tjee zeg...heb je geen grotere apotheek in e buurt ? Hier in zijn er zo wie zo al 4..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef Lois het volgende:
DML het is geen bereidende apotheek meer dus ze hebben geen machines meer.
Ze moeten dus alles los bestellen en dan ergens laten maken. Dat duurt een weekje maar ik wil voor de tussentijd ook een oplossing en dat is dus zelf fröbelen.
Ik snap het Lois. Wel vervelend zeg. Maar goed volgende week krijg je ze wel kant en klaar, gelukkig. Succes met friemelen dan maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:14 schreef Lois het volgende:
DML het is geen bereidende apotheek meer dus ze hebben geen machines meer.
Ze moeten dus alles los bestellen en dan ergens laten maken. Dat duurt een weekje maar ik wil voor de tussentijd ook een oplossing en dat is dus zelf fröbelen.
Hier voor 30 stuks 14,73.Het maakt niet uit of het 3 of 5 mg is,dus was voor beide kids 29,46 kwijt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:14 schreef Lois het volgende:
Wij krijgen het ook niet vergoed Nathalie, maar ik weet wel dat het veeeeel voordeliger is om bijv. 90 stuks te bestellen dan 30.
30 stuks kost 17 euro, 90 28 euro hier.
Die enorme pillen die Eva nu heeft kosten 25 euro voor 60 stuks maar als dit gaat werken ga ik ook infirmeren of grotere aantallen goedkoper zijn.
Sterkte!
Heel mooi! Het was de moeite dus zeker waard!quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:46 schreef Lois het volgende:
Van 8 tot half 1 in haar eigen bedje![]()
Van half 1 tot 5 uur in ons bed
Mij accepteert ze ook echt niet, dan is ze zo in en in blij dat ze wil knuffelen en wordt van pure gelukszaligheid steeds wakkerderquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Ha! Dat is nou es mooi om te horen. Vannacht weer proberen. Fijn ook dat ze Jeroen ook accepteert in bed überhaupt, Lukas kon dat echt niet hebben, dan was het feest en was het zingen geblazen natuurlijk, want mama is er alleen overdag. Komt mama het hokje "nacht" binnen? Dan is het gewoon kei- en keihard dag!
Da's dan weer zo lief dat je er ook niet boos van wordtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Mij accepteert ze ook echt niet, dan is ze zo in en in blij dat ze wil knuffelen en wordt van pure gelukszaligheid steeds wakkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |