abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71806791
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ligt er ook aan. Als je een luie kat hebt zal ie hier ook wel niet mee gaan spelen, nee. Jazz heeft zijn speelmomenten en dan doet ie t wel, maar er gebeurt soms ook gerust een halve week niets mee.
lui is ie niet, tenminste, niet de hele dag. het lijkt een soort principe kwestie te zijn. hij speelt niet met kattenspeelgoed, maar met alle andere dingen.
pi_71809629
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Je komt er niet onderuit hè, als kat. Al die reclames op tv met van die superslanke modelpoezen; niet gek dat er massale afvaldrang heerst. Er wordt gestreeft naar een irreëel schoonheidsideaal. Ik wijs de beschuldigende vinger naar de mode-industrie !

Chubby cats, galore!
Ik wed dat die modelkatten worden gefotoshopt
pi_71813482
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:21 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

lui is ie niet, tenminste, niet de hele dag. het lijkt een soort principe kwestie te zijn. hij speelt niet met kattenspeelgoed, maar met alle andere dingen.
Mijn kat maakt het niet zo uit waarmee ze speelt.. die speelt met katten speelgoed maar ook met propjes papier, rolletjes plakband en lege cola flessen(van 0,5l tot 1,5l )

Ze is aan de forse kant maar ik vind haar niet dik, en ik zou haar pas echt op dieet zetten als ik vind dat ze echt te dik is, maar dat is ze nog lang niet. Ze is na haar komst(ze was 5 maanden en net gesteriliseerd) en de eerste maand is ze aangekomen, maar sindsdien(ze woont nu 10 maanden bij mij) is ze niet echt meer aangekomen..
pi_71815224
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:11 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Is ze gesteriliseerd of heeft ze nestjes gehad? Want daar krijg je ook lubberbuiken van. Mij lijkt ze niet echt dik met dat gewicht en veel voer kun je er niet afhalen.
Ja ze is gesteriliseerd, geen nestjes gehad. Ik vind haar ook niet overdreven dik hoor, en vind het zielig om haar op rantsoen te zetten, af en toe wat lekkers moet kunnen. Moeten alleen zorgen dat ze niet meer aankomt, want ik vind het niet erg als ze een beetje dik is, maar voor de gezondheid is het natuurlijk beter als katten niet te zwaar zijn.
pi_71815518
Mijn kater Zen was eerst ook te dik leek het, ook na castratie. Het blijft een forse rode kater, en volgens de DA zat hij nog net wel op acceptabel gewicht. Nu hij echter een ander katje heeft om mee te spelen scheelt het al enorm en is ie wat afgevallen.

Echter zoals eerder vermeld hangt het enorm ook van de hoek af. Meneer heeft vooral op zijn buik echt van dat langharige fluff waardoor het erger lijkt dan het is
pi_71819171
De voerbal leek in eerte instantie geen succes, maar vannacht heeft hij ontdekt hoe het werkt. Of nou ja, hij duwt met z'n neus net zo lang tegen de bal tot er een brokje uit valt .

Voor de geinteresseerden zal ik vanavond 's wat foto's maken .
pi_71883717
foto
pi_71883748
'Psies, dit duurt wel heul lang. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_71884650
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's inderdaad een bollie. Maar daar hoef jij niet voor te doen. Jij hebt er mooi al wat gewicht afgekregen. Het zal lastig zijn er meer af te krijgen, op een gegeven moment stelt je stofwisseling zich erop in natuurlijk. Een kat op snacks van de friettent laten leven.

Weet je wat fijn is als je kat wat is afgevallen? Als je op de bank ligt en hij bij je komt knuffen. Dan zijn die 4 puntige pootjes op je boobs opeens een stuk minder vervelend.
Jaaa, ze beweegt genoeg...tig x per dag achter mn kater aanrennen om met hem te vechten speeltjes heeft ze voldoende, naja ik heb me er maar bij neergelegd dat mijn kat een bollie is

ohh jaa dat doet Sterre ook vaak... of ze gaat languit op dr rug op de mat liggen..is zoooo fijn om dan mn hoofd op dr buikje te leggen madam vindt het dan heerlijk om met dr voorpootjes mn hoofd te trappelen
8 Makes 1 Team
pi_71898935
Ok, de beloofde foto's.
Ikea dozen: zéér groot speelsucces.

De voerbal doet eindelijk ook z'n werk, al duwt hij net zo lang halfslachtig tegen het ding aan tot er brokjes uit vallen, in plaats van ermee door de kamer rennen .

Hier denk je 'mooie slanke kat'

En hier zie je wat ik bedoel met het topic .
pi_71901186
Zie net dit topic, schrok best wel toen ik de foto's zag, vooral de allereerste. Ik heb zelf 2 katten gevonden in het bos een jaar geleden en deze lijken super erg op die van jou:

Bendy (de dunne en het vrouwtje)

Bengel (de dikke en het mannetje)

Of ligt het aan mij dat ik vergelijking zie omdat ze alle 3 zwart zijn haha.... En wat voor ras is de jouwe???
Face up to the fact that you are who you are, and nothing can change that believe, JUST BE YOU.
pi_71902345
Gewoon een Europese korthaar.

Mooi katten wel, die van jou . Dat gitzwarte vind ik gaaf. Noah heeft ook een heel erg glimmend vachtje, maakt het des te mooier .
pi_71905438
Leuke foto,s en ja hij is niet een van de magerste hij is eenbeetje mollig maar hij moet nog zeker een jaar groeien en dan is hij mooi slank
pi_71950924
Ah, ik doe mee! Siep, 11 jaar, ruim 5 kilo terwijl ze eigenlijk maar een vrij kleine kat is. Ze is al veel afgevallen sinds ze ruim 3 jaar geleden bij ons is komen wonen (toen woog ze bijna 7kg) maar is nog steeds wel eh.. gevuld zeg maar. We proberen met RC light (eigen initiatief) en natvoer (advies van de DA) in 3 miniporties per dag te zorgen dat er nog wat kilootjes vanaf gaan, maar de DA blijft maar ontevreden
Ik moet wel zeggen: sinds we Guus (11 weken) erbij hebben ben ik Siep weer een stuk steviger gaan vinden

Foto's volgen, ik zit op m'n werk en heb hier alleen 1 nogal flatteuze foto van haar op de comp staan
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_72020854
Bij deze dan: Siep op zo'n beetje haar onvoordeligst

Ze kijkt er ook nog zo lekker intelligent bij..
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_72021204
Een hangbuikje .
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:31:49 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72021727
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef JufMariska het volgende:
Ah, ik doe mee! Siep, 11 jaar, ruim 5 kilo terwijl ze eigenlijk maar een vrij kleine kat is. Ze is al veel afgevallen sinds ze ruim 3 jaar geleden bij ons is komen wonen (toen woog ze bijna 7kg) maar is nog steeds wel eh.. gevuld zeg maar. We proberen met RC light (eigen initiatief) en natvoer (advies van de DA) in 3 miniporties per dag te zorgen dat er nog wat kilootjes vanaf gaan, maar de DA blijft maar ontevreden
Ik moet wel zeggen: sinds we Guus (11 weken) erbij hebben ben ik Siep weer een stuk steviger gaan vinden

Foto's volgen, ik zit op m'n werk en heb hier alleen 1 nogal flatteuze foto van haar op de comp staan
Noh ja, als een dier jarenlang vetgemest is dan krijg je vast geen slank beestje meer, zeker niet als ze al 'op leeftijd' zijn, dat houdt ook gewoon een keer op natuurlijk. Als je gewoon zorgt dat ze op een gezond gewicht zit moet je je dokter maar laten, vind ik.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:36:05 #68
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_72075932
Bram...

Sinds februari dit jaar iets meer dan een kilo aangekomen (en dat terwijl hij niet veel eet)
Verder slaapt hij heel veel, doet zijn ommetjes niet meer buiten en heeft hij ondertemperatuur. Vanmorgen naar de dierenarts geweest voor bloedafname om te kijken wat er aan de hand is...

[ Bericht 8% gewijzigd door Pippi op 21-08-2009 17:53:06 ]
pi_72076514
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:36 schreef Pippi het volgende:
Bram...
[ link | afbeelding ]
Sinds februari dit jaar iets meer dan een kilo aangekomen (en dat terwijl hij niet veel eet)
Verder slaapt hij heel veel, doet zijn ommetjes niet meer buiten en heeft hij ondertemperatuur. Vanmorgen naar de dierenarts geweest voor bloedafname om te kijken wat er aan de hand is...
och wat een poppetje...
8 Makes 1 Team
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:21:53 #70
163650 Greys
pi_72076879
Boor is dus ook echt niet een 'dikke' kat:

MAAR hij heeft wel een flubberbuikje Hoe kan dat nou?
Hoe krijg ik hem aan de sit-ups?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72079264
Simpel Greys:
Op je knieën gaan zitten, Boris op zijn rug leggen, zijn achterpootjes vasthouden en een snoepje tussen je tanden klemmen. Dan gaat die oefening als vanzelf!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:34:47 #72
163650 Greys
pi_72080463
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:53 schreef Cat22 het volgende:
Simpel Greys:
Op je knieën gaan zitten, Boris op zijn rug leggen, zijn achterpootjes vasthouden en een snoepje tussen je tanden klemmen. Dan gaat die oefening als vanzelf!
Hij zou me niet eens krabben, die ziel
Maar hij hoeft niet op dieet toch? Of kan ik nog iets anders doen aan flubberbelly?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72080810
Volgens mij kun je er weinig aan doen. Alle katten die ik heb (gehad) hadden zo'n flubberbelly, of ze nu dik waren (geweest) of niet. Ik vind het wel liev.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:52:39 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_72080953
Dieet gaat er niet voor zorgen dat dat weggaat denk ik, en hij lijkt me verder ook niet te dik.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_72086594
Je kan de dierenarts vragen om een buikwand correctie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')