Gast, alle features die je opnoemt zijn reeds maanden terug al bekend gemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:32 schreef TwyLight het volgende:
In snow leopard als je een screenshot maakt heet die vanaf nu:
Schermafbeelding 2009-08-17 om 15.31.26 ipv Afbeelding 1
en als je een selecte maakt op je bureaublad en je laat die selectie los fade het uit zegmaar
Een filmpje maken van je desktop met Quicktime X heerst natuurlijk ook. Op een paar schoonheidsfoutjes na werkt SL hier erg prima.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:32 schreef TwyLight het volgende:
In snow leopard als je een screenshot maakt heet die vanaf nu:
Schermafbeelding 2009-08-17 om 15.31.26 ipv Afbeelding 1
en als je een selecte maakt op je bureaublad en je laat die selectie los fade het uit zegmaar
dus? ik zeg ook niet dat ik iets nieuws ontdekt heb ofzo, ik zeg alleen wat me opvalt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:17 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gast, alle features die je opnoemt zijn reeds maanden terug al bekend gemaaktDesalniettemin, dat is wel een handige functie ja
Nicequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een filmpje maken van je desktop met Quicktime X heerst natuurlijk ook. Op een paar schoonheidsfoutjes na werkt SL hier erg prima.
Ga je gang gastquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
dus? ik zeg ook niet dat ik iets nieuws ontdekt heb ofzo, ik zeg alleen wat me opvalt.
Zó jammer dat geen enkele filmstudio meer inspiratie heeft en dus maar tekenfilms uit de jaren 80 gaat verfilmen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou op z'n computer, verpest heel je jeugdsentiment..
Careful what you wish for: http://www.imdb.com/title/tt0093507/quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:15 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Zó jammer dat geen enkele filmstudio meer inspiratie heeft en dus maar tekenfilms uit de jaren 80 gaat verfilmen.
Wanneer wordt eigenlijk...
...verfilmd?
quote:
Win daily instant prizesquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou op z'n computer, verpest heel je jeugdsentiment..
Dat ligt er aan met wat voor account hij daar inlogdequote:Op maandag 17 augustus 2009 17:29 schreef -Menn0- het volgende:
Buurjongen is z'n iChat wachtwoord kwijt/vergeten. Hoe kom ik er achter wat zijn wachtwoord is?
"iChat" heeft geen wachtwoord. Je kan via iChat inloggen met bijvoorbeeld je .Mac (mobile me), AIM, Jabber of Google Talk-account. Je wachtwoord resetten doe je dan ook op de site van de service die je gebruikt om in te loggen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:29 schreef -Menn0- het volgende:
Buurjongen is z'n iChat wachtwoord kwijt/vergeten. Hoe kom ik er achter wat zijn wachtwoord is?
is het ook niet, gi joe is een groep en die ninja is van de cobra groep (vijandenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:03 schreef Zpottr het volgende:
Nooit geweten dat GI Joe een ninja was
Met een gmail acount. Doe ik ook.. Maar zijn Gmail wachtwoord werkt niet meer.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:32 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat ligt er aan met wat voor account hij daar inlogdeis het z'n Apple id?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |