quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef TwyLight het volgende:
Wat is een goede, en snelle manier om .mov/.mp4 bestanden naar dvd te branden? (als dvd)
En met subtitles? op dit moment staan die subtitles IN het .mov bestand, maar niet hardcoded.
Is er een easy manier om dit te doen?
Ik hoef geen menu oid maar gewoon dat als je de dvd in de dvdspeler doet dat die afspeelt en dat je ondertiteling aan/uit kan zetten.
Apple carequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:15 schreef Zpottr het volgende:
ZeurOverDeStart- en TV Post: mini, touch, shuffle, classic hebben geen hoofdletter in de productnaam
was er gisteren ook al opquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:00 schreef Nero22 het volgende:
Nu op Discovery Chanel:
iPod Revolution
De iPod heeft de manier waarop we naar muziek luisteren totaal veranderd. Zie hoe de iPod Apple nieuw leven heeft ingeblazen een musthave is geworden voor iedere muziekliefhebber.
http://buyersguide.macrumors.com/#Portable_Macsquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef senderrr het volgende:
Even snel een vraagje, ik wil graag een 13 inch macbook pro kopen, alleen ik heb hem nog niet echt nodig, ik kan nog wel 5/6 maanden wachten. Ik weet dat binnenkort Snow Leopard standaard op nieuwe macs komt, alleen ik ben vooral benieuwd of de kans groot is dat de hardware wordt geupdate in die periode?
In een periode van een maand of 6 kun je van elk product wel vanuit gaan dat er een hardware upgrade in zit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:13 schreef senderrr het volgende:
Even snel een vraagje, ik wil graag een 13 inch macbook pro kopen, alleen ik heb hem nog niet echt nodig, ik kan nog wel 5/6 maanden wachten. Ik weet dat binnenkort Snow Leopard standaard op nieuwe macs komt, alleen ik ben vooral benieuwd of de kans groot is dat de hardware wordt geupdate in die periode?
zou je fotos van het fotoboek willen maken? zou k wel eens willen zien!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:39 schreef nelisb het volgende:
Eergisteren mijn iPhoto 09 foto album binnen gekregen! Foto's zien er goed uit, snel geleverd. Alleen iets duurder dan gemiddeld, maar de landkaartfunctie maakt het voor ons ruimschoots goed!
iDVD zelf al geprobeerd? Weet niet hoe goed die subtitle ondersteuning daarin is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:09 schreef TwyLight het volgende:
Wat is een goede, en snelle manier om .mov/.mp4 bestanden naar dvd te branden? (als dvd)
En met subtitles? op dit moment staan die subtitles IN het .mov bestand, maar niet hardcoded.
Is er een easy manier om dit te doen?
Ik hoef geen menu oid maar gewoon dat als je de dvd in de dvdspeler doet dat die afspeelt en dat je ondertiteling aan/uit kan zetten.
mja de subtitles is geen probleem, die zet ik namelijk gewoon in het .mov bestand met iSubtitle maar ik wil dus het .mov bestand branden als dvd met de subtitles inbegrepen en ook nog steeds aan/uit zetbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef Junkie het volgende:
[..]
iDVD zelf al geprobeerd? Weet niet hoe goed die subtitle ondersteuning daarin is.
MP4 en subs heb ik nog weinig gezien, behalve een paar trailers van Apple.
En gok dus dat Final Cut Pro ze kan maken. Maar er verder mee werken, daarvoor ken ik nog geen OSX tools.
Op Windows heb je volgens mij YAMB waarmee je wat kan klooien.
Dat is een GUI voor MP4box commandline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |