klaar en niks gevonden
Misschien zet ik zo avast nog maar een keer aan
ik heb greys ook maar een PM gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:04 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik had zelfs gevraagd: goh, doet mijn site ook raar bij jullie?![]()
Hier wel lijkt het. Image van de dag dat ik de laptop kreeg (6 aug) terug gezet... en volgens de buurman en mistermaniac is dat voldoende omdat ook de reg sleutels worden overschreven.quote:
Ik zal mijn website eens bekiekenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meestal is een image terugzetten al genoeg. Dat is zowat hetzelfde als een format, alles wordt overschreven. Dat zit verder goed.
MissBliss zou in principe nu ook schadevrij moeten zijn als er niks meer is gevonden door Malwarebytes' na een reboot. Maar goed, de kans dat zij nog sporen heeft iets groter omdat ze het register en het bestandssysteem niet overschreven heeft.
Rest alleen nog de websites, zoals ik al eerder zij, http://unmaskparasites.com/ om je website te checken op malicious code, mocht dat zo zijn nog even de stappen volgen die ik een aantal pagina's geleden had gepost. Als het goed is kan een hostingprovider gewoon dat scriptje loslaten op al hun websites..
Dizer gaat mijn website opnieuw online zetten en mijn ww veranderen. Ik laat hem dit wel even lezen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meestal is een image terugzetten al genoeg. Dat is zowat hetzelfde als een format, alles wordt overschreven. Dat zit verder goed.
MissBliss zou in principe nu ook schadevrij moeten zijn als er niks meer is gevonden door Malwarebytes' na een reboot. Maar goed, de kans dat zij nog sporen heeft iets groter omdat ze het register en het bestandssysteem niet overschreven heeft.
Rest alleen nog de websites, zoals ik al eerder zij, http://unmaskparasites.com/ om je website te checken op malicious code, mocht dat zo zijn nog even de stappen volgen die ik een aantal pagina's geleden had gepost. Als het goed is kan een hostingprovider gewoon dat scriptje loslaten op al hun websites..
Ja, this should do, vergeet je niet dat dat ding (ik las ergens op google al 9x zoiets) zich soms terug zet na rebootquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:15 schreef St4ck3r het volgende:
Ik heb nu zelf ongeveer 15 van dit soort klanten gehad (ISP)
Zoals ik eerder al vermelde, zorg eerst dat je eigen pc schoon is! Pleur je FTP programma er even af en draai verschillende virusprogramma's + spyware scanners.
Daarna laat je eerst (of doe je zelf) je wachtwoorden wijzigen.. Deze zijn namelijk nu bekend bij het desbetreffende virus.. In de tussentijd laat je iemand wiens PC wél clean is even het iframe verwijderen.
This should do...
mijne is mooi schoon na een nieuwe image terugzettenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:29 schreef St4ck3r het volgende:
Tja, in theorie had ik me eigen pc al lang een herinstall gegeven... Maar heb zelf 14 hostingpakketten en daar heb ik nergens last van...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |