quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:30 schreef liefie_ het volgende:dan moet het wel kloppen! en aangezien we ook allemaal het zelfde zijn zul je wel gelijk hebben
Ja, zit wat in.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:12 schreef S_1980 het volgende:
Zoenen en verder vind ik vreemd gaan.
Dr.Phil heeft het mijns inziens niet helemaal juist dat alles wat je niet zou doen waar je partner bij is vreemdgaan zou zijn.
Ik vind dat ik (of mijn vriendin) prima mogen flirten en/of naar andere mannen/vrouwen kijken als we los van elkaar uitgaan. Maar niet als we met z'n 2en zijn, dan is het je eigen partner dissen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, zit wat in.
Aan de andere kant hou je elkaar dus gewoon voor de gek.
Je weet van elkaar dat je het doet, maar bij elkaar een beetje de schijn wekken dat het niet zo is.
Als je er van elkaar niet tegen kan, doe het dan ook niet als je niet bij elkaar bent denk ik dan weer.
Het niet doen oals je bij elkaar bent hoeft niet alleen te komen doordat je er niet tegen kan maar jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, zit wat in.
Aan de andere kant hou je elkaar dus gewoon voor de gek.
Je weet van elkaar dat je het doet, maar bij elkaar een beetje de schijn wekken dat het niet zo is.
Als je er van elkaar niet tegen kan, doe het dan ook niet als je niet bij elkaar bent denk ik dan weer.
Ja kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het nogal lam dat je niet gaat zitten ouwehoeren op momenten dat je het wel zou doen alleen omdat je vent er bij staat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Het niet doen oals je bij elkaar bent hoeft niet alleen te komen doordat je er niet tegen kan maar ja
En hoezo schijn? als je toch gewoon open bent over wat je doet? dan is er ook geen schijn
Het is iets grappigs, again: een spelletje
Soms vertel ik dat gewoon hoor als het uitemate grappig was of zo
huilie huiliequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja kan aan mij liggen hoor, maar ik vind het nogal lam dat je niet gaat zitten ouwehoeren op momenten dat je het wel zou doen alleen omdat je vent er bij staat.
Ik vind dat nep en kan persoonlijk heel erg slecht omgaan met dat soort schijnvertoningen. Ook al zeg je het als je het wel hebt gedaan als je weer es alleen op pad gaat.
Als je iets niet doet omdat ik er bij sta, doe het dan uberhaupt niet. Dat is wat ik bedoel.
Beetje flirten heb ik niet perse wat op tegen, maar doe het dan ook als ik het kan zien en niet alleen als ik er niet bij ben.
Dan ben je ook niet zo aan het ouwehoeren met mijn vertrouwen.
Dat we een princypeverschil hebben maakt mij nog geen huilie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
huilie huilie
Het zal mij persoonlijk een reet roesten of mijn vriendin met andere mannen zit te sjansen zonder dat ik er bij ben. Ze mag van mij kijken en flirten wat ze wil, zolang ze maar thuis komt eten!
Trouwens, flirten met anderen waar je partner bij is, kom op, dat slaat gewoon nergens op
Ze mag wel sjansen etc. maar niet bij iemand anders thuis eten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
huilie huilie
Het zal mij persoonlijk een reet roesten of mijn vriendin met andere mannen zit te sjansen zonder dat ik er bij ben. Ze mag van mij kijken en flirten wat ze wil, zolang ze maar thuis komt eten!
Trouwens, flirten met anderen waar je partner bij is, kom op, dat slaat gewoon nergens op
Ik ken geen goede reden, behalve dat je het toch al uit wil maken met je partner.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:09 schreef liefie_ het volgende:
Nu ben ik ff nieuwsgierig naar wat een goede reden kan zijn om te kussen met een ander?
"Ja schatje.. sorry maar ik was dronken"quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:09 schreef liefie_ het volgende:
Nu ben ik ff nieuwsgierig naar wat een goede reden kan zijn om te kussen met een ander?
iedereen vult zijn relatie anders in natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken geen goede reden, behalve dat je het toch al uit wil maken met je partner.
Dan doe je dat toch... Ik ben een andere mening toegedaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
Als je je relatie zo invult, dan vind ik dat je een andere/betere relatie moet zoeken.
Dat bestaat niet. (met als overduidelijke uitzondering verkrachting o.i.d)quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:09 schreef liefie_ het volgende:
lekker veroordelendquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
Als je je relatie zo invult, dan vind ik dat je een andere/betere relatie moet zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |