Ken jij Duck hunt nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Die ken ik niet Noek, ziet er uit als een erg ingewikkeld spel
Haha!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik raakte al in de stress met theme hospital, hoofdgebouw met 2 bijgebouwen, allemaal extra zieken en personeel dat te lui is om te werken, apparaten die stuk gingen, kreeg er hartkloppingen van
Topic is later geopend (zie nummer)quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Talitha het volgende:
Ahum, ik gooide hem dicht. heb dus ook een nieuwe aangemaakt?
[RLS SC #272] Wie zaait zal oogsten
ik keek ernaar en dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geldt de 5 min regel niet meer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Topic is later geopend (zie nummer)
Geen flauw idee, voor zover ik weet is het vrij om een nieuw topic te openen dacht ikquote:
Je moet de sluiter van het vorige nummer wel ff paar minuutjes de tijd geven hequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Topic is later geopend (zie nummer)
Ik weet niet precies hoe het hier gaat, op TBO was het zo dat iemand gewoon de volgende opende, ondanks degene die het gesloten had dus wist het ff nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je moet de sluiter van het vorige nummer wel ff paar minuutjes de tijd geven he
Dat ziet er grafisch wel heel mooi uit, maar ook heel veel werk om bij te houden allemaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!
Ik speel sinds de release Anno 1404, dan zit je zo uren achter dat ding om maar te voldoen aan de behoeften van de bewoners (patricians ftw!).
Muziek!
![]()
toevallig ziggo?? Wij zijn overgestapt naar Ziggo, ik zei nog tegen mn man, doe nou niet, allemaal storing en shit en jawel, gisteren de halve dag plat, vandaag tot 12.00 uur ook platquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:22 schreef FANN het volgende:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op forum.fok.nl niet vinden.
* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
irritant zeg,,,,,,
ik gaat effe eten......
doei
Dat was wsch in reeksen waar het real time was mbt een uitzendingquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het hier gaat, op TBO was het zo dat iemand gewoon de volgende opende, ondanks degene die het gesloten had dus wist het ff niet
Okej,quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat was wsch in reeksen waar het real time was mbt een uitzending
Hier niet, dus vijf minuutjes wachten is dan de gebruikelijke regelVoor de volgende keer
Das hier anders BONG. Ik ben zelf ook nog maar net gewend aan de nieuwe regels. Maar tis al opgelost.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het hier gaat, op TBO was het zo dat iemand gewoon de volgende opende, ondanks degene die het gesloten had dus wist het ff niet
Simcity?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ziet er grafisch wel heel mooi uit, maar ook heel veel werk om bij te houden allemaal.
Ik had ook eens een spel waarbij je een dorp/stad moest neerzetten, maar dan moest je beginnen met land, bossen plaatsen, watervoorziening op peil houden en de luchtvervuiling in toom houden, retemoeilijk
Idd, BrandX heeft het al gezegdquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das hier anders BONG. Ik ben zelf ook nog maar net gewend aan de nieuwe regels. Maar tis al opgelost.
Ik ben net van mijn WoW-verslaving af, dus even niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!
Ik speel sinds de release Anno 1404, dan zit je zo uren achter dat ding om maar te voldoen aan de behoeften van de bewoners (patricians ftw!).
Muziek!
![]()
Wow!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Simcity?
Nog wat shots van mijn projectje.
[ afbeelding ]
(1000 gold upkeep - onbetaalbaar voor een kleine stad maar voorziet wel in alle behoeften, is religie toch nog ergens goed voor).
[ afbeelding ]
Een Inn op iedere hoek. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tot slot een klein stukje van de haven.
Naturlichquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan mooier naturlich.
Die hype heb ik nou nooit begrepen maar mss beter ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben net van mijn WoW-verslaving af, dus even niet.
Nee daar hebben we The Sims 3 voor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Wow!
Dat zou mijn laptop echt niet pikken, dat vieze kreng. Maar mooi zeg.
Maar eh, kun je daar ook mensjes andere kapsels geven? Of het interieur doen?
Wat dat aangaat doe ik nu nog steeds niet anders met mijn Sims dan dat ik vroeger deed.
[ afbeelding ]
Alleen dan mooier naturlich.
Beter van niet anders begin je dit deuntje ook te fluiten in de tuin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar durf ik dus niet eens aan te beginnenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb Juud ooit The Sims 2: IKEA laten zien en daar werd ze helemaal wild van, The Sims 3 staat wel op die andere computer geïnstalleerd maar we zijn er nog niet aan toegekomen daar echt iets mee te bouwen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef Noek het volgende:
Mijn Guitar Hero poppetje, dat is een lekkere chick! Ik ben meer met haar outfit en kapsel bezig dan met rocken. Dan ga ik weer nummers rocken, verdien wat centen en dan koop ik weer een nieuwe hoed of shirtje voor haar.![]()
Dat is gewoon mijn Barbie, bedenk ik me nu. Ik kan de jongens ook wel in een roze buggy proppen en dan gaan we naar de speeltuin alwaar ik ze achterlaat in de speeltuin, net als mijn babypoppen vroeger, die ik ook erg Amish aan de borst deed.
Oeh, Dementor. Heb jij The Sims 3? Ik durf niet meer aan The Sims. Zo ontzettend veel tijd kost dat.
Hoi Remquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:45 schreef remlof het volgende:
Sjee, wat ziet dat SimCity er tegenwoordig gaaf uit
Ja, en H&M voor the Sims geloof ik. Mèn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb Juud ooit The Sims 2: IKEA laten zien en daar werd ze helemaal wild van, The Sims 3 staat wel op die andere computer geïnstalleerd maar we zijn er nog niet aan toegekomen daar echt iets mee te bouwen.
Teveel gespeeld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over bazenspelletjes gesproken!
[ afbeelding ]
Ken ik nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Bongquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Rem
Tja, daar kan een Wii niet tegenop
Ik ken de MSX wel, maar deze afbeelding zegt me niets, looks cool thoughquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Bong
Ik heb deze versie nog gespeeld, op de Spectrum of MSX
[ afbeelding ]
Red Alert, de allereerstequote:
Ow, nee dat is niets voor mij, doe maar Mario en zulksquote:
"Citizens demand a fire department"quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Bong
Ik heb deze versie nog gespeeld, op de Spectrum of MSX
[ afbeelding ]
Ge-wel-dig!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat spel heet Link! (zilveren cartridge).quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:56 schreef BONG4002 het volgende:
Om even het topic OnTopic te houden een image van een aangepaste versie van Zelda 02 voor het NES systeem:
[ afbeelding ]
PS: Deze photo heb ik zelf genomen met mijn Wii
En ik heb je uitgenodigd om samen te schoffelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef CarOnline het volgende:
Talitha ik heb je toegevoegd![]()
Tevens TVP voor de jankers
Ik heb Sims 3 al wel even gespeeld, maar ik ben niet zo snel verslaafd aan dat soort dingen. Dat is wel een heul mooi spel trouwens. Mijn laptop trekt dat niet, maar deze vaste compu kan t wel heul goed aan. Voordat ik Tom kende speelde ik nooit een spel op de computer. Nu ken ik veul spellen op de Wii en ik zie het een en ander op zijn computer langskomen. Dat soort spellen, zoals wat hij hier boven laat zien, begin ik niet aan, dat kost veel tijd en dat heb ik niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en H&M voor the Sims geloof ik. Mèn.![]()
![]()
Aaargh, nee ik doe het niet. Ik kan nog beter gaan roken dan. Dat kost minder tijd én geld.
Om precies te zijn: Zelda II The Adventure Of Link, was trouwens alleen een golden cartridge voor zover ik weet.... ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat spel heet Link! (zilveren cartridge).
Nee ook een zilvere.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om precies te zijn: Zelda II The Adventure Of Link, was trouwens alleen een golden cartridge voor zover ik weet.... ?
Even je bericht aangepast maar heb je ook Mariokart? Dan kunnen we eens online spelen samen met Dementorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb Sims 3 al wel even gespeeld, maar ik ben niet zo snel verslaafd aan dat soort dingen. Dat is wel een heul mooi spel trouwens. Mijn laptop trekt dat niet, maar deze vaste compu kan t wel heul goed aan. Voordat ik Tom kende speelde ik nooit een spel op de computer. Nu ken ik veul spellen op de Wii ....
Gaaf, wist niet dat die ook bestonden, zelf had ik een gouden versiequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ook een zilvere.
[ afbeelding ]
Ik had ze allebei ooit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gaaf, wist niet dat die ook bestonden, zelf had ik een gouden versie
Zal wel lang geleden zijn denk ik?quote:
Is dat niet een bushokjequote:
Tip: Wii Sports Resort (het 2e deel van Wii Sports) is een aanrader!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben dus meer van Wii games:
Mario Party
Mario Galaxy
Monopoly
Mario Kart
Animal Crossing
De ski spellen en het sporten is op zijn tijd ook wel leuk.
Ik merk trouwens wel dat zo'n Wii voor mij alleen zo tussen sept en maart leuk is. Nu het mooier weer is speel ik bijna niets.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben dus meer van Wii games:
Mario Party
Mario Galaxy
Monopoly
Mario Kart
Animal Crossing
De ski spellen en het sporten is op zijn tijd ook wel leuk.
Ik merk trouwens wel dat zo'n Wii voor mij alleen zo tussen sept en maart leuk is. Nu het mooier weer is speel ik bijna niets.
Haha, het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet een bushokje
En doorheentieven enz...
Yeah maar dat is weer minimaal 40 euro (twee blokjes kopen) en we spelen hier ook wel eens met 4 man (80 euro).quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tip: Wii Sports Resort (het 2e deel van Wii Sports) is een aanrader!
Ja die moeten we nog aanschaffen, lijkt me top.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tip: Wii Sports Resort (het 2e deel van Wii Sports) is een aanrader!
Jammer dat het niet online kan helaas...maar heb hem zelf ook in bezitquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mario Party!
Die heb ik nog voor de N64, en had hem voor de gamecube en nu natuurlijk ook voor de WII.
Zo'n leuk spel vind ik dat!
Ja dat zou echt heel tof zijn, om dat online te spelen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet online kan helaas...maar heb hem zelf ook in bezit
Het is idd duur, maar het plezier wat je eruit haalt is het ook wel weer waard imhoquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yeah maar dat is weer minimaal 40 euro (twee blokjes kopen) en we spelen hier ook wel eens met 4 man (80 euro).
Kassa voor Nintendo.
updaten? Is de Wii firmware verouderd? Voor zover ik weet maakt het niet uit welke versie je hebt en zou je altijd online moeten kunnen komen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja die moeten we nog aanschaffen, lijkt me top.
Wij moeten eerst iets updaten voordat we weer online kunnen.
Het vervelende van MP8 is dat het niet echt een wiigame is en niet van breedbeeld tv's houd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet online kan helaas...maar heb hem zelf ook in bezit
Durf de gok niet te nemen met de softmod, dus ff updaten hatsiekiedee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is idd duur, maar het plezier wat je eruit haalt is het ook wel weer waard imho
[..]
updaten? Is de Wii firmware verouderd? Voor zover ik weet maakt het niet uit welke versie je hebt en zou je altijd online moeten kunnen komen?
Thanks!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb Sims 3 al wel even gespeeld, maar ik ben niet zo snel verslaafd aan dat soort dingen. Dat is wel een heul mooi spel trouwens. Mijn laptop trekt dat niet, maar deze vaste compu kan t wel heul goed aan. Voordat ik Tom kende speelde ik nooit een spel op de computer. Nu ken ik veul spellen op de Wii en ik zie het een en ander op zijn computer langskomen. Dat soort spellen, zoals wat hij hier boven laat zien, begin ik niet aan, dat kost veel tijd en dat heb ik niet.
Fijn trouwens dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad.
lag het dus toch niet aan m'n routerquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
toevallig ziggo?? Wij zijn overgestapt naar Ziggo, ik zei nog tegen mn man, doe nou niet, allemaal storing en shit en jawel, gisteren de halve dag plat, vandaag tot 12.00 uur ook plat
Klopt, dan krijg je van die borders in beeld, wel jammer, zelf heb ik nog een 4:3 CRT TV dus heb daar geen last vanquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het vervelende van MP8 is dat het niet echt een wiigame is en niet van breedbeeld tv's houd.
Toch kijk ik uit naar MP9 voor de wii, dat moet gewoon een goede game worden.
Mooi is dat hé? Zelf gebruik ik het ook om geavanceerde dingen mee te doen zoals hacken enzo maar de nieuwere games zijn zo toegangkelijk dat leeftijd niet meer zoveel uitmaaktquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Juud79 het volgende:
Mijn moeder is 52 en heeft sinds een klein jaartje een Wii.
Mijn opa en oma zijn 81 en 80 en hebben sinds een paar maanden ook een Wii.
En ze kunnen er allemaal echt heel goed mee overweg.
Ik vind dat helemaal geweldig, dat ding is echt geschikt voor jong en oud.
In principe hoef je je daar geen zorgen over te maken tenzij je critical IOS bestanden hebt aangepast (cIOS) etc. dan kan het gevaarlijk zijn maar meestal is er niets aan de handquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Durf de gok niet te nemen met de softmod, dus ff updaten hatsiekiedee.
mijn opa en oma zouden nooit met een Wii overweg kunnenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Juud79 het volgende:
Mijn moeder is 52 en heeft sinds een klein jaartje een Wii.
Mijn opa en oma zijn 81 en 80 en hebben sinds een paar maanden ook een Wii.
En ze kunnen er allemaal echt heel goed mee overweg.
Ik vind dat helemaal geweldig, dat ding is echt geschikt voor jong en oud.
Ga ik wel even uitzoeken, ik wil toch eerst naar (wat is het nu?) 4.0E.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In principe hoef je je daar geen zorgen over te maken tenzij je critical IOS bestanden hebt aangepast (cIOS) etc. dan kan het gevaarlijk zijn maar meestal is er niets aan de hand
4.1 dacht ik zelfsquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ga ik wel even uitzoeken, ik wil toch eerst naar (wat is het nu?) 4.0E.
Nee UPC sommige website's kon ik wel op en sommige nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
toevallig ziggo?? Wij zijn overgestapt naar Ziggo, ik zei nog tegen mn man, doe nou niet, allemaal storing en shit en jawel, gisteren de halve dag plat, vandaag tot 12.00 uur ook plat
GO BRANDYquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat was wsch in reeksen waar het real time was mbt een uitzending
Hier niet, dus vijf minuutjes wachten is dan de gebruikelijke regelVoor de volgende keer
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
mijn opa en oma zouden nooit met een Wii overweg kunnen![]()
ik heb ze al uren uitleg moeten geven over hoe je een sms moet versturen
Ik zit "gewoon" bij KPN, maar die doet ook raar hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee UPC sommige website's kon ik wel op en sommige niet![]()
strange.......
O, da's vast een studente!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
vast wel....![]()
maar is toch niet helemaal hetzelde Pukkie
[ afbeelding ]
dat mis je dan allemaal....
Voor het betere BN- en semi BN-nieuws.quote:
True. Edoch.. dit is het betere komkommernieuws, niemand zit te wachten op gezeik over statistieken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een poll onder 200 studentes op studenten.nl, daar kan je wel een college statistiek over geven. Zonder ondergoed, natuurlijk.
Nou we hadden het over de nummer 2 qua vrijetijdsbesteding op de pjoeter, en nu over nummer 1.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is wel een heel vreemde topicwending
Maar wel een goeiequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is wel een heel vreemde topicwending
Je bent een beetje stalkerigquote:
Nou lijkt maar zo dan. Kan mij het ook schelenquote:
Hebben we haar ook weerquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:02 schreef FANN het volgende:
ik had telefoon was effe weg..
weer een nieuwe topicwending
is Remmy een stalkert![]()
![]()
![]()
![]()
van Wie???
niet bij mij![]()
Sorry moeder van de bagger.. Alhoewel.. Heb je een slipje aanquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
jah.....
nou heb je Remmy verjaagd......
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry moeder van de bagger.. Alhoewel.. Heb je een slipje aan
Mooi zo !!! Ik een katoene ...quote:
Verstandig, had Britney ook moeten beseffen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou toch echt niet in een rokje gaan lopen zonder slipje, daar ben ik veel te onhandig voor
Ja en een beetje snelquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef FANN het volgende:
laaste stalkert in mijn fobo![]()
http://fotoboek.fok.nl/michiel_merk
![]()
kom jij je eens even melden???
maar hij IS het niet....... dus......quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een beetje snelMaar ja kan mijn zoon zijn
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar hij IS het niet....... dus......![]()
gooien we hem daarna gewoon weer terug in zee...
sjesus......quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hoi! Daar ben ik weer...
Moest ff wassen en de tuin en de tuin en en en en en en
Maar het was helemaal geweldig!Eerste weekje beetje regen maar dat mocht de pret niet drukken. Denen zijn echt níet aardig maar ook dat mocht de pret niet drukken.
Ben 738 keer in de Dragon geweest heb volwassen mannen als kleuters zien rennen bij een natspuitpiratenatractie en me dus wel vermaakt.
Vervolgens een week NIETS in Zweden. Wat héérlijk!kindjes plonsen en varen en maken pijl en boog en weet ik veel wat en ik heb deel twee en drie uit van de millenium trilogie
kreeften gevist gekookt en opgegeten
geleerd hoe ik gemarineerde zalm moet maken en gravlaxsas
maar vooral helemaal niiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeets je zal d'r haast ontspannen van raken.
![]()
oh
en kötbollar genast natuurlijk![]()
En hier? alles oké? nog dingen gemist? Moet ik nog wat nalezen?
Heeja WB !! Ik goloof mijn fok ogen soms niet .. Weg op vakantie en ploef weer terug. Weken zijn minuten geworden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar het was helemaal geweldig!Eerste weekje beetje regen maar dat mocht de pret niet drukken. Denen zijn echt níet aardig maar ook dat mocht de pret niet drukken.
Ben 738 keer in de Dragon geweest heb volwassen mannen als kleuters zien rennen bij een natspuitpiratenatractie en me dus wel vermaakt.
Vervolgens een week NIETS in Zweden. Wat héérlijk!kindjes plonsen en varen en maken pijl en boog en weet ik veel wat en ik heb deel twee en drie uit van de millenium trilogie
maar vooral helemaal niiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeets je zal d'r haast ontspannen van raken.
![]()
oh
Ha die buuf!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
oh
Hoi Buuf! Welkom terug! En dan gelijk alweer druk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Who caresquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef FANN het volgende:
ik lust geen kreeft![]()
ook geen garnalen of oester of alles van dien aard.....
Dat bedoel ik dusquote:
Ik eet helemaal niks dat uit de zee komt, laat het daar lekker blijvenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef FANN het volgende:
ik lust geen kreeft![]()
ook geen garnalen of oester of alles van dien aard.....
ik vind gebakken tong wel lekkerquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik eet helemaal niks dat uit de zee komt, laat het daar lekker blijven![]()
Ow en ik was even de vaatwasser aan het inpakken
Waar zat je in Zweden?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
oh
Mijn vader had er niet zoveel meer aan toen ie naar het bejaardentehuis ging, dus heb ik me er maar over ontfermtquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind gebakken tong wel lekkeren zalm
![]()
voor de rest eigenlijk niet
heb jij een vaatwasser?
je bent in je eentje
lui secreet......
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:35 schreef hondjes het volgende:
Keuken wit geschilderd, alle nachtkastjes en commodes in elkaar gezet, tuinmeubelen wit geschilderd,
dit was nu eens een echte leuke vakantie-dag.......pfffffffffff...![]()
ondertussen gezwommen, en ik lig nu op apegapen...schoonzoon deed de barbecue, de afwas staat er nog.
Verder staat er nog een tuinmeubelset om uitgepakt te worden, komt wel, we hebben tenslotte vakantie.
ah....... oké dan snap ik het...quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn vader had er niet zoveel meer aan toen ie naar het bejaardentehuis ging, dus heb ik me er maar over ontfermt
nah... is toch heel wat meer dan dat ik vandaag heb gedaanquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:38 schreef hondjes het volgende:
Wel gedaan met hulp van man en dochter....eerlijk is eerlijk.
ja, je maakt kreeftjes dood door ze met hun kop in het kokende water te steken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha die buuf!![]()
Nee niks gemist joh.
Toch wel eerst doodmaken en dan pas koken hè, die kreeften.
Gravad lachs.
Waarom zijn Denen niet aardig dan? En hoé niet aardig? (nors, gierig, gewelddadig etc)
vlakbij Grums, Värmland ongeveer 25 km van Karlstadquote:
Alleen een boxershirt, het is veel te warm hierquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....... oké dan snap ik het...
ik heb geen vaatwasser
maar ik hoef ook niet...
dus dan maakt het ook weer niet uit
maarre........ wat heb je nou aan???![]()
Schilderen is best wel leuk, maar je staat zo onhandig, een been op een trap, andere op aanrecht,quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... is toch heel wat meer dan dat ik vandaag heb gedaan
Ik ook en in de warme zomerdagen is het wel es lastigquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind gebakken tong wel lekkeren zalm
![]()
voor de rest eigenlijk niet
heb jij een vaatwasser?
je bent in je eentje
lui secreet......
O... dat klinkt niet zo gezellig nee, van die Denen. Maar de zweden maakten het weer helemaal goed, door jou lekkere dingies te leren maken en dieren dood te laten martelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, je maakt kreeftjes dood door ze met hun kop in het kokende water te steken.Ik had gedacht er meer morele bezwaren tegen te hebben maar nee.
![]()
Ja, en gravad lax kan ik nu Zelluf maken.![]()
En Denen, tja..... Echt niet vooruit te branden die lui. We hebben een uur (!!!!!!!!!) in de rij gestaan voor hotdogs.spreken hun talen niet, ondanks dat ze in Legoland werken of op de boot naar Duitsland stug in het Deens doorgaan. En dat is echt niet te verstaan
. Maar álles gaat op sukkeltempo. Zooooooo ergerlijk. Maar dan wel de was van iemand anders op de grond gooien uit de wasmachine omdat die al een minuut klaar was. (serieus) Kan er niet echt mijn vinger op leggen maar ga volgend jaar niet weer naar Denemarken.
Ja! en lékker!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
O... dat klinkt niet zo gezellig nee, van die Denen. Maar de zweden maakten het weer helemaal goed, door jou lekkere dingies te leren maken en dieren dood te laten martelen.
Beetje gekissebis en welles/nietes, maar niet noemenswaardig inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! en lékker!![]()
![]()
maar er is hier in twee weken niets noemenswaardigs gebeurd?![]()
Details!!! dat zoek ik. Álles!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Beetje gekissebis en welles/nietes, maar niet noemenswaardig inderdaad.
Teruglezen Buufje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Details!!! dat zoek ik. Álles!Want dat is wél noemenswaardig. Hoe haak ik anders weer een beetje naadloos in.
heppie een linkje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Teruglezen Buufje.![]()
![]()
Caro kwam trouwens met een soort spel: een virtueel tuintje via facebook. En daar ben ik nu dus aardbeitjes aan het planten.Ik kan nog buren gebruiken, dus meld je maar eens aan.
Heb je al een facebook account? Die moet eerst dan denk ik: www.facebook.com. En dan kun je mijn vriendje daar worden en daarna pas mijn buurvrouw.quote:
Potverdulleme, het zal ook eens eenvoudig zijn zeg.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je al een facebook account? Die moet eerst dan denk ik: www.facebook.com. En dan kun je mijn vriendje daar worden en daarna pas mijn buurvrouw.
Als je een account hebt kun je hier Farmville vinden. Klikken op 'naar toepassing'.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Potverdulleme, het zal ook eens eenvoudig zijn zeg.![]()
Ff lezen. Accountje doen. Hef ik mijn haif wel op.
Haiquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:10 schreef CarOnline het volgende:
En mijn Buuv!
Hoi Buuv![]()
Morgen kleppen we ff bij over msn, dat heb ik nu ff niet!
Ik ben gestoken door een Bijquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Details!!! dat zoek ik. Álles!Want dat is wél noemenswaardig. Hoe haak ik anders weer een beetje naadloos in.
Achquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben gestoken door een Bij![]()
;echt waar... zo effe snel......en toen vloog dat kutbeest weer weg...
![]()
was best heul errug, heb er dágen wakker van gelegen .......
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach![]()
Kusje op je steekje mits op een algemeen kusbare plaats.
Ik ben er nogquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hai![]()
Hoekandanou? Maar tomorrow it is. Was het leuk in Manchester? Heb niks kunnen vindenEn dat stomme mens wilde me geen plastic sla verkopen.
jajajajajaja, ik kom net terug van vakantie hè, dus ik ben nog niet zo digitaal. Ik zit natuurlijk weer keistomme dingen te doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:35 schreef CarOnline het volgende:
Je moet even gaan Faceboeken en dan nodig ik je uit voor FarmerVille en dan zijn we buren en kunnen we samen aardbeien planten en koeien melken enzo
Jaja, trusten!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jajajajajaja, ik kom net terug van vakantie hè, dus ik ben nog niet zo digitaal. Ik zit natuurlijk weer keistomme dingen te doen![]()
![]()
Morgen. Oké?
Ga ik nu een poging doen tot slapen.
En het is gewoon bijna koud buiten nu.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
En ik heb PMS-koppijn.
Wat een kutdag eigenlijk.
Haha, je tuintje gaat goed!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
En het is gewoon bijna koud buiten nu.
Ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:59 schreef Talitha het volgende:
En het is gewoon bijna koud buiten nu.
Al mijn aardbeienplantjes waren 'withered' vanmorgen! Ik kan toch niet midden in de nacht opstaan om aardbeien te plukken? Kuttuintje!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, je tuintje gaat goed!![]()
Mogge, tis hier wat regenachtig.
Nog een uurtje en dan ga ik alweer richting vliegveld en zit het bezoekje er alweer op
Daar vrolijk je helemaal van op hè?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Ik fietste vanochtend door dikke mist. Eerst dacht ik dat mijn bril beslagen was.
Toch geen hangmatweer.
Jaaa de mijne ook, maar mn pompoenen kon ik vanmorgen wel oogsten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al mijn aardbeienplantjes waren 'withered' vanmorgen! Ik kan toch niet midden in de nacht opstaan om aardbeien te plukken? Kuttuintje!![]()
![]()
Tis wel kort zo'n weekendje hè. Goeie thuisreis alvast.
Dat is het ook!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Klinkt leuk dat Facebook farming!
Vanavond ook maar eens kijken of ik een boerin in me heb.
Heb je facebook Gert?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
Heb net heerlijk in het zonnetje ontbeten. Wat is de zo goed als zonnigste plek van Nederland toch een fijne lokatie om te wonen.
Das hard werken dat farmen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa de mijne ook, maar mn pompoenen kon ik vanmorgen wel oogsten.
En opnieuw zaaien, en als ik dan vanavond thuis kom kan ik ze oogsten![]()
Als je naar bed gaat moet je iets doen wat lang moet groeien, of als je naar je werk gaat.
Dat tikt wel aan en je hoeft geen wekkers te zetten#
Dank je, komt vast goed!
Cc gaat ook farmen, nodig haar even uit als je Buuvquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das hard werken dat farmen!De pompoenen zijn nog locked bij mij. Maar ik plant wel iets anders wat een dag nodig heeft ofzo. Ff denken welke groente ik vanaaf ga eten.
Mag je op het landje naast mij komen schoffelen. Worden we nog meer buren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Klinkt leuk dat Facebook farming!
Vanavond ook maar eens kijken of ik een boerin in me heb.
Neequote:
Totáál niet!quote:
Wij hebben hier nu ook zon (bijna dan). Mag je weer thuiswerken vandaag? Jammer dat mijn baas daar niet aan wil.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
Heb net heerlijk in het zonnetje ontbeten. Wat is de zo goed als zonnigste plek van Nederland toch een fijne lokatie om te wonen.
Ah dan is FarmVillage echt wat voor jou!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee
[..]
Totáál niet!
Planten gaan bij mij niet dood, maar ze moeten wel al kant-en-klaar in een pot of in de grond zitten, zonder shit met neutronenkorrels of dat je tegen ze moet praten. Water kunnen ze krijgen, en een waarderende blik.
En dan nog Buufje als buuv. Is goed voor de trophies.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Cc gaat ook farmen, nodig haar even uit als je Buuv
Eigenlijk ben ik zelfs vrij vandaag, maar vanwege een collega die zonodig op vakantie moest, werk ik een uurtje 's ochtends en straks nog een uurtje. Dus.. wel een relaxt "werkdagje" zo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wij hebben hier nu ook zon (bijna dan). Mag je weer thuiswerken vandaag? Jammer dat mijn baas daar niet aan wil.
Uhuhquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan nog Buufje als buuv. Is goed voor de trophies.
Ik vind het meer iets voor meisjes eigenlijk. Ik ben meer van de games dat je van twee meter afstand met een schot hagel iemands kop tot pulp kan schieten enzo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah dan is FarmVillage echt wat voor jou!
Worden we buren
Nou en, dan hebben we toch een leuke week gehadquote:
Nee man, dit is voor iedereenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor meisjes eigenlijk. Ik ben meer van de games dat je van twee meter afstand met een schot hagel iemands kop tot pulp kan schieten enzo.
Ik ook, maar we hebben wel lol.quote:
Ja! Te hangen achter die laptop. Je moet een museum bezoeken want dat hoort zo in een stad in het buitenland.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee man, dit is voor iedereen![]()
Nu echt weg. Anders wordt Broer boos als ie terug is met de hond
Een uurtje + een uurtje werken. Das het goede leven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik zelfs vrij vandaag, maar vanwege een collega die zonodig op vakantie moest, werk ik een uurtje 's ochtends en straks nog een uurtje. Dus.. wel een relaxt "werkdagje" zo.
Moet je nog werken straks dan? Zul je zien dat precies dán die kutzon ineens gaat schijnen.
Yup, bedankt voor mijn schaap. Ik heb al een leuk breiwerkje in gedachten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Nog 4% voor mn eggplant![]()
Heb je mn kadootje van vanmorgen al uitgepakt?
Dan kom ik helemaal niet meer aan werken toe, maar thanx voor 't aanbodquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:40 schreef Talitha het volgende:
Ik ook, maar we hebben wel lol.Wil jij mijn buurmanjongen worden Pietje?
Volgens mij kan dat best geintegreerd worden in Farmville. Levende have genoeg om neer te knallen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor meisjes eigenlijk. Ik ben meer van de games dat je van twee meter afstand met een schot hagel iemands kop tot pulp kan schieten enzo.
Bij de betere games hebben ze dan een angstige blik in de ogen en gillen ze wanhopig "No! Please no! I have a wife and kids at home!"
KABOEM.![]()
Ja, zie je er tegenop?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een uurtje + een uurtje werken. Das het goede leven.![]()
Ik heb al 5 weken niet gewerkt! Maar deze week ga ik weer eens beginnen. Niet vandaag gelukkig.
Yup, ik heb al een lappie grond voor je gereserveerd. En hier heb je vast een hooivork.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
Worden wij vanavond ook boerende buren, Talitha?
Wâ gezellich!
Mooi!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:54 schreef Talitha het volgende:
Yup, ik heb al een lappie grond voor je gereserveerd. En hier heb je vast een hooivork.
Ik wilde vandaag al gaan werken, maar had gisteren opeens een flinke dip. Die komen altijd als je er niet op zit te wachten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, zie je er tegenop?
Het zal als het afsluiten van een periode voelen, als een bevestiging dat "het leven verder gaat". Dat kan toch weer een beetje als opnieuw een afscheid voelen en dus moeilijk zijn.
Ach, daar zif je nu vast ook niet op te wachten hè, dit onderwerp. OK, hoe groot benne de aubergines inmiddels? En wil je een recept voor mousaka?
Gert gaat over de knokploeg heb ik begrepen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi!
![]()
Wie kan ik uit ons dorp verjagen?
Ja das het voordeel van ergens al heul vaak geweest te zijn: dat hebben we allemaal al gedaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Te hangen achter die laptop. Je moet een museum bezoeken want dat hoort zo in een stad in het buitenland.
Dat je in Nederland nóóit naar een museum gaat en op een stedentrip ineens naar drie.
Mijn laptop wel, maar dat soort spellen vragen zo enorm veel tijd! Kan ik beter niet aan beginnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
Dat is jouw Anno?
Ziet er wel erg vet uit! Maar ik denk niet dat mijn laptop noch ikzelf dat gaan trekken.
Lekker aan het water daar? Mooi hoor! Zat je ook niet zo héél ver van Orebro vandaan, nog wel ff paar uur rijden, maar toch.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vlakbij Grums, Värmland ongeveer 25 km van Karlstad
Ja maar daar heb je ruggengraat voor nodig. Om van die computer weg te lopen terwijl je er net vol in zit. Ook om naar bed te gaan enzo. Dat opslaan is allemaal aardig maar daar gaat het niet om natuurlijk. Je wordt er ook zo lui van. Tenminste, ik wel. Ik ben nu in een actieve levensfase beland. Mij kennende kan dat opeens als sneeuw voor de zon verdwijnen dus ik profiteer daar nog even van.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:53 schreef Dementor het volgende:
Anno kost niet zo heel veel tijd, gewoon af en toe spelen en de boel opslaan.
Oh dat is net zoiets als willen fietsen terwijl het regent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je ruggengraat voor nodig. Om van die computer weg te lopen terwijl je er net vol in zit. Ook om naar bed te gaan enzo. Dat opslaan is allemaal aardig maar daar gaat het niet om natuurlijk. Je wordt er ook zo lui van. Tenminste, ik wel. Ik ben nu in een actieve levensfase beland. Mij kennende kan dat opeens als sneeuw voor de zon verdwijnen dus ik profiteer daar nog even van.
Smakelijk Marrije! Ik ga ook zo eens iets bedenken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:27 schreef Marrije het volgende:
Ikke wel hoor.
Maar ga nu even eten.
ja, weer een indiase curry
ik ben er ... maar of je daar nou op zit te wachten weet ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:24 schreef Talitha het volgende:
Heerlijke middag zo: lekker zonnetje en helemaal niks doen.![]()
Zijn jullie er eik nog?
hoeveel koorts heb je?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:24 schreef remlof het volgende:
Ik ben thuisgebleven met koorts, misschien morgen toch maar eens huisarts bellen...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog niet gemeten, maar genoeg om me enorm te doen zweten bij de minste inspanning
Ja daarom, hij heeft telefonisch spreekuur tussen 1 en half twee, maar toen sliep ik per ongeluk, was slaap aan het inhalen van vannacht toen ik de hele tijd lag te hoesten...quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
dan krijg je denk ik wel griep... misschien wel de mexicaanse...
maar die is niet zoveel erger dan de gewone griep, maar wel besmettelijker...
misschien kan je niet zomaar bij je dokter binnenlopen maar moet het op afspraak.
moet je even hier kijken naar de sympthomen van de gewone griep versus mexicaanse griepquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja daarom, hij heeft telefonisch spreekuur tussen 1 en half twee, maar toen sliep ik per ongeluk, was slaap aan het inhalen van vannacht toen ik de hele tijd lag te hoesten...
Tuurlijk wel! Ik ben fan van FANN.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben er ... maar of je daar nou op zit te wachten weet ik niet
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ik ben fan van FANN.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:42 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je even hier kijken naar de sympthomen van de gewone griep versus mexicaanse griep
http://mens-en-gezondheid(...)mptomen-griep.html#1
Ja, maar ik heb nu alleen nog maar koorts eigenlijk. Ben nu aan het meten, duurt 10 minutenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:47 schreef FANN het volgende:
maarre... Remlof...... koorts en hoesten.... heb je gelezen???
Iedereen?! Dat zijn wel een boel mensen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dan ben je de enige![]()
iedereen heeft een pesthekel aan mij
ow....... heb jij een thermometer van voor de 2e wereldoorlog dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik heb nu alleen nog maar koorts eigenlijk. Ben nu aan het meten, duurt 10 minuten
nah.. bijna iedereenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iedereen?! Dat zijn wel een boel mensen.![]()
Gelukkig heb je mij dan nog hè. Wat wil een mens nog meer.
10 minuten?! Waar stop je hem dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar ik heb nu alleen nog maar koorts eigenlijk. Ben nu aan het meten, duurt 10 minuten
Een digitale van Philips, maar ik meet onder m'n oksel voor het gemak. Hij geeft 37,16, dus plus 0,5 omdat onder oksel maakt 37,66. Dat is maar een beetje verhoging toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... heb jij een thermometer van voor de 2e wereldoorlog dan?![]()
maarre...... je lag vannacht toch te hoesten..... dus dat is al weer over?
nou... ik ben benieuwd hoeveel koorts je hebt... ik moet toch ook maar ens zo'n thermodinges
aan gaan schaffen...
Dat krijg je met zieke admins in de SC hè.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef FANN het volgende:
mijn puter of verbinding gaat weer raaaaaaaaaaaaaaaaar doen heur
dus als ik straks ineens weg ben, ligt het daar aan...
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 minuten?! Waar stop je hem dan?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat krijg je met zieke admins in de SC hè.![]()
zit ie in je poepertje ??quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef remlof het volgende:
En ik heb http://www.zorgprotocollen.nl/temperatuur.html gebruikt als referentie
Onder je oksel meten is niet erg betrouwbaar heb ik gelezen. Kun je toch beter daar doen waar Deissy hem in gedachten had zitten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een digitale van Philips, maar ik meet onder m'n oksel voor het gemak. Hij geeft 37,16, dus plus 0,5 omdat onder oksel maakt 37,66. Dat is maar een beetje verhoging toch?
Ik had eigenlijk al een beetje spijt van mijn vraagquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wilde het niet vragen...... maar nu jij het toch heb gevraagd
Niet waar ik hem in gedachten had zitten, maar waar ik in gedachten had dat Remlof hem had zittenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Onder je oksel meten is niet erg betrouwbaar heb ik gelezen. Kun je toch beter daar doen waar Deissy hem in gedachten had zitten.![]()
deze post had ik effe gemist....quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Een digitale van Philips, maar ik meet onder m'n oksel voor het gemak. Hij geeft 37,16, dus plus 0,5 omdat onder oksel maakt 37,66. Dat is maar een beetje verhoging toch?
Ja natuurljk gaat daar de koorts van omlaagquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef remlof het volgende:
Nee, maar het is wel het makkelijkste en ik wou alleen een indicatie. Zal vanavond tegen een uur of 10 nog eens meten. Ik heb trouwens al wel een paar paracetamol op, misschien is het daar ook door omlaaggegaan?
Op maandag? Nah, nooit als ik moet werken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
deze post had ik effe gemist....
ow........ da's toch geen écht koorts..... heb je niet gewoon een kater ??
Gewoon om en uur of 10 de thermometer even in de poeperd, dan is de paracetamol wel uitgewerkt en als je dan nog twijfelt kan je hem altijd nog even onder de tong doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Op maandag? Nah, nooit als ik moet werken.
ah 10 secondequote:Op maandag 10 augustus 2009 19:08 schreef FANN het volgende:
als ik een thermomether koop koop ik zo'n oor dinges....
volgens mij duurdt dat een paar seconde toch??
lekker fris...... eerst in je poepert en dan onder je tongquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon om en uur of 10 de thermometer even in de poeperd, dan is de paracetamol wel uitgewerkt en als je dan nog twijfelt kan je hem altijd nog even onder de tong doen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon om en uur of 10 de thermometer even in de poeperd, dan is de paracetamol wel uitgewerkt en als je dan nog twijfelt kan je hem altijd nog even onder de tong doen
heilig boontje.......quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Op maandag? Nah, nooit als ik moet werken.
Ik ben geen expert op dat gebied (gelukkig!).quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet waar ik hem in gedachten had zitten, maar waar ik in gedachten had dat Remlof hem had zitten![]()
Maar wat dan als hij gisteren lekker pittig gegeten
Probeer deze link eens?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:13 schreef Copycat het volgende:
Als ik Farmville kan vinden tenminste.
O ja, de hond van Dottey doet mee in die clipquote:
Het is vreselijk he, daar krijg je spontaan de Mexicaanse hoest vanquote:
Nu doet ie het wel. Net werd ik steeds naar mijn facebookpagina geredirect. Of zoiets.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:18 schreef Talitha het volgende:
Probeer deze link eens?
http://apps.facebook.com/onthefarm/index.php?ref=logo
Ik ook. Daarom op mijn steen: Game overquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:50 schreef Noek het volgende:
Iedereen wil het maar niemand doet het ivm tijd. Kan ik ook ergens mijn leven schriftelijk opzeggen?
Gewoon tot aan je dood gamen. Ik denk serieus dat ik dat kan en dat is diep triest.
Dat is best jammer want boerinnen ftw, gijweets.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:01 schreef Copycat het volgende:
Er gaat van alles mis. Ik probeerde CarO te helpen en toen werd ik er na drie pompoenen uitgegooid.
Geloof niet dat dit een match made in heaven wordt. Het boerenleven en ik.
Ik wil wél werken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cc moet vast ook werken, anders barst ik in snikken uit.
Lukt 't nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:21 schreef Noek het volgende:
ik stop ermee, ook met het uwv want dat solliciteren voelt ook als werk.
Ik neem een sabbatical. Niet dat ik die al bijna 10 jaar heb maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |