Dan is zelfs 'The Beach' nog beterquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Over een stel dat op huwelijksreis gaat naar een eiland waar stelletjes vermoord worden.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Da's heul geen stelling, da's een vraag'
Nouuu, zaadfilm.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan is zelfs 'The Beach' nog beter.
Ik zal het hem even vragen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat D_A bij deze sc moet worden gevoegd.
daden bij woorden voegen toch?quote:
Zandvoort aan zee?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik ben op de locatie geweest waar 'The Beach' is opgenomen!"
Omg, ik ben echt wel jaloersquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik ben op de locatie geweest waar 'The Beach' is opgenomen!"
Je moet eerst een lichaamsdeel tonen, anders mag je niet bij onze elite. En nee, niet je gezichtquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
daden bij woorden voegen toch?
Dus hopla, voeg me toe
Rijdt een trein vanaf Sloterdijk, durf je dat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, ik ben echt wel jaloers. Dat was jarenlang m'n levensdoel
. PM me foto's!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Gebruik ik speciaal cursief om de aanhalingstekens te ondersteunen en nog werkt het niet.
Morgen op tv.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar dagen geleden de dvd van gekocht.Had 'm al eerder gezien, though.
quote:
Tadaaa.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Altijd wanneer het over die kutfilm gaat zegt er wel iemand daar te zijn geweest.
Nou en lullo's, ik ga daar wel echt heenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Altijd wanneer het over die kutfilm gaat zegt er wel iemand daar te zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |