Dan is zelfs 'The Beach' nog beterquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Over een stel dat op huwelijksreis gaat naar een eiland waar stelletjes vermoord worden.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'Da's heul geen stelling, da's een vraag'
Nouuu, zaadfilm.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan is zelfs 'The Beach' nog beter.
Ik zal het hem even vragen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind dat D_A bij deze sc moet worden gevoegd.
daden bij woorden voegen toch?quote:
Zandvoort aan zee?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik ben op de locatie geweest waar 'The Beach' is opgenomen!"
Omg, ik ben echt wel jaloersquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik ben op de locatie geweest waar 'The Beach' is opgenomen!"
Je moet eerst een lichaamsdeel tonen, anders mag je niet bij onze elite. En nee, niet je gezichtquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
daden bij woorden voegen toch?
Dus hopla, voeg me toe
Rijdt een trein vanaf Sloterdijk, durf je dat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, ik ben echt wel jaloers. Dat was jarenlang m'n levensdoel
. PM me foto's!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
Gebruik ik speciaal cursief om de aanhalingstekens te ondersteunen en nog werkt het niet.
Morgen op tv.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar dagen geleden de dvd van gekocht.Had 'm al eerder gezien, though.
quote:
Tadaaa.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Altijd wanneer het over die kutfilm gaat zegt er wel iemand daar te zijn geweest.
Nou en lullo's, ik ga daar wel echt heenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
Altijd wanneer het over die kutfilm gaat zegt er wel iemand daar te zijn geweest.
Ook echt, hè.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
IQM, ga je me ff up to date brengen, of moetquote:
Dan kan je net zo goed naar de Wallen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en lullo's, ik ga daar wel echt heen. Dus binnenkort zeg ik ' Hihi jaaaa, want ik ben daar geweest waar Leonardo Dicaprio een oude chick heeft geboned
!22!#@!'
Ik vind The Beach leukquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan is zelfs 'The Beach' nog beter.
Dit is een SC. Er valt niks te updaten. Meelullen, -lachen en -posten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
IQM, ga je me ff up to date brengen, of moet
ik eerst dit hele topic lezen
quote:
Ok, dat ga ik doen..quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is een SC. Er valt niks te updaten. Meelullen, -lachen en -posten.
Ja, want dat is vergelijkbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar de Wallen.
Ja, ik ookquote:
Vertel 's, wie ben je eigenlijk en waarom druk jij soms op enter midden in een zin?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dat ga ik doen..
Aangezien ik ontiegelijk vrolijk ben
Ja, opzichquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:19 schreef Smart_ass het volgende:
Opzich is het verhaal ook best origineel toch.
Ik ben mysterieus.. Maar als je wat specifieker bent, kan ik je misschien hetquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Vertel 's, wie ben je eigenlijk en waarom druk jij soms op enter midden in een zin?
Het einde is best vreemd toch? Dat ie dan in een internetcafé de foto's zit te bekijken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, opzich. Ik ken geen andere films die ook zo'n verhaallijn hebben. Bij het einde pink ik ook altijd een traantje weg.
Wat bracht je op FOK!, waar op FOK! vertoef je het liefst, wat voor studie doe je en brei je wel 's truitjes voor overleden baby'tjes?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben mysterieus.. Maar als je wat specifieker bent, kan ik je misschien het
een en ander vertellen!
En de enterknop drukt nou eenmaal fijn weg
Heel vreemd, jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het einde is best vreemd toch? Dat ie dan in een internetcafé de foto's zit te bekijken.
* Verveling, in combinatie met McBoudica (Ik weet niet of iemand haar nog kent) bracht mij op FOK!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bracht je op FOK!, waar op FOK! vertoef je het liefst, wat voor studie doe je en brei je wel 's truitjes voor overleden baby'tjes?
Vrijdag al? Jij gaat een weekje eerder dan de rest?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
Vrijdag heb ik een lowlands-meeting. Is er zo'n gast die een partytent meeneemt en hij en z'n vriendin doen altijd heel aardig tegen me en zulks; word me net verteld: "Ja, ze mogen jou en hem en hem niet en ik weet niet waarom." Vieze kankerleijers, die gaan het vrijdag horen van me hoor. Echt. Ew.
lowlands-meeting. Lezen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vrijdag al? Jij gaat een weekje eerder dan de rest?
Ja, maar niet echt iets om van te huilen ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heel vreemd, ja?
Het is toch schattig dat die Francaise dan die groepsfoto naar hem heeft verstuurd.
De vraag is: is er überhaupt iemand die McBoudica gekend heeft?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
* Verveling, in combinatie met McBoudica (Ik weet niet of iemand haar nog kent) bracht mij op FOK!
* Ik heb nog niet echt een voorkeur, maar ik zit (volgens mij) het meest in ONZ en KLB
* Ik doe geen studie, ik ga morgen schoonmaakwerk verrichten
* Elke dag
Fight Club vind ik ook goed, ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doe mij Pan's Labyrinth of Fight Club maar.
Ver van 'The Beach' vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |