Ken jij Duck hunt nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
Die ken ik niet Noek, ziet er uit als een erg ingewikkeld spel
Haha!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik raakte al in de stress met theme hospital, hoofdgebouw met 2 bijgebouwen, allemaal extra zieken en personeel dat te lui is om te werken, apparaten die stuk gingen, kreeg er hartkloppingen van
Topic is later geopend (zie nummer)quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Talitha het volgende:
Ahum, ik gooide hem dicht. heb dus ook een nieuwe aangemaakt?
[RLS SC #272] Wie zaait zal oogsten
ik keek ernaar en dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geldt de 5 min regel niet meer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Topic is later geopend (zie nummer)
Geen flauw idee, voor zover ik weet is het vrij om een nieuw topic te openen dacht ikquote:
Je moet de sluiter van het vorige nummer wel ff paar minuutjes de tijd geven hequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Topic is later geopend (zie nummer)
Ik weet niet precies hoe het hier gaat, op TBO was het zo dat iemand gewoon de volgende opende, ondanks degene die het gesloten had dus wist het ff nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je moet de sluiter van het vorige nummer wel ff paar minuutjes de tijd geven he
Dat ziet er grafisch wel heel mooi uit, maar ook heel veel werk om bij te houden allemaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!
Ik speel sinds de release Anno 1404, dan zit je zo uren achter dat ding om maar te voldoen aan de behoeften van de bewoners (patricians ftw!).
Muziek!
![]()
toevallig ziggo?? Wij zijn overgestapt naar Ziggo, ik zei nog tegen mn man, doe nou niet, allemaal storing en shit en jawel, gisteren de halve dag plat, vandaag tot 12.00 uur ook platquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:22 schreef FANN het volgende:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op forum.fok.nl niet vinden.
* Controleer het adres op typefouten zoals
ww.voorbeeld.com in plaats van
www.voorbeeld.com
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt
laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
irritant zeg,,,,,,
ik gaat effe eten......
doei
Dat was wsch in reeksen waar het real time was mbt een uitzendingquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het hier gaat, op TBO was het zo dat iemand gewoon de volgende opende, ondanks degene die het gesloten had dus wist het ff niet
Okej,quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat was wsch in reeksen waar het real time was mbt een uitzending
Hier niet, dus vijf minuutjes wachten is dan de gebruikelijke regelVoor de volgende keer
Das hier anders BONG. Ik ben zelf ook nog maar net gewend aan de nieuwe regels. Maar tis al opgelost.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het hier gaat, op TBO was het zo dat iemand gewoon de volgende opende, ondanks degene die het gesloten had dus wist het ff niet
Simcity?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ziet er grafisch wel heel mooi uit, maar ook heel veel werk om bij te houden allemaal.
Ik had ook eens een spel waarbij je een dorp/stad moest neerzetten, maar dan moest je beginnen met land, bossen plaatsen, watervoorziening op peil houden en de luchtvervuiling in toom houden, retemoeilijk
Idd, BrandX heeft het al gezegdquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das hier anders BONG. Ik ben zelf ook nog maar net gewend aan de nieuwe regels. Maar tis al opgelost.
Ik ben net van mijn WoW-verslaving af, dus even niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!
Ik speel sinds de release Anno 1404, dan zit je zo uren achter dat ding om maar te voldoen aan de behoeften van de bewoners (patricians ftw!).
Muziek!
![]()
Wow!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Simcity?
Nog wat shots van mijn projectje.
[ afbeelding ]
(1000 gold upkeep - onbetaalbaar voor een kleine stad maar voorziet wel in alle behoeften, is religie toch nog ergens goed voor).
[ afbeelding ]
Een Inn op iedere hoek. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tot slot een klein stukje van de haven.
Naturlichquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan mooier naturlich.
Die hype heb ik nou nooit begrepen maar mss beter ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben net van mijn WoW-verslaving af, dus even niet.
Nee daar hebben we The Sims 3 voor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Wow!
Dat zou mijn laptop echt niet pikken, dat vieze kreng. Maar mooi zeg.
Maar eh, kun je daar ook mensjes andere kapsels geven? Of het interieur doen?
Wat dat aangaat doe ik nu nog steeds niet anders met mijn Sims dan dat ik vroeger deed.
[ afbeelding ]
Alleen dan mooier naturlich.
Beter van niet anders begin je dit deuntje ook te fluiten in de tuin.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar durf ik dus niet eens aan te beginnenquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb Juud ooit The Sims 2: IKEA laten zien en daar werd ze helemaal wild van, The Sims 3 staat wel op die andere computer geïnstalleerd maar we zijn er nog niet aan toegekomen daar echt iets mee te bouwen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:42 schreef Noek het volgende:
Mijn Guitar Hero poppetje, dat is een lekkere chick! Ik ben meer met haar outfit en kapsel bezig dan met rocken. Dan ga ik weer nummers rocken, verdien wat centen en dan koop ik weer een nieuwe hoed of shirtje voor haar.![]()
Dat is gewoon mijn Barbie, bedenk ik me nu. Ik kan de jongens ook wel in een roze buggy proppen en dan gaan we naar de speeltuin alwaar ik ze achterlaat in de speeltuin, net als mijn babypoppen vroeger, die ik ook erg Amish aan de borst deed.
Oeh, Dementor. Heb jij The Sims 3? Ik durf niet meer aan The Sims. Zo ontzettend veel tijd kost dat.
Hoi Remquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:45 schreef remlof het volgende:
Sjee, wat ziet dat SimCity er tegenwoordig gaaf uit
Ja, en H&M voor the Sims geloof ik. Mèn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb Juud ooit The Sims 2: IKEA laten zien en daar werd ze helemaal wild van, The Sims 3 staat wel op die andere computer geïnstalleerd maar we zijn er nog niet aan toegekomen daar echt iets mee te bouwen.
Teveel gespeeld.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over bazenspelletjes gesproken!
[ afbeelding ]
Ken ik nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Bongquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Rem
Tja, daar kan een Wii niet tegenop
Ik ken de MSX wel, maar deze afbeelding zegt me niets, looks cool thoughquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Bong
Ik heb deze versie nog gespeeld, op de Spectrum of MSX
[ afbeelding ]
Red Alert, de allereerstequote:
Ow, nee dat is niets voor mij, doe maar Mario en zulksquote:
"Citizens demand a fire department"quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Bong
Ik heb deze versie nog gespeeld, op de Spectrum of MSX
[ afbeelding ]
Ge-wel-dig!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat spel heet Link! (zilveren cartridge).quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:56 schreef BONG4002 het volgende:
Om even het topic OnTopic te houden een image van een aangepaste versie van Zelda 02 voor het NES systeem:
[ afbeelding ]
PS: Deze photo heb ik zelf genomen met mijn Wii
En ik heb je uitgenodigd om samen te schoffelen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef CarOnline het volgende:
Talitha ik heb je toegevoegd![]()
Tevens TVP voor de jankers
Ik heb Sims 3 al wel even gespeeld, maar ik ben niet zo snel verslaafd aan dat soort dingen. Dat is wel een heul mooi spel trouwens. Mijn laptop trekt dat niet, maar deze vaste compu kan t wel heul goed aan. Voordat ik Tom kende speelde ik nooit een spel op de computer. Nu ken ik veul spellen op de Wii en ik zie het een en ander op zijn computer langskomen. Dat soort spellen, zoals wat hij hier boven laat zien, begin ik niet aan, dat kost veel tijd en dat heb ik niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, en H&M voor the Sims geloof ik. Mèn.![]()
![]()
Aaargh, nee ik doe het niet. Ik kan nog beter gaan roken dan. Dat kost minder tijd én geld.
Om precies te zijn: Zelda II The Adventure Of Link, was trouwens alleen een golden cartridge voor zover ik weet.... ?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat spel heet Link! (zilveren cartridge).
Nee ook een zilvere.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om precies te zijn: Zelda II The Adventure Of Link, was trouwens alleen een golden cartridge voor zover ik weet.... ?
Even je bericht aangepast maar heb je ook Mariokart? Dan kunnen we eens online spelen samen met Dementorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb Sims 3 al wel even gespeeld, maar ik ben niet zo snel verslaafd aan dat soort dingen. Dat is wel een heul mooi spel trouwens. Mijn laptop trekt dat niet, maar deze vaste compu kan t wel heul goed aan. Voordat ik Tom kende speelde ik nooit een spel op de computer. Nu ken ik veul spellen op de Wii ....
Gaaf, wist niet dat die ook bestonden, zelf had ik een gouden versiequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ook een zilvere.
[ afbeelding ]
Ik had ze allebei ooit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gaaf, wist niet dat die ook bestonden, zelf had ik een gouden versie
Zal wel lang geleden zijn denk ik?quote:
Is dat niet een bushokjequote:
Tip: Wii Sports Resort (het 2e deel van Wii Sports) is een aanrader!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben dus meer van Wii games:
Mario Party
Mario Galaxy
Monopoly
Mario Kart
Animal Crossing
De ski spellen en het sporten is op zijn tijd ook wel leuk.
Ik merk trouwens wel dat zo'n Wii voor mij alleen zo tussen sept en maart leuk is. Nu het mooier weer is speel ik bijna niets.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben dus meer van Wii games:
Mario Party
Mario Galaxy
Monopoly
Mario Kart
Animal Crossing
De ski spellen en het sporten is op zijn tijd ook wel leuk.
Ik merk trouwens wel dat zo'n Wii voor mij alleen zo tussen sept en maart leuk is. Nu het mooier weer is speel ik bijna niets.
Haha, het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet een bushokje
En doorheentieven enz...
Yeah maar dat is weer minimaal 40 euro (twee blokjes kopen) en we spelen hier ook wel eens met 4 man (80 euro).quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tip: Wii Sports Resort (het 2e deel van Wii Sports) is een aanrader!
Ja die moeten we nog aanschaffen, lijkt me top.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tip: Wii Sports Resort (het 2e deel van Wii Sports) is een aanrader!
Jammer dat het niet online kan helaas...maar heb hem zelf ook in bezitquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mario Party!
Die heb ik nog voor de N64, en had hem voor de gamecube en nu natuurlijk ook voor de WII.
Zo'n leuk spel vind ik dat!
Ja dat zou echt heel tof zijn, om dat online te spelen!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet online kan helaas...maar heb hem zelf ook in bezit
Het is idd duur, maar het plezier wat je eruit haalt is het ook wel weer waard imhoquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yeah maar dat is weer minimaal 40 euro (twee blokjes kopen) en we spelen hier ook wel eens met 4 man (80 euro).
Kassa voor Nintendo.
updaten? Is de Wii firmware verouderd? Voor zover ik weet maakt het niet uit welke versie je hebt en zou je altijd online moeten kunnen komen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja die moeten we nog aanschaffen, lijkt me top.
Wij moeten eerst iets updaten voordat we weer online kunnen.
Het vervelende van MP8 is dat het niet echt een wiigame is en niet van breedbeeld tv's houd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet online kan helaas...maar heb hem zelf ook in bezit
Durf de gok niet te nemen met de softmod, dus ff updaten hatsiekiedee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het is idd duur, maar het plezier wat je eruit haalt is het ook wel weer waard imho
[..]
updaten? Is de Wii firmware verouderd? Voor zover ik weet maakt het niet uit welke versie je hebt en zou je altijd online moeten kunnen komen?
Thanks!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb Sims 3 al wel even gespeeld, maar ik ben niet zo snel verslaafd aan dat soort dingen. Dat is wel een heul mooi spel trouwens. Mijn laptop trekt dat niet, maar deze vaste compu kan t wel heul goed aan. Voordat ik Tom kende speelde ik nooit een spel op de computer. Nu ken ik veul spellen op de Wii en ik zie het een en ander op zijn computer langskomen. Dat soort spellen, zoals wat hij hier boven laat zien, begin ik niet aan, dat kost veel tijd en dat heb ik niet.
Fijn trouwens dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad.
lag het dus toch niet aan m'n routerquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
toevallig ziggo?? Wij zijn overgestapt naar Ziggo, ik zei nog tegen mn man, doe nou niet, allemaal storing en shit en jawel, gisteren de halve dag plat, vandaag tot 12.00 uur ook plat
Klopt, dan krijg je van die borders in beeld, wel jammer, zelf heb ik nog een 4:3 CRT TV dus heb daar geen last vanquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het vervelende van MP8 is dat het niet echt een wiigame is en niet van breedbeeld tv's houd.
Toch kijk ik uit naar MP9 voor de wii, dat moet gewoon een goede game worden.
Mooi is dat hé? Zelf gebruik ik het ook om geavanceerde dingen mee te doen zoals hacken enzo maar de nieuwere games zijn zo toegangkelijk dat leeftijd niet meer zoveel uitmaaktquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Juud79 het volgende:
Mijn moeder is 52 en heeft sinds een klein jaartje een Wii.
Mijn opa en oma zijn 81 en 80 en hebben sinds een paar maanden ook een Wii.
En ze kunnen er allemaal echt heel goed mee overweg.
Ik vind dat helemaal geweldig, dat ding is echt geschikt voor jong en oud.
In principe hoef je je daar geen zorgen over te maken tenzij je critical IOS bestanden hebt aangepast (cIOS) etc. dan kan het gevaarlijk zijn maar meestal is er niets aan de handquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Durf de gok niet te nemen met de softmod, dus ff updaten hatsiekiedee.
mijn opa en oma zouden nooit met een Wii overweg kunnenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef Juud79 het volgende:
Mijn moeder is 52 en heeft sinds een klein jaartje een Wii.
Mijn opa en oma zijn 81 en 80 en hebben sinds een paar maanden ook een Wii.
En ze kunnen er allemaal echt heel goed mee overweg.
Ik vind dat helemaal geweldig, dat ding is echt geschikt voor jong en oud.
Ga ik wel even uitzoeken, ik wil toch eerst naar (wat is het nu?) 4.0E.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In principe hoef je je daar geen zorgen over te maken tenzij je critical IOS bestanden hebt aangepast (cIOS) etc. dan kan het gevaarlijk zijn maar meestal is er niets aan de hand
4.1 dacht ik zelfsquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ga ik wel even uitzoeken, ik wil toch eerst naar (wat is het nu?) 4.0E.
Nee UPC sommige website's kon ik wel op en sommige nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
toevallig ziggo?? Wij zijn overgestapt naar Ziggo, ik zei nog tegen mn man, doe nou niet, allemaal storing en shit en jawel, gisteren de halve dag plat, vandaag tot 12.00 uur ook plat
GO BRANDYquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat was wsch in reeksen waar het real time was mbt een uitzending
Hier niet, dus vijf minuutjes wachten is dan de gebruikelijke regelVoor de volgende keer
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
mijn opa en oma zouden nooit met een Wii overweg kunnen![]()
ik heb ze al uren uitleg moeten geven over hoe je een sms moet versturen
Ik zit "gewoon" bij KPN, maar die doet ook raar hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee UPC sommige website's kon ik wel op en sommige niet![]()
strange.......
O, da's vast een studente!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
vast wel....![]()
maar is toch niet helemaal hetzelde Pukkie
[ afbeelding ]
dat mis je dan allemaal....
Voor het betere BN- en semi BN-nieuws.quote:
True. Edoch.. dit is het betere komkommernieuws, niemand zit te wachten op gezeik over statistieken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een poll onder 200 studentes op studenten.nl, daar kan je wel een college statistiek over geven. Zonder ondergoed, natuurlijk.
Nou we hadden het over de nummer 2 qua vrijetijdsbesteding op de pjoeter, en nu over nummer 1.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is wel een heel vreemde topicwending
Maar wel een goeiequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is wel een heel vreemde topicwending
Je bent een beetje stalkerigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |